Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Hamulec reczny
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 07-08-2014, 10:51   

nietoperek napisał/a:
Panowie a co może być przyczyna że ręczny łapie dopiero na samej górze?
Dodam że chyba słabo trzyma i prawe koło trzyma.

Podreguluj prawe koło na rozpieraku - rozkręć przez otwór w tarczy. Dodatkowo naciąg linkę
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 07-08-2014, 23:19   

Na luźnej lince ustaw odpowiednie rozparcie, czyli jak najbardziej rozparte póki się swobodnie obraca. Na koniec naciąg linki pod schowkiem przy ręcznym.
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Evans 
Forumowicz


Auto: Galant 2,4 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2014
Posty: 35
Skąd: Tczew
Wysłany: 08-08-2014, 14:22   

Witam,
co może być przyczyną, że pali mi się przez cały czas kontrolka hamulca ręcznego. Miałem wymieniane 2 przewody hamulcowe i podczas całej operacji wymiany i odpowietrzania odświętnie był zaciągnięty ręczny - od tamtej pory mi się to pali.

Pozdrawiam
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-08-2014, 19:16   

Sprawdź poziom płynu w zbiorniczku :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Shockwave 
Mitsumaniak

Auto: Galant ea2a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 181
Skąd: Bestwinka
Wysłany: 08-08-2014, 19:16   

Moze zacznij od postaw czyli czy czujnik/krańcówka od recznego działa i czy w zbiorniczku masz dość płynu hamulcowego.
 
 
Evans 
Forumowicz


Auto: Galant 2,4 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2014
Posty: 35
Skąd: Tczew
Wysłany: 09-08-2014, 09:59   

Jest nalane na ful może nawet trochę więcej niż do kreski maximum ale to chyb raczej nie od tego się pali. Jak sprawdzić ten czujnik?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 09-08-2014, 23:17   

Evans napisał/a:
Jak sprawdzić ten czujnik?

Omomierzem :wink: .
Wszystko masz pokazane w manualu.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 03-03-2015, 19:12   

Nie wiem dokładnie bo nie zdjąłem koła ale linka wysuwa się z pancerza...raczej urwana,
Czy urwana linka przy tarczy kotwicznej prawego koła oznacza konieczność :
1. wymiany linki - jednej cześci
2. wymiany....????
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-03-2015, 20:33   

Marcino, wymiana całej linki z pancerzem od dźwigni hamulca ręcznego do szczęk.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 03-03-2015, 22:01   

całęj linki tzn mówimy o tej urwanej? Gdzie kupić?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-03-2015, 07:38   

Marcino napisał/a:
całęj linki tzn mówimy o tej urwanej? Gdzie kupić?
Tak. Są nowe np. na alle...
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 04-03-2015, 13:20   

No są ale niektóre takie lipne ze hej. Ale np jambor prawa 95zl a lewa 55zl. Cofle z 2l gwarancji 65zl za prawa. Zadzwonię do Ic jeszcze.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 04-03-2015, 15:05   

Możesz sprawdzić w katalogu jeszcze tutaj:
http://www.linex.com.pl/
przynajmniej klepią w Polsce w Częstochowie :wink: .
Co do jakości to niestety nie wiem.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-06-2015, 06:27   

Witam. Chciałbym wymienić wajchę ręcznego na skórzaną. Czy wystarczy ściągnąć tą plastikową nakładkę i założyć skórzaną czy może trzeba wymienić cały mechanizm ? Widziałem gdzieś że te ze skórą mają chromowny guzik
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-06-2015, 08:03   

Tomii napisał/a:
Czy wystarczy ściągnąć tą plastikową nakładkę i założyć skórzaną czy może trzeba wymienić cały mechanizm ?
Ściągasz starą i nasuwasz nową. Same mechanizmy są takie same. Guzik jest wymienny, jakimiś szczypcami przez szmatę odkręcasz go normalnie w lewo i nakręcasz nowy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.