Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS 1.3] Silnik nie odpala.
Autor Wiadomość
majstersim 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.3 2003r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 14
Skąd: Przemyśl
  Wysłany: 06-08-2014, 23:04   [MSS 1.3] Silnik nie odpala.

Witam wszystkich,potrzebuje pomocy otóż dziś kiedy chciałem "odpalić" mojego miska po 8h spędzonych w pracy niestety silnik się nie uruchomił, sprawdziłem iskrę na świecy , iskra jest , świeca jest sucha , wypiąłem kabel od wtryskiwacza i podpiąłem miernik, wartość po przekręceniu kluczyka wynosi 10.5V lecz po przekręceniu kluczyk bardziej tak żeby zakręcił wartość na wtryskiwaczu wynosi około 7V.Jeśli chodzi o pompę paliwa to po przekręceniu kluczyka do "zapłonu" słychać jak chodzi, jakieś półtora miesiąca temu rozmontowałem całą pompę i wyczyściłem,dodam że w mojej wersji nie ma filtra paliwa tylko jest pochłaniacz węglowy. Jaka może być przyczyna że silnik tak nagle przestał "odpalać"?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-08-2014, 21:02   

Sprawdź kody błedów, może pronblem z immobiliser'em, napięcie na wtryskiwaczach najlepiej sprawdzać dioda, miernik cyfrowy sie do tego nie nadaje
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
majstersim 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.3 2003r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 14
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 08-08-2014, 08:55   

robertdg napisał/a:
Sprawdź kody błedów, może pronblem z immobiliser'em, napięcie na wtryskiwaczach najlepiej sprawdzać dioda, miernik cyfrowy sie do tego nie nadaje



Błędów jeszcze nie sczytałem kombinuje kabel i błędy sczytam dzisiaj.
Po wczorajszej zabawie stwierdziłem ze nie dociera prąd do pompy paliwowej(po przekręceniu kluczyka żeby kontroli się paliły miernik wskazuje wartość do 0.10V przez moment), podpiąłem pompę na "ostro" do akumulatora osobnego lecz nie odpalił , nie słychać było tez jak pompa pracuje, możliwe jest to że jakiś paproszek przyblokował ją ponieważ jak podłączałem kable do akumulatora robiły się solidne iskry tak jak by było duże zwarcie? Czy możliwe jest to że immobiliser lub ECU widzi za duży wzrost napięcia na pompie i nie dostarcza prądu ?

PS.Silnik przy wtryśnięciu samostartu do układu dolotowego działa.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-08-2014, 08:15   

Zdemontuj pompe i sprawdź, ale w normalnym stanie rzeczy ona zaczyła działac w moemencie rozruchu i pracy silnika, przy okazji jak sie okaże, że pompa felerna odrazu radze sprawdzić przekaźnik pompy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
majstersim 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.3 2003r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 14
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 09-08-2014, 21:13   

robertdg napisał/a:
Zdemontuj pompe i sprawdź, ale w normalnym stanie rzeczy ona zaczyła działac w moemencie rozruchu i pracy silnika, przy okazji jak sie okaże, że pompa felerna odrazu radze sprawdzić przekaźnik pompy


sprawdziłem pompę i okazało się że przy montażu (kiedy czyściłem pompę) do kupy krzywo zamontowałem silnik, w efekcie odłamał sie kawałek uszczelki między silnikiem a sitkiem ten kawałek został zassany i w efekcie unieruchomił wirnik silnika.


Sprostowanie po analizie silnika powodem awarii było że szczotki się wysypały całkowicie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.