Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
22-09-2008, 20:13
[EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10683
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 06-08-2014, 10:12   

zimnylech napisał/a:
Dzięki wielkie. Pozdrawiam.

Dziś zmieniałem hamulce, bez kowalstwa artystycznego się nie obyło

Obrazek


No takuch cudów jeszcze nie widziałem.... zeby tarcze rowalić zanim zejdzie:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
zimnylech 
Forumowicz


Auto: Galant EA5X FSO Atu+ 1.4 Gti
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 82
Skąd: Wola
Wysłany: 06-08-2014, 16:27   

Drugą ściągałem przy pomocy kilofa, młota i szlifierki... i rozpadłą się wzdłuż i zrobiły się dwie tarcze hehe.
_________________
Mój Misiek
 
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 06-08-2014, 18:32   

rany julek, one od nowości chyba nie były ruszane :shock:
Ciekawe czy piasty przeżyły te Twoje mocowania z tarczami.
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 11-08-2014, 15:29   

Jak zinterpretować, że tarcze dostały grudek/rysek tylko od strony tłoczka? Po drugiej stronie gładziutkie. Ostro biły przy hamowaniu. Mikoda GT ~25kkm 256mm
 
 
 
starwind 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 110
Skąd: Malbork
Wysłany: 11-08-2014, 20:26   

mam problem z hamulcami :(
wymieniłem tarcze i klocki z przodu (tarcze 276/24 dwa tłoczki) i po wymianie coś mi obciera co powoduje rozgrzewanie się układu przy przebiegach nawet 10km
nie mam już osłon zostały tylko "podkładki" pod zaciskiem
nie wiem co dalej bo na dodatek dalej mam bicie :(
_________________
Był Galant
JEST Pajero :)

Niech Moc będzie z nami :P
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-08-2014, 21:23   

arturj123 napisał/a:
Jak zinterpretować, że tarcze dostały grudek/rysek tylko od strony tłoczka? Po drugiej stronie gładziutkie. Ostro biły przy hamowaniu. Mikoda GT ~25kkm 256mm
Może zanieczyszczenie, może gatunek klocka.
starwind napisał/a:
mam problem z hamulcami :(
wymieniłem tarcze i klocki z przodu (tarcze 276/24 dwa tłoczki) i po wymianie coś mi obciera co powoduje rozgrzewanie się układu przy przebiegach nawet 10km
nie mam już osłon zostały tylko "podkładki" pod zaciskiem
nie wiem co dalej bo na dodatek dalej mam bicie :(
Podejrzewam, że czujnikiem zegarowym nie były sprawdzane piasty/tarcze, próc sciągnbiecia starych, założenia nowych częsci były robione jakieś czynności polegające na czyszczeniu piast, jarzm, prowadnic, etc :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
starwind 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 110
Skąd: Malbork
Wysłany: 11-08-2014, 21:48   

majstry czyścili rudą z piasty i posmarowali smarem miedzianym
_________________
Był Galant
JEST Pajero :)

Niech Moc będzie z nami :P
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-08-2014, 22:00   

Rozwiń swoją wypowiedź o dodatkowe punkty
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
zimnylech 
Forumowicz


Auto: Galant EA5X FSO Atu+ 1.4 Gti
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 82
Skąd: Wola
Wysłany: 11-08-2014, 22:51   

Ja miałem tak że po zmianie tarcz i klocków coś "cykało" (ocierało) podczas hamowania, ponowny demontaż, wyczyszczenie szczotą drucianą, odtłuszczenie tarcz i posmarowanie smarem miedzianym spowodowało że cykanie ustało, bynajmniej na razie, dziś jadę do pracy więc zobaczę czy się na prawdę udało.
_________________
Mój Misiek
 
 
 
malina_drizzt 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 453
Skąd: Tam gdzie szczury są większe od kotów
Wysłany: 22-08-2014, 13:10   

Jakie klocki polecacie na przód?
Chodzi mi o coś co mało pyli, jest tanie i słabo hamuje (pełna powaga). :)
Dokładnie szukam klocków po ostatnim lifcie.
_________________
...
Każdy się spina jak plandeka na żuku.
...
 
 
starwind 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 110
Skąd: Malbork
Wysłany: 23-08-2014, 06:38   

u mnie skończyło się na rozebraniu i posmarowaniu wszystkiego od nowa z przodu
oraz niestety wymianą całego tyłu także no i misiek ma nowe hamulce :D
_________________
Był Galant
JEST Pajero :)

Niech Moc będzie z nami :P
 
 
meydey000 
Mitsumaniak
meydey


Auto: ea5w v6 se; magnum 480 dxi eev
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: TSK Skarżysko Kamienna
Wysłany: 01-09-2014, 19:49   

panowie czeka mnie wymiana klocków i tarcz. co myślicie o firmie "blue print". potrzebuje zestawu do 300 zł. wersja sport edition '98r. 276/24 . ewentualnie co innego wybrać? oczywiście mowa o przodzie.
_________________
jest ryzyko-jest zabawa
 
 
 
starwind 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 110
Skąd: Malbork
Wysłany: 01-09-2014, 20:09   

ja kupiłem komplet za jakieś 220 z wysyłką też chińczyk ale sprawuje się na razie dobrze chociaż nie jestem pewien grubości
_________________
Był Galant
JEST Pajero :)

Niech Moc będzie z nami :P
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 04-09-2014, 13:39   

meydey000 napisał/a:
co myślicie o firmie "blue print"
a co jest w środku? - bo kiedyś w pudła pakowali chińszczyznę zrobioną z hartowanej plasteliny :)

kup zestaw TOKO i będziesz zadowolony
lub lepiej TRW
wszystko dostępne na Allegro - ja biorę od jmcarparts (albo jakoś tak)
 
 
Dario1986 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 629
Skąd: Zamość/Warszawa
Wysłany: 04-09-2014, 13:58   

meydey000 napisał/a:
czeka mnie wymiana klocków i tarcz. co myślicie o firmie "blue print"

blue print to pakowacz, nie wiesz co się trafi. ja u siebie wymieniłem kloczki i tarcze na Kashiyame. Póki co dają radę (przejechałem ok 1tys km) tarcza po stówce za sztukę, klocki z 80pln komplet- zamawiane przez mechanika. Na pewno słabiej hamują niż mój wcześniejszy zestaw czyli brembo + trw (z tym kupiłem auto ponad 3 lata temu) ale to już inna kasa.
_________________
Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.