Przesunięty przez: roch_27 22-09-2008, 20:13 |
[EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10684 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 06-08-2014, 10:12
|
|
|
zimnylech napisał/a: | Dzięki wielkie. Pozdrawiam.
Dziś zmieniałem hamulce, bez kowalstwa artystycznego się nie obyło
Obrazek |
No takuch cudów jeszcze nie widziałem.... zeby tarcze rowalić zanim zejdzie:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
zimnylech
Forumowicz

Auto: Galant EA5X FSO Atu+ 1.4 Gti
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2014 Posty: 82 Skąd: Wola
|
Wysłany: 06-08-2014, 16:27
|
|
|
Drugą ściągałem przy pomocy kilofa, młota i szlifierki... i rozpadłą się wzdłuż i zrobiły się dwie tarcze hehe. |
_________________ Mój Misiek |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 06-08-2014, 18:32
|
|
|
rany julek, one od nowości chyba nie były ruszane
Ciekawe czy piasty przeżyły te Twoje mocowania z tarczami. |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 11-08-2014, 15:29
|
|
|
Jak zinterpretować, że tarcze dostały grudek/rysek tylko od strony tłoczka? Po drugiej stronie gładziutkie. Ostro biły przy hamowaniu. Mikoda GT ~25kkm 256mm |
|
|
|
 |
starwind
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014 Posty: 110 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 11-08-2014, 20:26
|
|
|
mam problem z hamulcami
wymieniłem tarcze i klocki z przodu (tarcze 276/24 dwa tłoczki) i po wymianie coś mi obciera co powoduje rozgrzewanie się układu przy przebiegach nawet 10km
nie mam już osłon zostały tylko "podkładki" pod zaciskiem
nie wiem co dalej bo na dodatek dalej mam bicie |
_________________ Był Galant
JEST Pajero
Niech Moc będzie z nami |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-08-2014, 21:23
|
|
|
arturj123 napisał/a: | Jak zinterpretować, że tarcze dostały grudek/rysek tylko od strony tłoczka? Po drugiej stronie gładziutkie. Ostro biły przy hamowaniu. Mikoda GT ~25kkm 256mm | Może zanieczyszczenie, może gatunek klocka. starwind napisał/a: | mam problem z hamulcami
wymieniłem tarcze i klocki z przodu (tarcze 276/24 dwa tłoczki) i po wymianie coś mi obciera co powoduje rozgrzewanie się układu przy przebiegach nawet 10km
nie mam już osłon zostały tylko "podkładki" pod zaciskiem
nie wiem co dalej bo na dodatek dalej mam bicie | Podejrzewam, że czujnikiem zegarowym nie były sprawdzane piasty/tarcze, próc sciągnbiecia starych, założenia nowych częsci były robione jakieś czynności polegające na czyszczeniu piast, jarzm, prowadnic, etc |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
starwind
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014 Posty: 110 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 11-08-2014, 21:48
|
|
|
majstry czyścili rudą z piasty i posmarowali smarem miedzianym |
_________________ Był Galant
JEST Pajero
Niech Moc będzie z nami |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-08-2014, 22:00
|
|
|
Rozwiń swoją wypowiedź o dodatkowe punkty |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
zimnylech
Forumowicz

Auto: Galant EA5X FSO Atu+ 1.4 Gti
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2014 Posty: 82 Skąd: Wola
|
Wysłany: 11-08-2014, 22:51
|
|
|
Ja miałem tak że po zmianie tarcz i klocków coś "cykało" (ocierało) podczas hamowania, ponowny demontaż, wyczyszczenie szczotą drucianą, odtłuszczenie tarcz i posmarowanie smarem miedzianym spowodowało że cykanie ustało, bynajmniej na razie, dziś jadę do pracy więc zobaczę czy się na prawdę udało. |
_________________ Mój Misiek |
|
|
|
 |
malina_drizzt
Forumowicz

Auto: Galant 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2010 Posty: 453 Skąd: Tam gdzie szczury są większe od kotów
|
Wysłany: 22-08-2014, 13:10
|
|
|
Jakie klocki polecacie na przód?
Chodzi mi o coś co mało pyli, jest tanie i słabo hamuje (pełna powaga).
Dokładnie szukam klocków po ostatnim lifcie. |
_________________ ...
Każdy się spina jak plandeka na żuku.
...
 |
|
|
|
 |
starwind
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014 Posty: 110 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 23-08-2014, 06:38
|
|
|
u mnie skończyło się na rozebraniu i posmarowaniu wszystkiego od nowa z przodu
oraz niestety wymianą całego tyłu także no i misiek ma nowe hamulce |
_________________ Był Galant
JEST Pajero
Niech Moc będzie z nami |
|
|
|
 |
meydey000
Mitsumaniak meydey

Auto: ea5w v6 se; magnum 480 dxi eev
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: TSK Skarżysko Kamienna
|
Wysłany: 01-09-2014, 19:49
|
|
|
panowie czeka mnie wymiana klocków i tarcz. co myślicie o firmie "blue print". potrzebuje zestawu do 300 zł. wersja sport edition '98r. 276/24 . ewentualnie co innego wybrać? oczywiście mowa o przodzie. |
_________________ jest ryzyko-jest zabawa |
|
|
|
 |
starwind
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014 Posty: 110 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 01-09-2014, 20:09
|
|
|
ja kupiłem komplet za jakieś 220 z wysyłką też chińczyk ale sprawuje się na razie dobrze chociaż nie jestem pewien grubości |
_________________ Był Galant
JEST Pajero
Niech Moc będzie z nami |
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 04-09-2014, 13:39
|
|
|
meydey000 napisał/a: | co myślicie o firmie "blue print" | a co jest w środku? - bo kiedyś w pudła pakowali chińszczyznę zrobioną z hartowanej plasteliny
kup zestaw TOKO i będziesz zadowolony
lub lepiej TRW
wszystko dostępne na Allegro - ja biorę od jmcarparts (albo jakoś tak) |
|
|
|
 |
Dario1986
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 629 Skąd: Zamość/Warszawa
|
Wysłany: 04-09-2014, 13:58
|
|
|
meydey000 napisał/a: | czeka mnie wymiana klocków i tarcz. co myślicie o firmie "blue print" |
blue print to pakowacz, nie wiesz co się trafi. ja u siebie wymieniłem kloczki i tarcze na Kashiyame. Póki co dają radę (przejechałem ok 1tys km) tarcza po stówce za sztukę, klocki z 80pln komplet- zamawiane przez mechanika. Na pewno słabiej hamują niż mój wcześniejszy zestaw czyli brembo + trw (z tym kupiłem auto ponad 3 lata temu) ale to już inna kasa. |
_________________ Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 |
|
|
|
 |
|