 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: mkm 03-01-2015, 16:06 |
mystek - Volvo V40 1.9 T4 '97 |
Autor |
Wiadomość |
mystek
Mitsumaniak
Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 1933 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-08-2014, 22:21 mystek - Volvo V40 1.9 T4 '97
|
|
|
Witam. Tak jak jakiś czas temu pisałem - chciałem się przesiąść na Szweda, no i udało się. W planach był Saab 9-3 ewentualnie 9-5 koniecznie z 2.0T lub Volvo S/V40 1.9 T4. Pojechaliśmy dzisiaj z Ja_goodem w trip do Świętokrzyskiego aby obejrzeć auta z 2 ogłoszeń. Pierwszy to był Saab 9-3 2.0T B205R a więc 205KM rzekomo, a jechał max na 180KM. Zrezygnowaliśmy.
Następnie pojechaliśmy już na mocnym zachodzie słońca obejrzeć ów Volvo z tego oto ogłoszenia - http://olx.pl/oferta/volv...html#082b15b8ca
Właściciel okazał się być bardzo szczerą osobą (przynajmniej takie wrażenie sprawiał, ale póki co wszystko to co mówił jest prawdą), zaczął od razu od minusów auta. Wymienił jakieś dziwne stuki przy ostrym skręcie w prawo z tylnego prawego koła - potwierdziło się, mówił, że sworzeń bodajże w lewym przednim kole będzie niedługo do wymiany. I pokazał gdzie można zobaczyć atak rdzy. Przejażdżka i auto szło zupełnie inaczej niż poprzedni Saab, Volvo szło jak te 200KM które ma faktycznie. Ogólnie bardzo dużo mówił o aucie, to co zrobił w nim, pokazywał części wymienione, dorzucił mi jakieś używane części jeszcze do siatki itp
Krótki opis:
MODEL: Volvo V40 T4 1997
SILNIK: B4194T 1.9 turbo + sekwencja LPG
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: cichutka seria - nareszcie!
WYPOSAŻENIE: elektryczne szyby, ele szyby, klimatyzacja (climatronic), podgrzewane przednie fotele, komputer pokładowy, hak (leci do demontażu), podłokietnik, 4 poduszki powietrzne, DSA (system kontroli trakcji), ABS, oryginalne radio Volvo... brakuje mi tylko tempomatu
UKŁAD NAPĘDOWY: FWD
ZAWIESZENIE: seria, na zimówkach, więc w zakrętach się płynie aż niemiło. Poza tym pięknie wybiera nierówności, mięciutko, wygodnie.
UKŁAD HAMULCOWY: seria, wg katalogu 256/256mm tarcze
NADWOZIE: Pełna seria, z pakietem dokładek i spojlerem T4, koła stalówki na kołpaku 15'
CAR-AUDIO: seryjne radio, seryjne głośniki (lewy tylny coś nie działa)
MOC/MOMENT: katalogowo 200KM przy 5500rpm/ 300Nm przy 2400Nm (wydaje mi się, że dmucha maksymalnie gdzieś przy 2800-2900 dopiero, a nie 2400)
WADY: póki co jakieś głupoty, jak właśnie to stukanie z tylnego prawego koła przy ostrym skręcie w prawo, wydaje mi się, że może na większych dobiciach odzywa się jakaś tulejka czy coś w zawieszeniu, sworzeń o którym mówił właściciel i chyba tyle póki co z tego co zdążyłem zauważyć,
ZALETY:
- silnik, silnik i jeszcze raz silnik (odczucia niżej),
- LPG sekwencja - nareszcie normalny gaz, który chodzi perfekcyjnie póki co. Praktycznie zerowe straty mocy, gasisz i zapalasz na LPG.
ZDJĘCIA: z ogłoszenia, więcej wrzucę jak zrobię
Pierwsze odczucia są takie, że generalnie silnik mega zaskakuje. 200KM po prostu robi mega robotę. To co trochę jest niewygodne, to - 5. bieg można wrzucić dopiero przy 80km/h żeby miało to sens. Jest to absolutne minimum! Ma się wtedy 2000rpm, więc turbina praktycznie nie pompuje. Pod górkę podjedziesz, utrzymasz prędkość, ale silnik mocno się wysila, co słychać, więc redukcja jest konieczna praktycznie.
Dość spora turbo dziura. Praktycznie nic się nie dzieje do 2500rpm, jest naprawdę mega lag. Od 2500 zaczyna coś tam pompować, już pod górkę prędkość wzrasta, a od 3000rpm zaczyna się prawdziwa jazda. Wyprzedzanie samochodów przy 3000rpm to po prostu bułka z masłem. Masz 200m na wyprzedzenie rozpędzonego TIRa - spoko loko.
Podoba mi się bardzo długi 5 bieg. Przy 100km/h ma się około 2500rpm. Dla mnie to będize mega przydatna sprawa na autostradach, które będę pokonywał jadąc z Polski do UK, no i jeżdżąc później do pracy i z powrotem - jeżdżę autostradami właśnie.
Spalanie... od 8l do 14l. Wracając "siódemką" z okolic Włoszczowej do Krakowa jechaliśmy tak średnio 80km/h non stop z kilkoma wyprzedzaniami. Wg komputera - 8,3l, aczkolwiek poprzedni właściciel mówi, że przy jeździe na LPG komputer nieco przekłamuje, i trzeba doliczyć zawsze coś. Więc wyjdzie myślę, że z 9l. Po mieście jeszcze nie testowałem, ale z tego co czytałem, to powinno wyjść około 11-12l LPG przy normalnej jeździe.
Samochód płynie po ulicy, świetnie wybiera nierówności, po chwili przyzwyczajenia na zimówkach dobrze pokonuje zakręty, dość pewnie i szybko. Siedzisz wygodnie, lewa ręka oparta na fajnie zaprojektowanych boczkach drzwi, gdzie odstaje spory kawałek skórzany i sobie kładziesz wygodnie łokieć na tym, prawa ręka na podłokietniku i sobie frygasz. Fotele bardzo wygodne (miałem już kilka lat temu okazję jechać jako pasażer identycznym Volvo tyle, że z innym silnikiem nad morze 12h, więc są sprawdzone).
Co mi zaczęło przeszkadzać na teraz (kwestia przyzwyczajenia zapewne) - brak sterownia wszystkimi oknami z drzwi kierowcy. Na środkowym tunelu znajduje się reszta przycisków.
Wydaje mi się, że niektóre przyciski na kokpicie nie są podświetlone. Zobaczę jutro, bo może tylko mi się przywidzało i wydawało mi się, że tam są jakieś przyciski, w tej ciemnicy, a tak naprawdę ich tam nie ma
********************************************************************
To pisałem wczoraj w nocy z niedzieli/poniedziałek na forum Coltmanii. A wczoraj w dzień... padła mi turbina . Depnąłem się na drugim biegu i gdzieś przy 6000rpm nagle stracił moc, wrzuciłem wyższy bieg i przy wciskaniu gazu gdzieś od 1800rpm zaczęło się mocne wycie z pod maski :/.
Wróciłem do domu, popatrzyłem pod maskę, a tam pełno oleju pod turbiną (przy oględzinach było suchutko, turbo pięknie działało). Pech! Dobrze, że teraz, a nie w trasie do Anglii. Auto już stoi u mechanika z wyciągniętą turbiną, jutro albo pojutrze jadę do Mielca na regenerację.
Dodam tylko, że poprzedni właściciel mówił o tej turbinie, że raz ją regenerował i padła mu po kilku miesiącach - oddał ją na gwarancję i została ponownie zregenerowana w styczniu 2013 roku. Niestety tym razem już jest po gwarancji i takie hece. Z drugiej strony może to i lepiej, bo zajmie się tym ktoś inny. |
_________________ Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
|
Ostatnio zmieniony przez mkm 17-08-2014, 12:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-08-2014, 08:06
|
|
|
Gratulacje zakupu, pilnuj poziomu oleju |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 13-08-2014, 10:39
|
|
|
Gaz i T4 nie będzie jeździć,
jeśli T4 ma dobrze jeździć to tylko oryginalne świece i filtry |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
mystek
Mitsumaniak
Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 1933 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-08-2014, 17:53
|
|
|
#Robert - a co, lubią żłopać?
#Tomek - jeździsz Galantem 2,5 V6, znasz dobrze auto. Nagle wsiadasz do innego identycznego Galanta z identycznym silnikiem, testujesz czy dobrze się zbiera i... coś jest nie tak. Po prostu to czujesz. W przypadku tego Saaba było tak, że zanim go zaczęliśmy oglądać Jagood przewiózł mnie kilka razy na miejscu pasażera. Później ja wsiadłem do tego Saaba, deptam i... no coś jest nie tak ewidentnie, czuć to było. Po prostu widziałem co robi Saab Jagooda, a co robił ten egzemplarz. Później zresztą przesiadliśmy się i Jagood się przejechał i to samo odczucie. Tam gdzie ten egzemplarz robił pierwszą setkę, tam Jagoodowy miałby już ze 120. Po prostu
W przypadku Volvo na jazdach próbnych było czuć to samo co w Saabie, czyli że jest te 200 koni. Wiadomo, że charakterystyka inna od Saaba, ale po prostu czuć to i już
#Matejko - tzn? Co to znaczy, że T4 nie jedzie z LPG? W sensie, że mocy brak? (jeśli ta opcja, to testowaliśmy to Volvo i na gazie i na benzynie i LPG jest dosłownie minimalnie słabsze - to też czuć Tomku - ale to dosłownie minimalnie, jak dla mnie z 5KM mniej może, ułamki)
Czy może chodzi o awaryjność, w sensie, że nie współgra to paliwo z T4? Zanim go kupiłem przewertowałem forum V40.pl i generalnie B4194T to taki odpowiednik 4g63T, czyli silnik pancerny, wytrzymuje bez zakucia bodajże coś pod 400KM, ogólnie ze sporymi możliwościami. Co do LPG, to dobrze on współgra z tą jednostką, aczkolwiek ludzie piszą, że 2.0T (B4194T2) lepiej znosi gaz, ale znowu silnik już mniej wytrzymały i potrafią się pojawiać mikropęknięcia na bloku.
Filtry i świece oczywiście oryginały, bo aftermarkety się zapychają ponoć. I takie też są aktualnie na samochodzie - poprzedni właściciel może nie klubowicz V40.pl, ale mocno oczytany i robił tak jak piszą ludzie na forum. |
_________________ Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-08-2014, 21:51
|
|
|
Nic z tych rzeczy niski stan oleju zabija turbine, panewki, etc najlepiej miec pod maksa bo miska olejowa to koryto |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Tomekcm
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 kombi '05
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 93 Skąd: Warszawa/Ząbki
|
|
|
|
 |
mystek
Mitsumaniak
Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 1933 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-08-2014, 22:32
|
|
|
#Robert - aa, no to wiadomo ja zawsze trzymam na maksa właśnie, ew. 3/4 miarki.
#Tomek - moje pierwsze komfortowe auto tak to zawsze jakieś małe hot hatche, czy głośne niby sportowe auta. Co do zimówek, to dawał mi letnie opony, ale pokazywał mi je, to katastrofa. Bieżnika tyle co nic, raczej do oddania jakimś amatorom driftu, ja ich nie brałem, bo niepotrzebny kłopot. A te zimówki, które są, to są chyba nówki, bo bieżnika z 7-8mm mają. Muszę zobaczyć na datę. |
_________________ Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
|
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 13-08-2014, 22:59
|
|
|
mystek napisał/a: | A te zimówki, które są, to są chyba nówki, bo bieżnika z 7-8mm mają. Muszę zobaczyć na datę. |
Tylko co z tego jak już je szlag trafił
Kilkaset kilometrów przy temperaturach powyżej 25stopni z prędkościami powyżej 90km/h i opona na śmietnik - z gumy robi sie plastik. |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 13-08-2014, 23:17
|
|
|
mystek napisał/a: | A te zimówki, które są, to są chyba nówki, bo bieżnika z 7-8mm mają |
Nówki mają 9, po 4 sezonach jedna para ma 8 druga 6 mm (przód z tyłem nie zamieniany). Co do Volvo: na starcie sprawdź kompresję na wszystkich garach
mystek napisał/a: | gasisz i zapalasz na LPG. |
Jak zapalasz na LPG to nie jest normalne, to jest rzeźba i jak był zimą odpalany często na gazie to delikatnie mówiąc problemy są tuż tuż. Turbinę pewnie poprzedni właściciel zajeździł, jak jest źle zregenerowana to pada jak mucha w pierwszym tygodniu po zamontowaniu. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
Ostatnio zmieniony przez i9i 14-08-2014, 19:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mystek
Mitsumaniak
Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 1933 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-08-2014, 23:22
|
|
|
#I9i - turbinę dopadł pech. Otóż coś wpadło w dolot lub oderwało się z niego i wpadło w turbinę niszcząc jedną łopatkę wirnika. Już zregenerowane, byłem dzisiaj w Mielcu z nią i mi to ogarnęli. W poniedziałek powinienem odebrać auto. Będzie czyszczenie dolotów przez mechanika, bo nie wiadomo, co tam jeszcze w nich może siedzieć, lepiej dmuchać na zimne.
Tzn inaczej z tym gazem, bo instalacja przełącza się sama przy bodajże temperaturze 45 stopni czy tam jakiejś. Więc odpala się na benzynie z automatu, tak mi się wydaje, bo jakby odpalał się na gazie to... po co miałby się przełączać przy 45 stopni? Nie logiczne pomieszałem coś, sorki. |
_________________ Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
|
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-08-2014, 00:58
|
|
|
mystek napisał/a: | Otóż coś wpadło w dolot lub oderwało się z niego i wpadło w turbinę niszcząc jedną łopatkę wirnika. |
Taaa... Przeleciało przez filtr, pokonało zakręty i sru - urwało jedną łopatkę i to wszystko mystek napisał/a: | ale to dosłownie minimalnie, jak dla mnie z 5KM mniej może, ułamki) | Dupohamownia obiektywna jest jak wiadomo...
mystek napisał/a: | Dość spora turbo dziura. Praktycznie nic się nie dzieje do 2500rpm, jest naprawdę mega lag. Od 2500 zaczyna coś tam pompować, już pod górkę prędkość wzrasta, a od 3000rpm zaczyna się prawdziwa jazda. |
Spora turbo dziura to od 3500 rpm a mega lag to powyżej 4000.
Jeździłeś już turbo jakimkolwiek oprócz Mirage?
Generalnie mam nadzieję, że tym razem nie wpakowałeś się na minę jak poprzednio, ale skończ już pisać bzdury... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 14-08-2014, 03:30 Re: mystek - Volvo V40 1.9 T4 '97
|
|
|
Niestety wpakował się i to po uszy... a jak nie stargował przynajmniej 30% (oczywiście od kwoty ostatniego ogłoszenia) to i srogo przepłacił...
Kupić auto z 97roku spasowane przez kowala z którym właściciel walczy przez półtora roku wymieniając silnik, turbinę, praktycznie cały osprzęt... do tego w gazie... tylko dlatego, że 240KM do zrobienia "samym programem" to potrafi tylko mystek .
Ale jak informowałem go o Galancie akbiego, to mi napisał, że na stare auta wymagające inwestycji nie ma czasu
mystek napisał/a: |
CAR-AUDIO: seryjne radio, seryjne głośniki (lewy tylny coś nie działa) |
Założone czy dostałeś "luzem"? |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 14-08-2014, 07:33
|
|
|
mkm napisał/a: | tylko dlatego, że 240KM do zrobienia "samym programem" to potrafi tylko mystek |
Takich osobników jest znacznie więcej i to na samym allegro, a na forach to masakra. mystek napisał/a: | bez zakucia bodajże coś pod 400KM |
Tak jak WRX-y z 300 kuniami no sorki 290- cioma.
A tak na poważnie to większość V40 podciągającymi pod 300KM jest na dotrysku wody czy jak kto woli metanolu, czyli chwilowe skoki mocy. A stałej mocy na seryjnych gratach* ten silnik w super stanie, udźwignie jakieś trzy setki hamowane.
*bebechy bloku |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 14-08-2014, 09:28
|
|
|
mystek napisał/a: | #Matejko - tzn? Co to znaczy, że T4 nie jedzie z LPG? W sensie, że mocy brak? (jeśli ta opcja, to testowaliśmy to Volvo i na gazie i na benzynie i LPG jest dosłownie minimalnie słabsze - to też czuć Tomku - ale to dosłownie minimalnie, jak dla mnie z 5KM mniej może, ułamki)
Czy może chodzi o awaryjność, w sensie, że nie współgra to paliwo z T4? Zanim go kupiłem przewertowałem forum V40.pl i generalnie B4194T to taki odpowiednik 4g63T, czyli silnik pancerny, wytrzymuje bez zakucia bodajże coś pod 400KM, ogólnie ze sporymi możliwościami. Co do LPG, to dobrze on współgra z tą jednostką, aczkolwiek ludzie piszą, że 2.0T (B4194T2) lepiej znosi gaz, ale znowu silnik już mniej wytrzymały i potrafią się pojawiać mikropęknięcia na bloku. |
jako były użytkownik 2.0T i miałem dość blisko T4 - wertując pełno tematów na forum, dlatego się zdecydowałem na 2.0T bo jest lepsze do gazu.
Owszem 1.9 jest pancernym silnikiem i wytrzymuje do 300PS na seryjnych gratach, ale na gazie cieżko utrzymać 200PS, nie wspominając o tym, że kolektory pękają w serii, a co dopiero przy podwyższonej temperaturze spalania gazu.
Jeśli Twoja dupohamownia jest w stanie ocenić przyspieszenia twardszego saaba od miekkiego volvo kombi o podobnej mocy, to ja sie kłaniam, jesteś moim guru |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
|
|