Czy to pompa padła? |
Autor |
Wiadomość |
sznaps78
Forumowicz

Auto: Colt 2006 1.3 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2014 Posty: 59 Skąd: Wojkowice
|
Wysłany: 18-08-2014, 13:45 Czy to pompa padła?
|
|
|
Witam. Jakie są objawy uszkodzenia pompy w zbiorniku paliwa.
Czy:
1. jadąc ze stałą prędkością auto czasem zachowywało się jakby mu ktoś "przyczepkę dopinał i dopinał" czyli lekko szarpało.
2. dzisiaj brakło mi paliwa, tzn jak dodawałem gazu to się dusił, ale na wolnych obrotach pracował.
3. dolałem paliwa do połowy baku i ujechałem 300m od stacji bez problemu, po czym auto najpierw szarpnęło 2 razy a potem zgasło. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23635 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 18-08-2014, 22:57
|
|
|
sznaps78 napisał/a: | Jakie są objawy uszkodzenia pompy w zbiorniku paliwa. | Nie odpala, brak paliwa w układzie paliwowym |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 18-08-2014, 23:19
|
|
|
sznaps78, A czy wiesz ze masz 2 pompy paliwa, w zbiorniku i przy silniku. o ktorej mowisz? |
_________________
 |
|
|
|
 |
sznaps78
Forumowicz

Auto: Colt 2006 1.3 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2014 Posty: 59 Skąd: Wojkowice
|
Wysłany: 19-08-2014, 17:08
|
|
|
Wiem, że mam dwie. mówię o tej w zbiorniku.
Wymrugało mi 2 błędy: 25 i 62. co to jest ten 62? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23635 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-08-2014, 23:10
|
|
|
Manual nie deifniuje takiego kodu błedu dla GDI |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 19-08-2014, 23:20
|
|
|
Wrzuć może link z filmem z odczytu to dojdziemy jakie to błędy. |
|
|
|
 |
sznaps78
Forumowicz

Auto: Colt 2006 1.3 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2014 Posty: 59 Skąd: Wojkowice
|
Wysłany: 20-08-2014, 21:11
|
|
|
dziwne... po wymianie pompy zaczęło wywalać błąd 22. Czy to czujnik położenia wału czy wałka rozrządu? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23635 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 21-08-2014, 07:16
|
|
|
Czujnik obrotu wału korbowego |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 21-08-2014, 17:29
|
|
|
W Galancie da się go reanimować poprawiając zimne luty. Może w Carismie też się da tak zrobić. Z zamiennikami różnie bywa a oryginał pewnie będzie drogi. |
|
|
|
 |
sznaps78
Forumowicz

Auto: Colt 2006 1.3 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2014 Posty: 59 Skąd: Wojkowice
|
Wysłany: 22-08-2014, 00:05
|
|
|
Dobra... temat do zamknięcia. Jakiś partacz (czytaj poprzedni właściciel) poprowadził wiązkę od czujnika prędkości wału koło kolektora wydechowego i jego osłony i to spowodowało przetopienie izolacji, a co za tym idzie "zespawanie" trzech przewodów idących we wiązce. Po wycięciu 20cm przewodów auto śmiga jak nowe. Dziekuję robertdg za naprowadzenie na właściwy czujnik. |
|
|
|
 |
|