Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy to pompa padła?
Autor Wiadomość
sznaps78 
Forumowicz


Auto: Colt 2006 1.3 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 59
Skąd: Wojkowice
Wysłany: 18-08-2014, 13:45   Czy to pompa padła?

Witam. Jakie są objawy uszkodzenia pompy w zbiorniku paliwa.
Czy:
1. jadąc ze stałą prędkością auto czasem zachowywało się jakby mu ktoś "przyczepkę dopinał i dopinał" czyli lekko szarpało.
2. dzisiaj brakło mi paliwa, tzn jak dodawałem gazu to się dusił, ale na wolnych obrotach pracował.
3. dolałem paliwa do połowy baku i ujechałem 300m od stacji bez problemu, po czym auto najpierw szarpnęło 2 razy a potem zgasło.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-08-2014, 17:30   

Podstawa to sprawdzenie błędów silnika. Jeśli masz auto starsze niż 2001 to możesz spróbować je wymrugać w sposób opisany tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
Jak jednak młodsze, to tylko podłączenie pod komputer.
Poszukaj też u siebie w regionie kogoś z kablem VAG KKL i programem Evoscan. Ten zestaw świetnie współpracuje z tym silnikiem.
Poczytaj też ten temat http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-08-2014, 22:57   

sznaps78 napisał/a:
Jakie są objawy uszkodzenia pompy w zbiorniku paliwa.
Nie odpala, brak paliwa w układzie paliwowym
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 18-08-2014, 23:19   

sznaps78, A czy wiesz ze masz 2 pompy paliwa, w zbiorniku i przy silniku. o ktorej mowisz?
_________________

 
 
sznaps78 
Forumowicz


Auto: Colt 2006 1.3 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 59
Skąd: Wojkowice
Wysłany: 19-08-2014, 17:08   

Wiem, że mam dwie. mówię o tej w zbiorniku.

Wymrugało mi 2 błędy: 25 i 62. co to jest ten 62?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-08-2014, 23:10   

Manual nie deifniuje takiego kodu błedu dla GDI
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-08-2014, 23:20   

Wrzuć może link z filmem z odczytu to dojdziemy jakie to błędy.
 
 
sznaps78 
Forumowicz


Auto: Colt 2006 1.3 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 59
Skąd: Wojkowice
Wysłany: 20-08-2014, 21:11   

dziwne... po wymianie pompy zaczęło wywalać błąd 22. Czy to czujnik położenia wału czy wałka rozrządu?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-08-2014, 07:16   

Czujnik obrotu wału korbowego
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-08-2014, 17:29   

W Galancie da się go reanimować poprawiając zimne luty. Może w Carismie też się da tak zrobić. Z zamiennikami różnie bywa a oryginał pewnie będzie drogi.
 
 
sznaps78 
Forumowicz


Auto: Colt 2006 1.3 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 59
Skąd: Wojkowice
Wysłany: 22-08-2014, 00:05   

Dobra... temat do zamknięcia. Jakiś partacz (czytaj poprzedni właściciel) poprowadził wiązkę od czujnika prędkości wału koło kolektora wydechowego i jego osłony i to spowodowało przetopienie izolacji, a co za tym idzie "zespawanie" trzech przewodów idących we wiązce. Po wycięciu 20cm przewodów auto śmiga jak nowe. Dziekuję robertdg za naprowadzenie na właściwy czujnik.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.