Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Świecąca kontrolka ABS
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-07-2014, 21:49   

Tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3447 Dział Service brakes, pomierz w razie niejasności bedziemy drązyć.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
outlaw4life 
Forumowicz


Auto: 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 94
Skąd: wro
Wysłany: 17-07-2014, 18:08   

odlaczylem czujnik stopu tam przy pedalach, przejechalem kilka metrow i nic. dalej blad bo swieci sie nadal kontrolka. Angielskiego nie mam za bardzo bieglego wiec czy ktos ma jakies kolejne pomysly co moge zastosowac zeby naprawic problem i co to moze byc? :(
pozdrowki

[ Dodano: 17-07-2014, 18:06 ]
i jak? ma ktos jakies pomysly? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-07-2014, 20:43   

W manualu jest procedura diagnbostyczna dla każdego błedu, google translator wystarczy, pomierz wiązke, czujniki wedle instrukcji.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
drexvs 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 405
Skąd: Myszków
Wysłany: 09-09-2014, 17:46   

Panowie szukam czujnik abs i dalej go znaleźć nie mogę :/ Nawet Japaneze ostatnio mi już powiedział, że prawdopodobnie już ich mieć nie będzie. Pytanie moge czy ktoś nie ma jakiś namiarów na takie ustrojstwo ? I czy taki czujnik różni się czymś pomiędzy wersjami nadwoziowymi ? Mówię tu miedzy 2.0 a 2.5 ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-09-2014, 19:54   

Czujniki troche zmieniły się miedzy liftami (wtyczka) ale typ nadwozia/silnika nie ma znaczenia, napisz jaka strona Cię interesuje
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 09-11-2014, 23:10   

OK, podobna sytuacja jak stronę temu, ale niestety user nie napisał jak ją rozwiązał.
Otóż są błędy: 11, 12, 15, 23, 24.
Był przecięty przewód w kole PP, przewód zlutowany, zaizolowany, opaski termokurczliwe itd.
Sprawdzone na pompie na wtyczce czujniki dają idealne 1300 omów każdy z czterech. Czyli czujniki przy kołach i przewody dobre. Z przodu były obie zębatki pęknięte, już wymienione, jedna z nich z przegubem. Masa we wtyczce ABS idealna.

Próba resetu za pomocą 10 naciśnięć hamulca nic nie dała. Reset przez odpięcie klem akumulatora też nic nie daje.

Manual już nie ma pomysłów poza wymianą hudraulic unit.
Wg mnie - skoro działało i przestało przy przecięciu przewodów ("mechanicy" podłączyli kabelek w takim miejscu, że w końcu się przeciął) to po zlutowaniu powinno być OK.

Jeszcze nie robiłem jazdy dłuższej niż 10m, ale czy kontrolka nie powinna zgasnąć po kluczyku na OK po tej naprawie?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10714
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 10-11-2014, 21:49   

Cytat:
Jeszcze nie robiłem jazdy dłuższej niż 10m, ale czy kontrolka nie powinna zgasnąć po kluczyku na OK po tej naprawie?

Przejedz sie, coś mi świta że też raz tak miałem
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 10-11-2014, 22:21   

Potwierdzam. Zgasła po 50 metrach. Chyba też chodzi o prędkość auta.
 
 
luto 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2014
Posty: 24
Skąd: Katowice
Wysłany: 23-11-2014, 11:54   

wymrugało mi kody 12, 21, 23, 24 czyli brak sygnału na LP i zwarcie na PP, PT, LT

dodam że lampka ABS nie świeci podczas jazdy, jedynie zapala się standardowo przy odpalaniu

nie wiem czy to jakieś stare błędy są czy coś robić z tym ?
 
 
GRIZZLY 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2002 2.5 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2017
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-04-2019, 17:17   

Cześć
Jakiś czas temu popsułem czujnik ABSu w prawy przednim kole. Kupiłem czujnik od Lancera CS 2003, skasowałem błędy i po przejechaniu kilku metrów kontrolka ABSu znowu się zaświeciła. Kod błądu z 11 zmienił się na 21. Jutro sprawdzę czy czasami czujnik nie jest jakimś cudem walnięty ale chciałem zapytać czy może ktoś tez robił taka podmiankę i miał jakieś problemy ??
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-04-2019, 20:53   

Ja robiłem i błędów nie było. Czujnik NTY za 40zł.
Sprawdź odległość czujnika od zębatki bo może jest za daleko aczkolwiek ja chyba nawet dawałem jakiś stary oring bo wydaje mi się, że był wręcz za blisko.
Opis odległości jest w serwisówce.
 
 
GRIZZLY 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2002 2.5 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2017
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-04-2019, 07:39   

Cytat:
Czujnik NTY za 40zł
Tez wybrałem ta opcje.
Jeżeli będzie za blisko to tak jak mówisz jest to do ogarnięcia, gorzej jak będzie za daleko ..... nie ma co spekulować dzisiaj spróbuję sprawdzić .... dzięki

[ Dodano: 18-04-2019, 07:53 ]
Sprawdziłem wszystko i niestety okazało się ze czujnik jest za krotki (ledwo wystaje ze zwrotnicy).
Dla osób które może będą kiedyś potrzebować wymienić czujnik .....
Jest możliwość żeby użyć czujnika od Lancera ale trzeba się trochę pobawić. Jeżeli obetniemy "ucho" z otworem na śrubę i zfazujmey cały czujnik tak aby wszedł w zwrotnice aż po sam przewód uda nam się otrzymać odpowiednią długość. Minusem jest to ze nie mamy otworu mocującego ale czujnik wchodzi dość ciasno wiec jeżeli kabel ułożymy poprawnie nie wydaje mi się aby w przyszłości czujnik wyskoczył ze zwrotnicy lub się przesunął. Jeżeli chodzi o mnie to po przejechaniu 40 km ABS działa i nie pokazuje żadnych błędów. Wydaje się ze operacja zakończyła się sukcesem :D
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-04-2019, 09:12   

To dosyć dziwne co piszesz, bo u mnie pasował idealnie. Wręcz za pierwszym razem podłożyłem mały oring, żeby go odsunąć od zębatki, ale ostatecznie zrezygnowałem z niego i mierząc wszystko odległość była idealna, jak w oryginale.
 
 
GRIZZLY 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2002 2.5 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2017
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-04-2019, 14:55   

Możliwe ze nie mówimy o tym samym czujniku ... ja kupiłem czujnik od Lancera CS 2003
https://szybkiplik.pl/download/a3097d51aa4533ea1a86df5d1c923959.html
Ten czujnik jest niestety za krotki.
Tak z ciekawości to mógł byś podać jakiś link do czujnika który montowałeś ?? Jeżeli kiedyś będzie jeszcze taka potrzeba to nie będę w takim razie musiał kombinować :)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-04-2019, 13:27   

Wygląda identycznie jak mój. Niestety auto już sprzedane, montowałem parę lat temu, watpię by All tak długo publikowało (bo przechowują wszystko, to pewne) listę moich zakupów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.