Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Eclipse 2G 1997 r. 4g63 wywala płyn
Autor Wiadomość
szatan750 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 29
Skąd: Gostyń
Wysłany: 24-09-2014, 20:42   Eclipse 2G 1997 r. 4g63 wywala płyn

Witam
Sprowadziłem eclipsa 2.0 4g63 z 1997 r. z niemiec . na poczatku zauwazylem brak 2 litrow plynu chodniczego w ukladzie. Dolalem ten plyn a wywaliło mi go korkiem . Kupilem korek nowy uzupełniłem płyn i zbiornik wyrownawczy mi znikl w 3 dni . wywalilo odpowietrzeniem . Dzis zauwazylem ze po odpaleniu na otwartym korku chlodnicy wydobywaja sie babelki male na 10 sek od odpalenia raz wieksza z 1,5 cm . Nie wiem co podejrzewac wentylatory nie zatarte auto zadbane mam ksiazek serwisowa do samego konca . osobiscie bylem po te auto kupic. Mam drugie auto mitsu Galant 2,5 v6 1997 i tam przy otwarciu nic nie babli . zbadalem kompresje na cylindrach po 12 atm na kazdym. w plynie oleju niema i odwrotnie . Silnik nie idzie jak ma przy 3.5 tys obr jest dziura mocy i slabe przyspieszenie zero ducha . prosze o pomoc
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-09-2014, 22:30   

Skoro ciśnienie wali w chłodnice po odpaleniu to raczej uszczelka pod głowića
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
szatan750 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 29
Skąd: Gostyń
Wysłany: 24-09-2014, 22:32   

tez tak mysle a termostat zaciety ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-09-2014, 22:51   

Też istenieje taka możliwość, jednak przy zaciętym termostacie objawy wystepowałyby później, silnik by się "gotował"
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 25-09-2014, 05:17   

szatan750, a układ nie jest czasem zapowietrzony?
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-09-2014, 12:02   

Eclipse ma układ "samoodpowietrzający". Nigdzie nie ma odpowietrzników. Który korek wymieniłeś? Wymień ten ciśnieniowy - u mnie wywalało płyn przez odpowietrzenie zbiornika jak padł korek ciśnieniowy. Po wymianie na najzwyklejszy seryjny 0,9bar problem ustał. Jak go już wymieniałeś to może trafił się jakiś wadliwy? Częsty przypadek przy chińskich korkach.
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 25-09-2014, 12:47   

Spróbuj jeszcze wymienić termostat. Zacznij od najtańszych rzeczy...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
szatan750 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 29
Skąd: Gostyń
Wysłany: 25-09-2014, 17:56   

koledzy zauwazylem rano ze gasnie po odpaleniu jakby sie zalewal czyms czytalem ze szarpanie przy ruszaniu na zimnym to uszczelka niech ktos sie wypowie czy rozbierac . swiece maja kolor bialy lub zolty . termstat nie ma raczej nic tu do znaczenia weze nie sa twarde
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 26-09-2014, 15:01   

viader napisał/a:
Eclipse ma układ "samoodpowietrzający".

A od kiedy układ "samoodpowietrzający" nie może się zapowietrzyć? :mrgreen:
 
 
szatan750 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 29
Skąd: Gostyń
Wysłany: 26-09-2014, 21:39   

zabieram sie za robranie paskow zeby dostac sie od rozrzadu wywala mi blad 11 po samodiagnozie . na kazdym kole zebatym walkow rozrzadu mam dwa znaki a powiniem byc jeden nie wiem co kombinowali w nieczech czy tak oryginalnie jest ?

[ Dodano: 27-09-2014, 00:00 ]
a wiec mam cos zle ustawione wydaje mi sie pompa zle ustawiona auto jest zamulone . ocencie jak to ma byc ustawienie na zaplon 1 cylinder
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 28-09-2014, 22:48   

Jeśli chodzi o wał to na blaszce kodowej do czujnika wału masz trójkątne nacięcie i to jest znacznik. A znacznik na pompie oleju zbiega się co 3 obroty, więc nie jest przesądzone, że masz źle ustawiony rozrząd
 
 
Karczycho 
Nowy Forumowicz

Auto: Alkoo
Kraj/Country: Bielarus
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 1
Skąd: Polska
Wysłany: 30-09-2014, 12:30   

mkm napisał/a:
viader napisał/a:
Eclipse ma układ "samoodpowietrzający".

A od kiedy układ "samoodpowietrzający" nie może się zapowietrzyć? :mrgreen:

Mi się kiedyś zapowietrzył takie życie wszystko się psuje niestety :/.
____________
wynajem samochodów luksusowych wrocław lotnisko i okolice
 
 
szatan750 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 29
Skąd: Gostyń
Wysłany: 30-09-2014, 21:32   

A wiec balans silnika ustawilem prawidlowo a przy tym zawazylem ze cieknie mi plyn jakkby od rury wychodzacej spod kolektora wydechowego . Nastepna sprawa dlawi sie na obrotach . Chyba ma poddcisnienie zatkane sruba nie podlaczone jest . Podesle zdjecia
_________________
Mitsubishi Galant 2.5 V6 1997r. Greedy exhaust.
Mitsubishi Eclipse 2.0 GS 1997 r.
Mitsubishi Carisma 1.6 GLX 1997 r.
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 30-09-2014, 22:32   

Ta rura to z pompą wody jest połączona. Tam jest oring.
 
 
szatan750 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 29
Skąd: Gostyń
Wysłany: 01-10-2014, 21:51   





[ Dodano: 05-10-2014, 16:57 ]
na łączeniu rury od pompy wodnej nie cieknie . widze ze jest ocieknieta obudowa dolna rozrzadu jakby z pompy wody uszczelka wydobywal sie plyn . plynie on po kablu czujnika na misce olejowej i z niego skapuje . czujnik oleju mi sie zalacza co jakis czas . wystarczy wymiana uszczelki?
_________________
Mitsubishi Galant 2.5 V6 1997r. Greedy exhaust.
Mitsubishi Eclipse 2.0 GS 1997 r.
Mitsubishi Carisma 1.6 GLX 1997 r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.