Eclipse 2G 1997 r. 4g63 wywala płyn |
Autor |
Wiadomość |
szatan750
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013 Posty: 29 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 24-09-2014, 20:42 Eclipse 2G 1997 r. 4g63 wywala płyn
|
|
|
Witam
Sprowadziłem eclipsa 2.0 4g63 z 1997 r. z niemiec . na poczatku zauwazylem brak 2 litrow plynu chodniczego w ukladzie. Dolalem ten plyn a wywaliło mi go korkiem . Kupilem korek nowy uzupełniłem płyn i zbiornik wyrownawczy mi znikl w 3 dni . wywalilo odpowietrzeniem . Dzis zauwazylem ze po odpaleniu na otwartym korku chlodnicy wydobywaja sie babelki male na 10 sek od odpalenia raz wieksza z 1,5 cm . Nie wiem co podejrzewac wentylatory nie zatarte auto zadbane mam ksiazek serwisowa do samego konca . osobiscie bylem po te auto kupic. Mam drugie auto mitsu Galant 2,5 v6 1997 i tam przy otwarciu nic nie babli . zbadalem kompresje na cylindrach po 12 atm na kazdym. w plynie oleju niema i odwrotnie . Silnik nie idzie jak ma przy 3.5 tys obr jest dziura mocy i slabe przyspieszenie zero ducha . prosze o pomoc |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-09-2014, 22:30
|
|
|
Skoro ciśnienie wali w chłodnice po odpaleniu to raczej uszczelka pod głowića |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
szatan750
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013 Posty: 29 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 24-09-2014, 22:32
|
|
|
tez tak mysle a termostat zaciety ? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-09-2014, 22:51
|
|
|
Też istenieje taka możliwość, jednak przy zaciętym termostacie objawy wystepowałyby później, silnik by się "gotował" |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 25-09-2014, 05:17
|
|
|
szatan750, a układ nie jest czasem zapowietrzony? |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-09-2014, 12:02
|
|
|
Eclipse ma układ "samoodpowietrzający". Nigdzie nie ma odpowietrzników. Który korek wymieniłeś? Wymień ten ciśnieniowy - u mnie wywalało płyn przez odpowietrzenie zbiornika jak padł korek ciśnieniowy. Po wymianie na najzwyklejszy seryjny 0,9bar problem ustał. Jak go już wymieniałeś to może trafił się jakiś wadliwy? Częsty przypadek przy chińskich korkach. |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 25-09-2014, 12:47
|
|
|
Spróbuj jeszcze wymienić termostat. Zacznij od najtańszych rzeczy... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
szatan750
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013 Posty: 29 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 25-09-2014, 17:56
|
|
|
koledzy zauwazylem rano ze gasnie po odpaleniu jakby sie zalewal czyms czytalem ze szarpanie przy ruszaniu na zimnym to uszczelka niech ktos sie wypowie czy rozbierac . swiece maja kolor bialy lub zolty . termstat nie ma raczej nic tu do znaczenia weze nie sa twarde |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 26-09-2014, 15:01
|
|
|
viader napisał/a: | Eclipse ma układ "samoodpowietrzający". |
A od kiedy układ "samoodpowietrzający" nie może się zapowietrzyć? |
|
|
|
 |
szatan750
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013 Posty: 29 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 26-09-2014, 21:39
|
|
|
zabieram sie za robranie paskow zeby dostac sie od rozrzadu wywala mi blad 11 po samodiagnozie . na kazdym kole zebatym walkow rozrzadu mam dwa znaki a powiniem byc jeden nie wiem co kombinowali w nieczech czy tak oryginalnie jest ?
[ Dodano: 27-09-2014, 00:00 ]
a wiec mam cos zle ustawione wydaje mi sie pompa zle ustawiona auto jest zamulone . ocencie jak to ma byc ustawienie na zaplon 1 cylinder
 |
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 28-09-2014, 22:48
|
|
|
Jeśli chodzi o wał to na blaszce kodowej do czujnika wału masz trójkątne nacięcie i to jest znacznik. A znacznik na pompie oleju zbiega się co 3 obroty, więc nie jest przesądzone, że masz źle ustawiony rozrząd |
|
|
|
 |
Karczycho
Nowy Forumowicz
Auto: Alkoo
Kraj/Country: Bielarus
Dołączył: 30 Wrz 2014 Posty: 1 Skąd: Polska
|
Wysłany: 30-09-2014, 12:30
|
|
|
mkm napisał/a: | viader napisał/a: | Eclipse ma układ "samoodpowietrzający". |
A od kiedy układ "samoodpowietrzający" nie może się zapowietrzyć? |
Mi się kiedyś zapowietrzył takie życie wszystko się psuje niestety :/.
____________
wynajem samochodów luksusowych wrocław lotnisko i okolice |
|
|
|
 |
szatan750
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013 Posty: 29 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 30-09-2014, 21:32
|
|
|
A wiec balans silnika ustawilem prawidlowo a przy tym zawazylem ze cieknie mi plyn jakkby od rury wychodzacej spod kolektora wydechowego . Nastepna sprawa dlawi sie na obrotach . Chyba ma poddcisnienie zatkane sruba nie podlaczone jest . Podesle zdjecia |
_________________ Mitsubishi Galant 2.5 V6 1997r. Greedy exhaust.
Mitsubishi Eclipse 2.0 GS 1997 r.
Mitsubishi Carisma 1.6 GLX 1997 r. |
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 30-09-2014, 22:32
|
|
|
Ta rura to z pompą wody jest połączona. Tam jest oring. |
|
|
|
 |
szatan750
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013 Posty: 29 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 01-10-2014, 21:51
|
|
|
[ Dodano: 05-10-2014, 16:57 ]
na łączeniu rury od pompy wodnej nie cieknie . widze ze jest ocieknieta obudowa dolna rozrzadu jakby z pompy wody uszczelka wydobywal sie plyn . plynie on po kablu czujnika na misce olejowej i z niego skapuje . czujnik oleju mi sie zalacza co jakis czas . wystarczy wymiana uszczelki? |
_________________ Mitsubishi Galant 2.5 V6 1997r. Greedy exhaust.
Mitsubishi Eclipse 2.0 GS 1997 r.
Mitsubishi Carisma 1.6 GLX 1997 r. |
|
|
|
 |
|