Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba o pomoc w zakupie Mitsubishi Galant'a
Autor Wiadomość
Endriuuckk 
Nowy Forumowicz

Auto: BRAK
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 1
Skąd: Kielce
Wysłany: 26-09-2014, 13:33   Prośba o pomoc w zakupie Mitsubishi Galant'a

Witam. Chciałbym kupić Galanta w dieslu konkretnie 2.0 TD 90KM. Pytanie - polecacie w ogóle ten silnik, czy lepsza jest benzynka ? prosiłbym też o jakieś częste usterki tego samochodu
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 26-09-2014, 13:49   

Endriuuckk, wystarczyło zadać sobie minimum trudu i poczytać dział techniczny galanta.
W skrócie - nie zawracaj sobie głowy tym silnikiem. Dużo lepszym wyjściem jest zakup Galanta z silnikiem benzynowym 2.0/2.5v6.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-09-2014, 17:12   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40247
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803
O dieslu było dużo pisane, jak źle trafisz to przeklniesz go, najcięzszy przypadek to peknięcie głowicy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-09-2014, 17:48   

Prędzej czy później dojedziesz do tego że jedyny słuszny wybór to 2,5V6 :mrgreen: :mrgreen:
 
 
McCoy 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi SE 2,5V6 /99
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 249
Skąd: okolice Monachium
Wysłany: 26-09-2014, 23:45   

Diesel jest dobry w koparce,czolgu lub walcu.Szukaj 2.5 lub 2.0.Pozdrawiam
_________________
Oczy są interfejsem duszy
 
 
czarny.marcin 
Mitsumaniak


Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 420
Skąd: Bielsko-Biała/okolice
Wysłany: 28-09-2014, 00:25   

McCoy napisał/a:
Diesel jest dobry w koparce,czolgu lub walcu.Szukaj 2.5 lub 2.0.Pozdrawiam


jeszcze traktor :D
_________________
Niektórzy ludzie są jak 1grosz - mają dwie różne strony i nie przedstawiają praktycznie żadnej wartości...

BMW :D - jest
Lancer kombi 2.0 Sport :) -jest
Suzuki Swift :) - jest
Carisma 1,6 -była
Colt CJ0 - jest :)
Galant EA5W 6A13 -był
Galant E54 Diamond 6A12 - był
Mazda MX-3 -była
Renault Megane Coupe -było
 
 
 
Shockwave 
Mitsumaniak

Auto: Galant ea2a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 181
Skąd: Bestwinka
Wysłany: 28-09-2014, 02:10   

Fakt faktem. jesli galant to tylko 2.5l benzyna (mam 2l i żałuje ze nie kupiłem 2.5) Wiec nie zastanawiac sie 2l czy 2.5l :) bo 2l czasem potrafi spalic wiecej albo podobnie jak 2.5

Ale nie wrzucajcie wszystkich kopciuchow do jednego wora ;) Poza galantem pomykam passatem b5 na ropę i złego słowa nie powiem ;) seryjny 115km i moment ponad 300nm
Jeździłem starym bravo 1.9jtdz małym chipem i galanta to by zjadł na starcie ;) i wszystko się w nim psuło ale nie serducho
 
 
McCoy 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi SE 2,5V6 /99
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 249
Skąd: okolice Monachium
Wysłany: 28-09-2014, 21:56   

Dopóki dwumas,wtryski,turbo nie padnie albo głowica nie odpadnie to diesel jest wporządku.Mialem kilka i jakoś za nimi nie tesknie.Poza tym ropa jest juz za droga według mnie i "ekonomia" diesla mija sie z celem.A poda maską nadal jest ten specyficzny turkot. A 2.0 TDi ze stajni wieśwagena to juz totalna porażka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.