Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Regulacja świateł mijania
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-03-2014, 23:40   

adt81 napisał/a:
tam jest jeszcze jakiś gwint czy po prostu silniczek ciągnie odbłyśnik do siebie ?
Nie ma gwintu, silniczek ciągnie odbłyśnik do siebie.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-03-2014, 07:56   

silnik lampy też ma regulator - z tyłu jest na jakiś mały klucz (nie pamiętam - 5 czy 6)
jak nie reaguje na kręcenie 10-tka to spróbuj na silniku
 
 
adt81 
Mitsumaniak


Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 845
Skąd: Łańcut/Kosina
Wysłany: 06-03-2014, 08:31   

Krzyzak napisał/a:
silnik lampy też ma regulator - z tyłu jest na jakiś mały klucz (nie pamiętam - 5 czy 6)
jak nie reaguje na kręcenie 10-tka to spróbuj na silniku


No właśnie na regulację na silniczku nie reaguje a to zdaje się jest jedyna regulacja wysokości świateł mijania. Pisząc o 10-tce masz na myśli śrubę wyżej ale ona przypadkiem nie jest od regulacji w poziomie lub drogowych ? Na silniczku kręcąc ustawia się chyba jego początkowe ustawienie więc może jak nie idzie na założonym to wyciągnę i metodą prób i błędów ustawie poza lampą ? Ale dziwne to bo siedzi kulka w lampie i widać, że podczas regulacji elektrycznej próbuje coś ciągnąć ale to jest minimalne w stosunku do prawej jakby odbłyśnik się zaciął i silniczek na siłę go ciągnął.
_________________
Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-03-2014, 11:03   

każdy z nich ma regulację na 2 śrubach - czy to mijania czy drogowe
ta wyżej to góra-dół, ta niżej to prawo-lewo
przy czym prosta zasada: kręcisz w prawo = wyżej albo w prawo, w lewo = odwrotnie
dodatkowo mijania mają góra-dół na silniczku na tej samej zasadzie
prosto opisałem?
 
 
adt81 
Mitsumaniak


Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 845
Skąd: Łańcut/Kosina
Wysłany: 06-03-2014, 11:48   

Krzyzak dzięki Ci za wyjaśnienie ale na forum są podawane sprzeczne informacje co do sposobu regulacji - raz ktoś pisał, że tylko na silniczku a raz że śrubami wyżej. W sumie to już nieistotne w moim przypadku ważne jest to, że problem już rozwiązany ( w sumie nawet niepotrzebnie wyciągałem reflektor) a okazało się że śruba do regulacji w poziomie była na maksa wkręcona przez co odbłyśnik został całkowicie zablokowany i ani silniczkiem ani śrubą u góry nie szło go ruszyć. Podjechałem jeszcze raz na stację i teraz mam ustawione prawidłowo bo było stanowczo za wysoko. Obydwa silniczki teraz ładnie ciągną góra dół.
_________________
Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r
 
 
sierars1 
Forumowicz

Auto: Toyota Avensis T27 D4D-CAT 177
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 88
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-07-2014, 21:10   

Pytanko odnośnie świateł, czy po wyjęciu kluczyka mijania dalej powinne świecić czy automatycznie się wyłączają do pozycji postojowych ?
Czy trzeba ręcznie wyłączyć ?
 
 
seba77 
Mitsumaniak
www.cb-Polska.pl


Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 533
Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
Wysłany: 06-07-2014, 23:21   

sierars1 napisał/a:
Pytanko odnośnie świateł, czy po wyjęciu kluczyka mijania dalej powinne świecić czy automatycznie się wyłączają do pozycji postojowych ?
Czy trzeba ręcznie wyłączyć ?


U mnie ręcznie jak zapomnę to piszczy w poprzednim miałem swiatła auto to przy przekręceniu stacyjki się zapalały i tuż przed załączeniem zapłonu gasły żeby nie obciążać aku.
_________________
Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180
 
 
 
krzysztofpak75 
Forumowicz

Auto: Galant GLS 2.0 136 KM
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 138
Skąd: Germania
Wysłany: 12-10-2014, 12:35   

Witam !!

Panowie ja mam problem z lewym (strona kierowcy) silniczkiem regulacji świateł mijania .
Mianowicie , gdy nim poruszam to zaczyna działać , a razem z nim działa także prawy. Normalnie bez mojej ingerencji działa tylko prawa strona .

Ma ktoś jakieś pomysły ??
I jak wyjąć to ustrojstwo ?? Pozdrawiam
 
 
sierars1 
Forumowicz

Auto: Toyota Avensis T27 D4D-CAT 177
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 88
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-10-2014, 13:15   

Panowie a ja z innej beczki jakie proponujecie żarówki do mijania żeby lepiej świeciły ?
I tam bodajże są h4 mijania i h1 długie jak się nie mylę ?
 
 
Shockwave 
Mitsumaniak

Auto: Galant ea2a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 181
Skąd: Bestwinka
Wysłany: 12-10-2014, 16:13   

Żarówki mijania sa h7. Kup dobre markowe żarówki polecane na rożnych www(są dziesiątki testów) i będziesz zadowolony pod warunkiem ze odbłyśnik masz w dobrym stanie bo inaczej żadna żarówka dobrze nie zaświeci
 
 
sierars1 
Forumowicz

Auto: Toyota Avensis T27 D4D-CAT 177
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 88
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-10-2014, 19:28   

Shockwave napisał/a:
Żarówki mijania sa h7. Kup dobre markowe żarówki polecane na rożnych www(są dziesiątki testów) i będziesz zadowolony pod warunkiem ze odbłyśnik masz w dobrym stanie bo inaczej żadna żarówka dobrze nie zaświeci


Odbłyśniki w super stanie wiec idę szukać :)
 
 
krzysztofpak75 
Forumowicz

Auto: Galant GLS 2.0 136 KM
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 138
Skąd: Germania
Wysłany: 13-10-2014, 17:59   

A powie ktoś jak wyjąć ten nieszczęsny silniczek od regulacji ??
 
 
adt81 
Mitsumaniak


Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 845
Skąd: Łańcut/Kosina
Wysłany: 13-10-2014, 19:29   

Wystarczy przekręcić i wyciągnąć - trzyma dosyć mocno ale wyjdzie.
_________________
Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r
 
 
darek150715 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VI 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 4
Skąd: kłodawa
Wysłany: 15-10-2014, 18:48   

sierars1 napisał/a:
Panowie a ja z innej beczki jakie proponujecie żarówki do mijania żeby lepiej świeciły ?
I tam bodajże są h4 mijania i h1 długie jak się nie mylę ?

Tungsram sportlight bluish H7 - tanie, dobre żarówki, będziesz na pewno zadowolony. Żarówki polecane na forum.
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 09-10-2015, 00:01   

Czyli wysokość świateł reguluje się tylko w silniczku elektrycznym a tymi śrubkami w reflektorach reguluje się na boki??
A do czeg w takim razie służy taka sama śruba regulacyjna ale na dole reflektora (też z zębatką)??

Po założeniu nowych sprężyn i amorków na tył światła poszły w dół baaardzo. Na regulacji diagnosta powiedział, że prawy (nowy reflektor Depo) dało się wyregulwoać ale lewego nie moze podnieść do wymaganej pozycji... może on kręcił własnie nie tam gdzie trzeba??

Efet jest taki, że jesli nie ma latarni to strach jechać szybciej niż 50km/h...
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.