Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero 3.2did kopci na czarno, dużo pali
Autor Wiadomość
taliban020 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 6
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 25-10-2014, 11:40   Pajero 3.2did kopci na czarno, dużo pali

Witam
Posiadam pajero 3.2did z przebiegiem 150tys km, silnik odpala dobrze czy zimny czy ciepły, natomiast problem jest taki, samochód pali bardzo dużo, przy normalnej jeździe spalanie wynosi około 14litrów (cykl mieszany), jak się go troche bardziej przycisnie, spalanie istna masakra, podczas jazdy gdy wcisne pedał do końca, za samochodem jest ściana czarnego dymu, samochód non stop kopci, do takiego stopnia, że osoba jadąca za samochodem nie widzi samochodu przed sobą, kopcenie zaczyna się od 2300obr, jak silnik się rozgrzeje to kopci ciut mniej. Ktoś wie co moze być przyczyną tego kopcenia i ogromnego spalania?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 25-10-2014, 13:11   

Który to rok?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
taliban020 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 6
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 25-10-2014, 13:19   

2005r, dodam tylko że z odpalaniem silnika nie ma żadnego problemu zimny ciepły, czy auto stoi 2tygodnie na mrozie, zawsze odpala bardzo dobrze.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 26-10-2014, 10:55   

Miałem identyczne objawy, gdy stanęła regulacja turbiny w pozycji uchylonego by-passu. Możesz mieć ten przypadek - to się zdarza, zwłaszcza przy spokojnym stylu jazdy.
Dojście spod maski jest trudne, więc najlepiej zdjąć osłonę pod silnikiem i ręcznie rozruszać pręt łączący dźwignię zaworu obejściowego z puszką podciśnienia.
- Pozdrawiam :wink:
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
artmit1 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DiD 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 47
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 26-10-2014, 17:12   

A może uszkodzony czujnik temperatury? Stąd moze większe dawki paliwa bo czujnik daje info że silnik zimny

pozdro
Artur
_________________
Arturos Pajeros
 
 
taliban020 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 6
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 26-10-2014, 22:23   

Georg a mógłbyś mi bardziej rozjaśnić gdzie owy pręt się znajduje bo tak się składa, że akurat pokrywę od silnika mam zdjęta.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 27-10-2014, 07:59   

artmit1 napisał/a:
A może uszkodzony czujnik temperatury? Stąd moze większe dawki paliwa bo czujnik daje info że silnik zimny

pozdro
Artur

Wtedy miałby cały czas podwyższone obroty na ok 1200.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 27-10-2014, 13:38   

taliban020 napisał/a:
Georg a mógłbyś mi bardziej rozjaśnić gdzie owy pręt się znajduje...

Jest pod turbosprężarką - zobaczysz go po zdjęciu dolnej osłony...
- Pozdrawiam
ps. W poprzednim moim poście chodziło oczywiście o puszkę (nad)ciśnienia a nie, jak napisałem - podciśnienia.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
taliban020 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 6
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27-10-2014, 15:50   

Witam
Kolego Georg, pomogło, samochód wreszcie przestał kopcić:D Należy się w 100% pomógł:D Jeszcze raz dzięki, teraz można mu sadzić w palnik i nawet nie bąknie chmurką:D
 
 
501doktor 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 1
Skąd: Szczecin
Wysłany: 08-06-2015, 18:43   

Mam ten sam problem, ale nie moge znalesc tego preta do rozruszania....
 
 
esd 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero III 3.2 Did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-01-2016, 16:17   

Panowie proszę mi laikowi, powiedzieć gdzie jest ten pręt.
 
 
Born 
Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-09-2016, 19:27   

Może jakaś fota jak to wygląda, bo mój też kopci z lekka przy przyspieszaniu :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.