Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.2 HDI usunięcie filtra cząstek
Autor Wiadomość
gurek 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 18
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 24-10-2014, 14:07   

A ja jeszcze podrąże temat z płynem EOLYS.
Czy komputer monitoruje poziom tego płynu czy tylko fakt, że jest lub nie ma?

Chodzi o to, że jak nie ma poziomu tego płynu to w przypadku kiedy zaczął wyciekać mogę do dolać i spokojnie jeździć dalej bez zadnej korekty w oprogramowaniu. Czy to prawda?
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 24-10-2014, 19:02   

gurek napisał/a:
A ja jeszcze podrąże temat z płynem EOLYS.
Czy komputer monitoruje poziom tego płynu czy tylko fakt, że jest lub nie ma?

Chodzi o to, że jak nie ma poziomu tego płynu to w przypadku kiedy zaczął wyciekać mogę do dolać i spokojnie jeździć dalej bez zadnej korekty w oprogramowaniu. Czy to prawda?
Poziom plynu jest monitorowany przez komputer centralny. Przy wymianie/dolewaniu, nalezy tez wyresetowac stan MUT-III
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-10-2014, 23:29   

Nie tyle poziom płynu co ilość dawek płynu. ECU wie ile go jest bo leje się "pod korek" i wyetarcza to na określoną ilośc dawek. Potem drze mordę o dolewkę ;)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 25-10-2014, 21:04   

Wygląda to tak,że po uzupełnieniu płynu wklepuje sie w kompa ilość dawek i po tym manewrze jak wyczerpiemy przewidzianą ilość komp krzyczy o dolewkę
_________________

 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 25-10-2014, 22:11   

Aleksander1965 napisał/a:
Wygląda to tak,że po uzupełnieniu płynu wklepuje sie w kompa ilość dawek i po tym manewrze jak wyczerpiemy przewidzianą ilość komp krzyczy o dolewkę
Pelny zbiornik Eolys wystarcza na przejechanie 120 tys km, wiec nie demonizujcie :twisted: :twisted:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2014, 01:00   

mitsu00 napisał/a:
Pelny zbiornik Eolys wystarcza na przejechanie 120 tys km, wiec nie demonizujcie

Przy laniu pod korek
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 26-10-2014, 20:18   

a co w sytuacji kiedy tankujemy niepelny bak?
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 26-10-2014, 21:34   

sampler napisał/a:
a co w sytuacji kiedy tankujemy niepelny bak?
Pojawi sie kontrolka ze trzeba uzupelnic plyn.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Pug4007 
Nowy Forumowicz

Auto: Peugeot 4007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2014
Posty: 2
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 15-11-2014, 15:20   

Witam Panowie. Jestem tu nowym użytkownikiem, i co prawda jeżdżę Peugeotem 4007 ale to prawie to samo co Outlander. Wielokrotnie znajdowałem u was na forum użyteczne informacje. Dziś postanowiłem się podzielić swoją wiedzą. Z Fap'em u siebie jak dotąd nie miałem problemu a auto ma już 174 tyś. Kiedy zbiornik od płynu zaczął mi przeciekać, kupiłem używany na allegro z napełnionym płynem za 500 zł. W moim Pugu jest tak, że w środku zbiornika jest worek z płynem, więc jeśli sam zbiornik ulegnie uszkodzeniu, płyn nie wycieka. Dopiero kiedy worek jest dziurawy płyn cieknie. Nie jestem mechanikiem, a zbiornik wymieniłem przy użyciu lewarka i żabki samodzielnie. Odłączamy wiązkę i przewód doprowadzający płyn i odkręcamy obejmę. Wymieniamy zbiornik, skręcamy i po robocie. Jest możliwość kupienia samego worka, jeżeli wasz zbiornik nie jest w tragicznym stanie. Zawsze można go skleić i kupić nowy worek. Nie polecam wycinania FAP'u, ponieważ potem jest problem z przejściem przeglądu, a kary za to są nie małe, ponieważ równa się to z nielegalną przeróbką konstrukcyjną auta. Poza tym należy się liczyć z szybszym zużyciem turbiny. Filtr pozwala turbinie łatwiej się wyhamować. Używany filtr FAP kosztuje na allegro 300-500 zł z auta z przebiegiem ok. 30 tyś. To na prawdę małe pieniądze w porównaniu do cen w ASO. A wymiana to też nic skomplikowanego. Potem tylko trzeba wklepać wymianę w komputerze. Więc sami oceńcie czy warto.

[ Dodano: 15-11-2014, 15:23 ]
A, zapomniałem o jednym. Nie wiem jak u was na forum, ale na Peugeot Klub Polska pełno jest forumowiczów, którzy po wycięciu FAP'u zaczęli mieć poważne problemy z autem. Ciągle zapalający cię check, tryb awaryjny itd. Trzeba mieć naprawdę dobrego specjalistę, żeby pozmieniać parametry w komputerze.
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 404
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 26-04-2015, 21:38   

Do Pug4007 - Wita, gdzie w 4007 znajduje się ten zbiornik ? Jak się do niego dostać ?
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 26-04-2015, 22:54   

Wystarczy z tyłu auta spojrzeć pod spód ślepy zobaczy. Zmniejsza prześwit auta, przez to czasem ulega uszkodzeniu.
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 404
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 27-04-2015, 21:10   

Wiem gdzie to jest ale myślałem, że to tylko ustrojstwo dozująco-aplikujące a sam worek z płynem jest gdzie indziej.
---

Ma ktoś z Was może rysunek tech. metalowej osłony na FAP ? Ogłupieli żądać 500zł za kawał blachy. Gdybym miał kanał to już bym toto wyjął i coś wymyślił.

Pozdrwiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.