Miedziany Lancer Ralliart |
Autor |
Wiadomość |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 31-10-2014, 21:36
|
|
|
Seiji napisał/a: |
poczytałme, pośmiałem się trochę, nie jesteś przypadkiem tym samym ziomem z którego była beka przez paręnaście stron na evo.org.pl? |
Kurcze! Czy tego nie da się napisać na poziomie wyższym niż gimnazjum?
Sorry, Seiji, ale slang gimbazy mnie rozbija... |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 31-10-2014, 21:42
|
|
|
Seiji napisał/a: | z przodu RA fabrycznie nie ma torsena |
Znaczy oficjalny katalog kłamie? Przed chwilą napisałeś, że z tyłu niby w opcji...
Seiji napisał/a: | pozbawiona jest trybu S-Sport |
Nie zdziwił bym się jakby brakowało przełącznika na konsoli, a nie całego trybu który w sumie ciągnie o 500 obrotów dalej? |
|
|
|
 |
Seiji
Mitsumaniak WRRRR PSSST

Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 387 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 31-10-2014, 21:46
|
|
|
mkm napisał/a: | Kurcze! Czy tego nie da się napisać na poziomie wyższym niż gimnazjum?
Sorry, Seiji, ale slang gimbazy mnie rozbija... |
wiem wiem, przyznaję się tutaj do porażki - młodsza dużo kuzynka zasypuje mi na FB ścianę takimi stronami do takiego stopnia że jestem bliski usunięcia tam sobie konta |
_________________ Lancer Evolution IV |
|
|
|
 |
Seiji
Mitsumaniak WRRRR PSSST

Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 387 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 31-10-2014, 21:46
|
|
|
krzychu napisał/a: | Seiji napisał/a: | z przodu RA fabrycznie nie ma torsena |
Znaczy oficjalny katalog kłamie? Przed chwilą napisałeś, że z tyłu niby w opcji... |
opcja to nie jest to samo co fabrycznie
krzychu, proszę ciebie |
_________________ Lancer Evolution IV |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 31-10-2014, 21:48
|
|
|
Seiji napisał/a: | krzychu, proszę ciebie |
Ja podaje dane z oficjalnego katalogu, Ty mieszasz fakty. Ale ok. Ja odpuszczę. |
|
|
|
 |
Seiji
Mitsumaniak WRRRR PSSST

Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 387 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 31-10-2014, 21:53
|
|
|
krzychu napisał/a: | Seiji napisał/a: | krzychu, proszę ciebie |
Ja podaje dane z oficjalnego katalogu, Ty mieszasz fakty. Ale ok. Ja odpuszczę. |
polskiego katalogu w rękach nigdy nie miałem, za szybko przestali go u nas sprzedawać
w usa był zaznaczony jako opcja
polecam lekturkę:
http://evo.org.pl/viewtop...der=asc&start=0 |
_________________ Lancer Evolution IV |
|
|
|
 |
piotrekt1976
Nowy Forumowicz Piotrek
Auto: Lancer Ralliart, evoX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 17 Skąd: Frankfurt am main
|
Wysłany: 31-10-2014, 22:03
|
|
|
Seiji napisał/a: | piotrekt1976 napisał/a: | W moim modelu z przodu jest torsen (ale to chyba poprzedni wlasciciel cos dlubal) z tylu dyfer pasywny RS, ACD faktycznie jest tylko centralnie i tu jest ta roznica miedzy EVO i RA. |
RA fabrycznie ma z przodu i z tyłu otwarte dyfry (jako opcja z tyłu torsen), tylny dyfer jest inny jak ten z Evo RS
poczytałme, pośmiałem się trochę, nie jesteś przypadkiem tym samym ziomem z którego była beka przez paręnaście stron na evo.org.pl?
ps. 400ps w RA, chciał bym to zobaczyć |
Wiem o kim mowisz i nie nie jestem tym gosciem .
Co do 400 Km to poczytaj jeszcze raz opis bo nigdzie nie ma slowa o 400 KM
jest 360 na fabrycznej turbinie od EVO X , co nie zmienia faktu ze biorac pod uwage ilosc przerobek to spokojnie jakbym chial to moze byc i 400KM , wiesz jak isc na calosc to na calosc tyle ze szkoda mi katowac te biedan skrzynie SST bo to co teraz jest to wlasciwie granica w niucie nawet po przerobkach.
W kwestii dyfra widac facet mnie oszukal bo kupowalem uzywke i wpadlo RS od 9 i kurcze no popatrz nie chce sie ciebie posluchac i pasuje
W kwestii fabrycznej turbiny od RA to ta daje okolo 300 KM i okololice 510-520Nm z tym ze maxa masz od mniej wiecej 2800rpm do 4500 rpm.
W kwestii skrzyni to rozni sie brakiem wgranego programu SSport i zmieniona odcinka o 250 obrobtow w dol dla skrzyni. Pierwsze naprawisz wgrywajac na zywca soft od EVO a druga rzecz to przestawienie limitera przez goscia od map. Obie rzeczy go ogarniecia podczas jednej sesji jak wiesz czego chcesz .
Jesli chcesz sprawdzic czy ten RA ma te 360 KM to zapraszam do stestowania z twoim EVO jak wroce do kraju w listopadzie.
W kwestii mapy robil ja Mat B i nie mam powodow zeby nie wierzyc cyferkom z jego hamowni w Alwerni i wlasnym odczuciom.
Rozumiem ze czujesz jakis bol ze jakis gosc osmielil sie napisac ze mozna zrobic z RA praktycznie EVO.
Musze Cie zmartwic bo niestety mozna i jakby Cie to nie bolalo to takie sa fakty
W kwestii zasadnosci kosztow jakie przy tym wystepuja to spuszcze na to zaslone milczenia bo nic mnie tak nie bawi jak ktos kto mowi ze to bez sensu a sam pcha furde kasy dokladnie w to samo tyle ze ze znaczkim EVO
Pytanie tylko gdzie jest wiekszy sens pchac hajs, czy w Evo 4 czy 5 generacji ktore dalej ma slabsze napedy i cala reszte od biednego skundlonego RA czy moze jednak w RA z mivecem w dobrym roczniku i ktorym mozna tez od biedy normalnie pojezdzic z rodzina.
Kwestia wyboru ale jak rozumiem szlachectwo kosztuje i kazdego kto jezdzi " kundlem" trzeba zmieszac z blotem.
Twoj problem polega na tym ze po raz kolejny widze jak ktos podpiera sie manualem z US specow ktore jednak troche sie roznia od sprzetow strice europejskich.
ps Edycja ,faktycznie troche nieladnie zagralem...
pozdrawiam
i zycze wiecej luzu bo zuwazylem ze znaczek EVO na klapie samochodu powoduje u niektorych wzrost ambicji, wprowadza stany nieomylnosci i kilka innych ciekawych zjawisk.
ps.ps jak dobrze poszukasz to znadziesz mnie i na forum evo i nie pod nickiem dv tylko innym bo tak sie sklada ze posiadam rowniez od jakiegos czasu evo x z tym ze tam poszedlem po bandzie z modami. I tak niedlugo to evo x bedzie wystawione na sprzedaz z tym ze cena bedzie kosmiczna biorac pod uwage ilosc modow i to ze samochod jest z 2014 roku Od razu mowie : nie bylo jescze rozbite wiec to bedzie okazja bo jednak do pojedzawek chyba pojde w kierunku m3 bo wiekszy fun mam z tylnego napedu. |
Ostatnio zmieniony przez piotrekt1976 01-11-2014, 21:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 01-11-2014, 13:15
|
|
|
piotrekt1976, Wrzuć linka do tego EVO. Jak jest bez ryski to może się dogadamy. Robiłeś jakieś wyciszenie w evo i nagłośnienie? |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 01-11-2014, 13:34
|
|
|
piotrekt1976 napisał/a: |
ps jak rozumiem Twoje Evo jest fajne w koncu robili je japonczycy , nie ma to jak przekladka z RHD na LHD. Przyganial kociol garnkowi... |
Też gimnazjum i podstawy... "czytanie ze zrozumieniem" .
Kto jak kto, ale Seiji, akurat nie przekładał - wystarczy poczytać.
Piszcie Panowie, bez wzajemnych docinek, bo to o czym staracie się pisać jest ciekawe, a "wycieczki osobiste" i jakieś wyssane z palca podejrzenia temu nie pomagają |
|
|
|
 |
piotrekt1976
Nowy Forumowicz Piotrek
Auto: Lancer Ralliart, evoX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 17 Skąd: Frankfurt am main
|
Wysłany: 01-11-2014, 22:04
|
|
|
tyku napisał/a: | piotrekt1976, Wrzuć linka do tego EVO. Jak jest bez ryski to może się dogadamy. Robiłeś jakieś wyciszenie w evo i nagłośnienie? |
W kwestii naglosenia to jest Borla cat-back - swietnie brzmi , co do wyciszenia to usunalem kanape tymczasowo i wywalilem fotel od pasazera wiec jest milej w srodku (ale co kto lubi ), bo i tak kiedy jezdze tym samochodem to sam a zawsze to pare kg mniej ktore tylko przeszkadzaja.
Z kwestii formalnych to musze zamknac leasing w niemczech do konca tego roku i na nowy rok/ po nowym roku planuje ze samochod bedzie zarejestrowany w Polsce .
Kwestie sprzedazy caly czas rozpatruje z tym ze szkoda mi w sumie kasy jaka wladowalem bo wiecej odstal u tunerow jak pojezdzil. Na te chwile samochod ma przejechane niecale 8000 km ale o gwarancji mozna zapomniec bo pol samochodu zmodzone.
Koszt pojazdu przy zakupie to bylo cos okolo 38000 euro + w sumie grubo powyzej 20 k euro w modach siedzi. Bede sie zastanawiac jak zamkne temat tutaj i bedzie stal na polskich blachach.
Nie robilem jeszcze opisu na forum Evo, przyjdzie czas to opisze, wrzuce zdjecia itd...na razie nie czulem takiej potrzeby. Nie ukrywam ze samochod bral udzial w 5 trenigach na ringu - bo po to byl kupiony i po kazdym wracal na dalsze modzenie.
Jestem slabym kierowca ale staram sie uczyc , mistrzem to juz na pewno nigdy nie zostane bo nie te lata ale co mam zabawy to moje.
Chwilami nie ukrywam ze wydaje mi sie ze popelnilem blad stad w wczesniejszym poscie napisalem ze ladowanie ponad 200 k pln w evo mija sie z celem, czasem wydaje mi sie ze zakup 1-2 rocznej m3 bylby lepszym posunieciem stad moje rozterki |
Ostatnio zmieniony przez piotrekt1976 01-11-2014, 22:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|