Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Miedziany Lancer Ralliart
Autor Wiadomość
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 31-10-2014, 21:36   

Seiji napisał/a:

poczytałme, pośmiałem się trochę, nie jesteś przypadkiem tym samym ziomem z którego była beka przez paręnaście stron na evo.org.pl?

Kurcze! Czy tego nie da się napisać na poziomie wyższym niż gimnazjum?
Sorry, Seiji, ale slang gimbazy mnie rozbija... :roll:
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 31-10-2014, 21:42   

Seiji napisał/a:
z przodu RA fabrycznie nie ma torsena


Znaczy oficjalny katalog kłamie? Przed chwilą napisałeś, że z tyłu niby w opcji...

Seiji napisał/a:
pozbawiona jest trybu S-Sport


Nie zdziwił bym się jakby brakowało przełącznika na konsoli, a nie całego trybu który w sumie ciągnie o 500 obrotów dalej?
 
 
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 31-10-2014, 21:46   

mkm napisał/a:
Kurcze! Czy tego nie da się napisać na poziomie wyższym niż gimnazjum?
Sorry, Seiji, ale slang gimbazy mnie rozbija... :roll:


wiem wiem, przyznaję się tutaj do porażki - młodsza dużo kuzynka zasypuje mi na FB ścianę takimi stronami do takiego stopnia że jestem bliski usunięcia tam sobie konta
_________________
Lancer Evolution IV
 
 
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 31-10-2014, 21:46   

krzychu napisał/a:
Seiji napisał/a:
z przodu RA fabrycznie nie ma torsena


Znaczy oficjalny katalog kłamie? Przed chwilą napisałeś, że z tyłu niby w opcji...


opcja to nie jest to samo co fabrycznie

krzychu, proszę ciebie
_________________
Lancer Evolution IV
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 31-10-2014, 21:48   

Seiji napisał/a:
krzychu, proszę ciebie


:rolleyes: Ja podaje dane z oficjalnego katalogu, Ty mieszasz fakty. Ale ok. Ja odpuszczę.
 
 
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 31-10-2014, 21:53   

krzychu napisał/a:
Seiji napisał/a:
krzychu, proszę ciebie


:rolleyes: Ja podaje dane z oficjalnego katalogu, Ty mieszasz fakty. Ale ok. Ja odpuszczę.


polskiego katalogu w rękach nigdy nie miałem, za szybko przestali go u nas sprzedawać

w usa był zaznaczony jako opcja

polecam lekturkę:
http://evo.org.pl/viewtop...der=asc&start=0
_________________
Lancer Evolution IV
 
 
piotrekt1976 
Nowy Forumowicz
Piotrek

Auto: Lancer Ralliart, evoX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 17
Skąd: Frankfurt am main
Wysłany: 31-10-2014, 22:03   

Seiji napisał/a:
piotrekt1976 napisał/a:
W moim modelu z przodu jest torsen (ale to chyba poprzedni wlasciciel cos dlubal) z tylu dyfer pasywny RS, ACD faktycznie jest tylko centralnie i tu jest ta roznica miedzy EVO i RA.


RA fabrycznie ma z przodu i z tyłu otwarte dyfry (jako opcja z tyłu torsen), tylny dyfer jest inny jak ten z Evo RS



poczytałme, pośmiałem się trochę, nie jesteś przypadkiem tym samym ziomem z którego była beka przez paręnaście stron na evo.org.pl?



ps. 400ps w RA, chciał bym to zobaczyć :roll:


Wiem o kim mowisz i nie nie jestem tym gosciem .
Co do 400 Km to poczytaj jeszcze raz opis bo nigdzie nie ma slowa o 400 KM
jest 360 na fabrycznej turbinie od EVO X , co nie zmienia faktu ze biorac pod uwage ilosc przerobek to spokojnie jakbym chial to moze byc i 400KM , wiesz jak isc na calosc to na calosc tyle ze szkoda mi katowac te biedan skrzynie SST bo to co teraz jest to wlasciwie granica w niucie nawet po przerobkach.
W kwestii dyfra widac facet mnie oszukal bo kupowalem uzywke i wpadlo RS od 9 i kurcze no popatrz nie chce sie ciebie posluchac i pasuje :mrgreen:
W kwestii fabrycznej turbiny od RA to ta daje okolo 300 KM i okololice 510-520Nm z tym ze maxa masz od mniej wiecej 2800rpm do 4500 rpm.
W kwestii skrzyni to rozni sie :D brakiem wgranego programu SSport i zmieniona odcinka o 250 obrobtow w dol dla skrzyni. Pierwsze naprawisz wgrywajac na zywca soft od EVO a druga rzecz to przestawienie limitera przez goscia od map. Obie rzeczy go ogarniecia podczas jednej sesji jak wiesz czego chcesz .
Jesli chcesz sprawdzic czy ten RA ma te 360 KM to zapraszam do stestowania z twoim EVO jak wroce do kraju w listopadzie.
W kwestii mapy robil ja Mat B i nie mam powodow zeby nie wierzyc cyferkom z jego hamowni w Alwerni i wlasnym odczuciom.
Rozumiem ze czujesz jakis bol ze jakis gosc osmielil sie napisac ze mozna zrobic z RA praktycznie EVO.
Musze Cie zmartwic bo niestety mozna i jakby Cie to nie bolalo to takie sa fakty :D
W kwestii zasadnosci kosztow jakie przy tym wystepuja to spuszcze na to zaslone milczenia bo nic mnie tak nie bawi jak ktos kto mowi ze to bez sensu a sam pcha furde kasy dokladnie w to samo :P tyle ze ze znaczkim EVO
Pytanie tylko gdzie jest wiekszy sens pchac hajs, czy w Evo 4 czy 5 generacji ktore dalej ma slabsze napedy i cala reszte od biednego skundlonego RA czy moze jednak w RA z mivecem w dobrym roczniku i ktorym mozna tez od biedy normalnie pojezdzic z rodzina.
Kwestia wyboru ale jak rozumiem szlachectwo kosztuje i kazdego kto jezdzi " kundlem" trzeba zmieszac z blotem.
Twoj problem polega na tym ze po raz kolejny widze jak ktos podpiera sie manualem z US specow ktore jednak troche sie roznia od sprzetow strice europejskich.


ps Edycja ,faktycznie troche nieladnie zagralem...

pozdrawiam

i zycze wiecej luzu bo zuwazylem ze znaczek EVO na klapie samochodu powoduje u niektorych wzrost ambicji, wprowadza stany nieomylnosci i kilka innych ciekawych zjawisk.

ps.ps jak dobrze poszukasz to znadziesz mnie i na forum evo i nie pod nickiem dv tylko innym bo tak sie sklada ze posiadam rowniez od jakiegos czasu evo x z tym ze tam poszedlem po bandzie z modami. I tak niedlugo to evo x bedzie wystawione na sprzedaz z tym ze cena bedzie kosmiczna biorac pod uwage ilosc modow i to ze samochod jest z 2014 roku 8) Od razu mowie : nie bylo jescze rozbite wiec to bedzie okazja bo jednak do pojedzawek chyba pojde w kierunku m3 bo wiekszy fun mam z tylnego napedu.
Ostatnio zmieniony przez piotrekt1976 01-11-2014, 21:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 01-11-2014, 13:15   

piotrekt1976, Wrzuć linka do tego EVO. Jak jest bez ryski to może się dogadamy. Robiłeś jakieś wyciszenie w evo i nagłośnienie? :wink:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 01-11-2014, 13:34   

piotrekt1976 napisał/a:

ps jak rozumiem Twoje Evo jest fajne w koncu robili je japonczycy , nie ma to jak przekladka z RHD na LHD. Przyganial kociol garnkowi...

Też gimnazjum i podstawy... "czytanie ze zrozumieniem" :roll: .
Kto jak kto, ale Seiji, akurat nie przekładał - wystarczy poczytać.

Piszcie Panowie, bez wzajemnych docinek, bo to o czym staracie się pisać jest ciekawe, a "wycieczki osobiste" i jakieś wyssane z palca podejrzenia temu nie pomagają :wink:
 
 
piotrekt1976 
Nowy Forumowicz
Piotrek

Auto: Lancer Ralliart, evoX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 17
Skąd: Frankfurt am main
Wysłany: 01-11-2014, 22:04   

tyku napisał/a:
piotrekt1976, Wrzuć linka do tego EVO. Jak jest bez ryski to może się dogadamy. Robiłeś jakieś wyciszenie w evo i nagłośnienie? :wink:


W kwestii naglosenia to jest Borla cat-back - swietnie brzmi :mrgreen: , co do wyciszenia to usunalem kanape tymczasowo i wywalilem fotel od pasazera wiec jest milej w srodku (ale co kto lubi :D ), bo i tak kiedy jezdze tym samochodem to sam a zawsze to pare kg mniej ktore tylko przeszkadzaja.

Z kwestii formalnych to musze zamknac leasing w niemczech do konca tego roku i na nowy rok/ po nowym roku planuje ze samochod bedzie zarejestrowany w Polsce .
Kwestie sprzedazy caly czas rozpatruje z tym ze szkoda mi w sumie kasy jaka wladowalem bo wiecej odstal u tunerow jak pojezdzil. Na te chwile samochod ma przejechane niecale 8000 km ale o gwarancji mozna zapomniec bo pol samochodu zmodzone.
Koszt pojazdu przy zakupie to bylo cos okolo 38000 euro + w sumie grubo powyzej 20 k euro w modach siedzi. Bede sie zastanawiac jak zamkne temat tutaj i bedzie stal na polskich blachach.
Nie robilem jeszcze opisu na forum Evo, przyjdzie czas to opisze, wrzuce zdjecia itd...na razie nie czulem takiej potrzeby. Nie ukrywam ze samochod bral udzial w 5 trenigach na ringu - bo po to byl kupiony i po kazdym wracal na dalsze modzenie.
Jestem slabym kierowca ale staram sie uczyc , mistrzem to juz na pewno nigdy nie zostane bo nie te lata ale co mam zabawy to moje.
Chwilami nie ukrywam ze wydaje mi sie ze popelnilem blad stad w wczesniejszym poscie napisalem ze ladowanie ponad 200 k pln w evo mija sie z celem, czasem wydaje mi sie ze zakup 1-2 rocznej m3 bylby lepszym posunieciem stad moje rozterki :evil:
Ostatnio zmieniony przez piotrekt1976 01-11-2014, 22:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.