| Uziemiony galant przez nakrętkę | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | KrysRein   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: E32A wanna be GTI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 05 Wrz 2013
 Posty: 29
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |    Wysłany: 04-11-2014, 23:17   Uziemiony galant przez nakrętkę |   
 |  
               | 
 |  
               | Podczas wymiany łożysk w tylnim kole zerwałem gwint od nakrętki piasty koła ( ta którą się przykręca bęben hamulcowy do piasty). Od dwóch miesięcy jeżdżę po szrotach/ sklepach warsztatach poszukując owej nakrętki - niestety z mizernym skutkiem. Proszę desperacko o pomoc może komuś z was została taka nakrętka - wymiary: zewnątrz 24 w środku gwint 16mm * 1.0mm .
 Czekam na odp. - może ktoś z was zna jakieś inne rozwiązanie problemu ( inny model auta)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-11-2014, 06:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Podjedź do jakiegoś tokarza aby Ci taką porządną wykonał. Być może też w ASO dostaniesz. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-11-2014, 07:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | http://www.sklep.kieltech...zt,3,5889,10197 |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KrysRein   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: E32A wanna be GTI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 05 Wrz 2013
 Posty: 29
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-11-2014, 18:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | robertdg  Twardość będzie wystarczająca? Mogę spokojnie skręcić i bezpiecznie jeździć na niej? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-11-2014, 18:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jezeli jest to dobry produkt to powinien znieść moment dokręcania rzędu 180Nm (rzekomo powinien być wystarczający), lepsza byłaby o klasie twardości 10,9 zadzwoń do nich i zapytaj czy mają coś mocniejszego |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KsiadzRobak   Forumowicz
 
 Auto: Lancer
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 20 razy
 Dołączył: 04 Wrz 2014
 Posty: 1029
 Skąd: ecki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-11-2014, 22:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | twardsze to tylko 12.8, ale 10.9 wystarczą w zupełności jest sporo sklepów ze śrubami tylko - łatwo tam coś dobrać
 ostatnio nawet kupowałem śruby kobaltowe 10.9 twardości - polecam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-11-2014, 22:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zapytaj sie następnym razem co ten kobalt ma dawać tym śrubom bo napewno nie zwieksza ich wytrzymałości jako klasy twardości 	  | KsiadzRobak napisał/a: |  	  | ostatnio nawet kupowałem śruby kobaltowe 10.9 twardości - polecam | 
 |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KsiadzRobak   Forumowicz
 
 Auto: Lancer
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 20 razy
 Dołączył: 04 Wrz 2014
 Posty: 1029
 Skąd: ecki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-11-2014, 08:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | Robert - być może masz rację, ale zakupiłem też zestaw wierteł kobaltowych do metalu i jestem pod wrażeniem jak to wchodzi w zerwane śruby. Sprawdzę co na ten temat wie wujek Google
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-11-2014, 18:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kobal do wierteł OK bo zwiększa odpornośc na wysokie temperatury, ale do śrub, to nie rozumiem, no chyba, że to ma działac jak suplementy z kwasami omega i za to hasło 100% ceny w góre   Kiedyś srube np M16 x 1,5 o klasie twardosci 8,8 można było rura ciągnąc i cięzko było gwint zerwać, teraz robisz to normalnym kluczem odgietym, no ale CE jest
   |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |