Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Wibracja karoserii przy 3000 obr/min Galant 91
Autor Wiadomość
Ormowiec
[Usunięty]

Wysłany: 03-05-2007, 13:06   

Witam!
Jestem dośc świeżym posiadaczem Gala i stałem sie kolejną ofiarą :P źle ustawionej pompy przez co najadłem troche strachu a brałem pod uwagę juz nawet poważne uszkodzenia silnika albo Bóg wie co :/
A tu forum mile zweryfikowało moje najgorsze obawy, za co jestem Wam serdecznie wdzięczny :)
Szczególne podziękowanie dla Krzyżaka.
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 20-09-2009, 20:38   

Krzyzak, mam podobny problem jak w tym temacie tylko problem dotyczy galanta ea 4g63, po wymianie rozrzadu trzesie buda i mechanicy rozkładają ręce, przeczytałem Twoj opis wymiany rozrzadu u Ciebie na stronie, i po przeczytaniu pojechałem do tych magików i powiedziałem im jak to sie powinno ustawić, popatrzyli na mnie jak na głupka i po chwili zastanowienia dodali że tak własnie robili i że niby mieli instrukcje z jakiegoś katalogu, dzisiaj patrzyłem pod samochodem w poszukiwaniu tej śrubki która sprawdza sie ustawienie balansu od pompy oleju, to jest ta pod rozrusznikiem z przodu silnika? http://img.hotjpg.pl/2009...5e19302624c.jpg
przed wymiana nie czułem ze mam odpalony silnik, teraz niestety trzesie a na wysokich obrotach czuje jak mi nogi wibruja :? wymieniałem też swiece, byly juz zalozone jeszcze raz stare nie przynioslo to zadnych zmian, wymienili mi tez kolo pasowe walu, nowe prosto od japaneze, stwierdzili ze ono moze powodowac te wibracje i chca zakladac to stare (rozwulkanizowane ktore sam osobiscie spawalem i nie powodowalo zadnych wibracji). I w ogole jakis mniej żwawy ten silnik jak by teraz...
rece mi juz opadaja i boje sie ze bede musial przyzwyczaic sie do tych wibracji i z tym zyc :(
30 jestem z nimi umówiony i beda drugi raz sprawdzac czy czegoś źle nie zrobili...
ma ktoś jakieś pomysły w czym jest pies pogrzebany?? :evil:
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-09-2009, 10:34   

Matik608, to nie ta sruba - w EA jest pod kolektorem wydechowym (silnik jest tu obrocony o 180 st. w stosunku do tego, co na mojej WWW)
szukaj po prostu polokraglego wybrzuszenia tuz nad miska olejowa i tam posrodku bloku bedzie ta sruba

edit: slabe zbieranie wskazuje dodatkowo na przestawienie rozrzadu i opoznienie zaplonu - tu jest elektroniczny, wiec nie mozna nadrobic aparatem zaplonowym i wszystko trzeba idealnie ustawic
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-09-2009, 23:13   

Matik608, dobrze by było aby ktoś inny sprawdził czy wszystkie znaki przy złożonym rozrządzie się pokrywają. Wystarczy małe odchylenie.
_________________

 
 
greg.fm 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi GALANT 2,0 GLS(97r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 22
Skąd: KOSZALIN
  Wysłany: 16-10-2009, 19:44   [E33A 2.0] Wibracja karoserii przy 3000 obr/min Galant 91

Chciałbym się podłączyć do tematu o ustawieniu pompy oleju. Dzisiaj odebrałem samochód po wymianie rozrządu ( 4G63) i niestety mi też została ona źle ustawiona (sądząc po objawach i wypowiedziach forumowiczów). Próbowałem namierzyć tą ,,słynną'' śrubkę przez która bada się ustawienie pompy lecz nie mogę jej znaleźć bądź jej nie mam. W tym miejscu gdzie powinna być mam uchwyt do kolektora wylotowego i obok kilka zagwintowanych otworów lecz bez żadnych śrub. Proszę o podanie dokładnej lakalizacji tej śrubki.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-10-2009, 20:33   

z drugiej strony silnika :D Znaczy od tyłu, tam gdzie masz kolektor dolotowy :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
greg.fm 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi GALANT 2,0 GLS(97r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 22
Skąd: KOSZALIN
Wysłany: 19-10-2009, 14:07   

Dla kolejnych mających problem z odnalezieniem ,,słynnej" srubki pokazana jest ona na tym zdjeciu http://img.hotjpg.pl/2009...5e19302624c.jpg jest to ta sama fotka, która wstawił Matik608.
Ostatnio zmieniony przez Bartek 19-10-2009, 14:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
franek1994 
Forumowicz
E38A Special Edition


Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 128
Skąd: Zamość
Wysłany: 07-11-2014, 17:30   

Krzyzak, Weź mi powiedz o jakie W W W ci chodzi.
Bo nie wiem gdzie ty masz tą instrukcje :P
_________________
10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.