 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E33A 2.0] Wibracja karoserii przy 3000 obr/min Galant 91 |
Autor |
Wiadomość |
Ormowiec [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2007, 13:06
|
|
|
Witam!
Jestem dośc świeżym posiadaczem Gala i stałem sie kolejną ofiarą źle ustawionej pompy przez co najadłem troche strachu a brałem pod uwagę juz nawet poważne uszkodzenia silnika albo Bóg wie co :/
A tu forum mile zweryfikowało moje najgorsze obawy, za co jestem Wam serdecznie wdzięczny
Szczególne podziękowanie dla Krzyżaka. |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 20-09-2009, 20:38
|
|
|
Krzyzak, mam podobny problem jak w tym temacie tylko problem dotyczy galanta ea 4g63, po wymianie rozrzadu trzesie buda i mechanicy rozkładają ręce, przeczytałem Twoj opis wymiany rozrzadu u Ciebie na stronie, i po przeczytaniu pojechałem do tych magików i powiedziałem im jak to sie powinno ustawić, popatrzyli na mnie jak na głupka i po chwili zastanowienia dodali że tak własnie robili i że niby mieli instrukcje z jakiegoś katalogu, dzisiaj patrzyłem pod samochodem w poszukiwaniu tej śrubki która sprawdza sie ustawienie balansu od pompy oleju, to jest ta pod rozrusznikiem z przodu silnika? http://img.hotjpg.pl/2009...5e19302624c.jpg
przed wymiana nie czułem ze mam odpalony silnik, teraz niestety trzesie a na wysokich obrotach czuje jak mi nogi wibruja wymieniałem też swiece, byly juz zalozone jeszcze raz stare nie przynioslo to zadnych zmian, wymienili mi tez kolo pasowe walu, nowe prosto od japaneze, stwierdzili ze ono moze powodowac te wibracje i chca zakladac to stare (rozwulkanizowane ktore sam osobiscie spawalem i nie powodowalo zadnych wibracji). I w ogole jakis mniej żwawy ten silnik jak by teraz...
rece mi juz opadaja i boje sie ze bede musial przyzwyczaic sie do tych wibracji i z tym zyc
30 jestem z nimi umówiony i beda drugi raz sprawdzac czy czegoś źle nie zrobili...
ma ktoś jakieś pomysły w czym jest pies pogrzebany?? |
_________________ Był EA2A '98
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24297 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-09-2009, 10:34
|
|
|
Matik608, to nie ta sruba - w EA jest pod kolektorem wydechowym (silnik jest tu obrocony o 180 st. w stosunku do tego, co na mojej WWW)
szukaj po prostu polokraglego wybrzuszenia tuz nad miska olejowa i tam posrodku bloku bedzie ta sruba
edit: slabe zbieranie wskazuje dodatkowo na przestawienie rozrzadu i opoznienie zaplonu - tu jest elektroniczny, wiec nie mozna nadrobic aparatem zaplonowym i wszystko trzeba idealnie ustawic |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-09-2009, 23:13
|
|
|
Matik608, dobrze by było aby ktoś inny sprawdził czy wszystkie znaki przy złożonym rozrządzie się pokrywają. Wystarczy małe odchylenie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
greg.fm
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi GALANT 2,0 GLS(97r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 22 Skąd: KOSZALIN
|
Wysłany: 16-10-2009, 19:44 [E33A 2.0] Wibracja karoserii przy 3000 obr/min Galant 91
|
|
|
Chciałbym się podłączyć do tematu o ustawieniu pompy oleju. Dzisiaj odebrałem samochód po wymianie rozrządu ( 4G63) i niestety mi też została ona źle ustawiona (sądząc po objawach i wypowiedziach forumowiczów). Próbowałem namierzyć tą ,,słynną'' śrubkę przez która bada się ustawienie pompy lecz nie mogę jej znaleźć bądź jej nie mam. W tym miejscu gdzie powinna być mam uchwyt do kolektora wylotowego i obok kilka zagwintowanych otworów lecz bez żadnych śrub. Proszę o podanie dokładnej lakalizacji tej śrubki. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 16-10-2009, 20:33
|
|
|
z drugiej strony silnika Znaczy od tyłu, tam gdzie masz kolektor dolotowy |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
greg.fm
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi GALANT 2,0 GLS(97r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 22 Skąd: KOSZALIN
|
Wysłany: 19-10-2009, 14:07
|
|
|
Dla kolejnych mających problem z odnalezieniem ,,słynnej" srubki pokazana jest ona na tym zdjeciu http://img.hotjpg.pl/2009...5e19302624c.jpg jest to ta sama fotka, która wstawił Matik608. |
Ostatnio zmieniony przez Bartek 19-10-2009, 14:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
franek1994
Forumowicz E38A Special Edition

Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Paź 2013 Posty: 128 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 07-11-2014, 17:30
|
|
|
Krzyzak, Weź mi powiedz o jakie W W W ci chodzi.
Bo nie wiem gdzie ty masz tą instrukcje |
_________________ 10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 |
|
|
|
 |
|
|