Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak skasować check engine
Autor Wiadomość
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-03-2007, 00:45   

Zaraz, zaraz. Dlaczego nadal nie napisałeś jaki to błąd wyskakuje. Nie znalazłem odpowiedzi w poprzednich postach. Wiesz jaki to błąd ? Napisz.
_________________

 
 
slawek st 
Forumowicz

Auto: carisma DI-D+/2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 391
Skąd: pomorze
Wysłany: 17-03-2007, 09:46   

Błąd dotyczył układu paliwowego, w serwisie powiedzieli że to spowodowane było brakiem paliwa, logicznie- odcięcie paliwa przez alarm.Niestety numeru nie powiedzieli. Mam pytanie czy w DID jest dodatkowa pompa paliwa prócz pompy wtryskowej?. Wiele się pisze o odcięciu zasilania pompy paliwa ale czy w dizlach jest ta pompa. :o
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-03-2007, 12:45   

W takim razie co robi immobiliser w twoim aucie? Do czego jest podłączony ? Czy działa ?
Na te i inne pytania powinieneś udzielić odpowiedzi na samym początku tematu. W tej chwili więcej czasu tracimy na odpisywanie niż na logiczne wytłumaczenia.
Tak czy inaczej sprawdź, gdzie wpiął się monter alarmu z odcięciem. Znajdź przekaźnik (pod deską lub w komorze silnika). Raczej pod deską. Widocznie odcięcie zasilania urzązdzenia paliwowego jest wykonane nieprawidłowo i po uruchomieniu alarmu nie powraca do stanu poprzedniego - kontrolka nadal się świeci. Tak jak napisałem - znajdź przekaźnik, przywróć stan poprzedni przewodów, zmień urządzenie blokowane przez alarm. No i co z tym immobiliserem.
_________________

 
 
slawek st 
Forumowicz

Auto: carisma DI-D+/2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 391
Skąd: pomorze
Wysłany: 17-03-2007, 16:55   

Imobiliser jest fabryczny działa, a jak jest zainstalowany nie wiem. Autoalarm ma funkcję antynapad i antyporwanie działające niezależnie od imobilisera. Tylko wzbudzenie tych funkcji powoduje ciągłe świecenie check. Nie wiem do czego można podłączyć alarm aby unieruchamiał pracujący silnik . Teraz mam dwa pytania: czy w DID(dizel) jest pompa paliwowa (prócz pompy wysokiego ciśnienia) i jak zgasić check bez serwisu. Pisałem że klema niczego nie załatwia w tym modelu auta. Czy ktoś coś podpowie? :?
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-03-2007, 17:46   

Jeżeli nie układ paliwowy to układ zapłonowy. Pompa paliwowa powinna znajdować się również z tyłu. Sprawdź manual.
_________________

 
 
slawek st 
Forumowicz

Auto: carisma DI-D+/2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 391
Skąd: pomorze
Wysłany: 17-03-2007, 18:07   

Kol. Serek
Cytat:
układ zapłonowy
w dizlu ???. To samo z pompą paliwową"powinna znajdować się również z tyłu" - jesteś pewien że takowa w tym aucie jest (DID-dizel, nie wysokiego ciśnienia). W jakim celu jest tam taka gumowa obok filtru paliwa?. Co z tym gaszeniem check, czy naprawdę nikt nie pomoże. :(
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 17-03-2007, 22:32   

slawek st napisał/a:
To samo z pompą paliwową"powinna znajdować się również z tyłu" - jesteś pewien że takowa w tym aucie jest (DID-dizel, nie wysokiego ciśnienia)
Tak, są dwie pompy:

i



Pobierz sobie Service Manuala z Działu Downloads - tam znajdziesz to i owo :)
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
slawek st 
Forumowicz

Auto: carisma DI-D+/2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 391
Skąd: pomorze
Wysłany: 17-03-2007, 23:48   

Dzięki JCH ,Cały czas oczekuję na pomoc. Jak zgasić check i gdzie ewentualnie podpiąć alarm(unieruchamianie pracującego silnika) tak aby nie zapalał check engine. :cry:
 
 
elo320 
Nowy Forumowicz

Auto: asx 2018
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2020
Posty: 1
Skąd: Daw
Wysłany: 25-12-2020, 22:03   

Polecam samemu spróbować usunąć błąd: https://check-engine.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.