Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
1.9TD Odpalanie
Autor Wiadomość
vego041 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013
Posty: 16
Skąd: Wełtyń
Wysłany: 11-11-2014, 20:44   1.9TD Odpalanie

Witam mam taki problem z odpalaniem jak silnik jest zimny.
Za 1 razem zauważyłem że nie slychać cykania poszukałem na forum i napisali żeby puknąć w zawór przestawiacza kąta wtrysku i przez jakiś czas działało. Ale teraz syłychać cykanie - tylko jeost one krótkie - ale ewidentnie czas grzania świeć trwa jak by silnik byl ciepły (a jest zimny). I nie odpala od razu tylko za 3 albo 4 razem zaskoczy i nawet nie zbytnio kopci. A świece wymienione przed latem (NGK)
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 12-11-2014, 14:52   

vego041 napisał/a:
mam taki problem z odpalaniem jak silnik jest zimny.

Głównie temperatura ma wpływ co za tym idzie czujnik temperatury silnika do sprawdzenia
vego041 napisał/a:
zauważyłem że nie slychać cykania poszukałem na forum i napisali żeby puknąć w zawór przestawiacza kąta wtrysku i przez jakiś czas działało. Ale teraz syłychać cykanie - tylko jeost one krótkie

To typowa przypadłość tego zaworu można a nawet trzeba wykręcić i przeczyścić to samo jest w Volvo v-40

[ Dodano: 12-11-2014, 14:53 ]
vego041 napisał/a:
A świece wymienione przed latem (NGK)

To nie znaczy że są dobre lepiej sprawdzić pojedyńczo każdą
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
vego041 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013
Posty: 16
Skąd: Wełtyń
Wysłany: 12-11-2014, 17:21   

a takie male pytanie w ktorym miejscu znajduje sie ten caly czujnik temperatury? bo ja znalazem jakis kolo filtra oleju ale nie jestem jego pewny. A i w jaki sposób przeczyscic zawór?
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 12-11-2014, 18:00   

Czujnik temperatury silnika (a konkretnie płynu chłodzącego) znajduje się na obudowie termostatu zaraz za przewodami metalowymi od intelcoolera. Ten koło filtra oleju jest czujnikiem ciśnienia oleju. A czujnik temperatury z tego co pamiętam to jest koloru zielonego i ma doprowadzone trzy przewody. Obok niego znajduje się czujnik od wentylatora, jest koloru białego i wychodzą z niego dwa przewody.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 13-11-2014, 15:21   

vego041 napisał/a:
A i w jaki sposób przeczyscic zawór?

Wykręcasz zawór i sprężonym powietrzem czyścisz
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
vego041 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013
Posty: 16
Skąd: Wełtyń
Wysłany: 15-11-2014, 16:41   

MAm jeszcze jedno pytanie przypadkiem sprawdzilem zasilanie na swiecach i po sprawdzeniu okazuje sie ze jeden elektromagnes niechcial dzialac ale po krotkim zwarciu oba dzialaja ale jak podlącze te male złacze z 3 pinami to dziala tylko jeden elektromagnes. można wiedziec gdzie ida te kable z sprawdzic czemu nie ma jednego zasilania?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.