Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: mkm
10-11-2014, 16:23
Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-11-2014, 18:08   

komarsnk, zdjęcia nie idzie powiększyć.
P.S. Przydałaby się fotka podłogi z VR-4/Legnum dla porównania.
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 13-11-2014, 18:10   

Hugo, to na dachu to właśnie jest EC5x, zobacz wał, a obok wydech, podłoga ma wytłoczenie na katalizator.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-11-2014, 18:10   

sveno napisał/a:
Hugo, to na dachu to właśnie jest EC5x, zobacz wał, a obok wydech, podłoga ma wytłoczenie na katalizator.

Dokładnie tak ;)
Ja jak klikam na zdjęcie to otwiera mi się w większym rozmiarze.
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 13-11-2014, 18:51   

sveno, wybaczcie pytanie, ale czym się różni VR4 od EC5x
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 13-11-2014, 19:04   

WreX, niczym, bo Galant VR4 to EC5A, a Legnum VR4 to EC5W, na zdjęciu nie widać czy to sedan czy nie, dlatego napisałem EC5x.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 13-11-2014, 19:06   

To ja podzielę się tym. Nie pamiętam źródła skąd to mam (jakiś chyba projekt na Litwie/Łotwie?). Zdjęcia są dobrej jakości.

Do Swap-u posłużyły 3 auta:
LHD Mitsubishi Galant saloon 1999 2.4gdi - body and chasiss
http://s1291.photobucket....show/VR4/2-4GDI
RHD Mitsubishi Legnum estate 1997 2.5 twin-turbo awd - engine and transmision
http://s1291.photobucket....VR4/RHD%202-5TT
RHD Mitsubishi Galant salon 2002 2.5i elegance - interior and exterior
http://s1291.photobucket....eshow/VR4/2-5V6
Tutaj przebieg prac:
http://s1291.photobucket....3/slideshow/VR4

Czy ktoś potrafi ocenić z tych zdjęć jaki był rodzaj przekładki? Nie wydaje mi się aby to było spawanie grodzi. A jak tył?
 
 
 
drexvs 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 405
Skąd: Myszków
Wysłany: 13-11-2014, 22:38   

Moim skromnym zdaniem wnęka na wał oraz wydech jest jak w cywilnych galach. A kata po prostu sie ppzbył :D
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8674
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 14-11-2014, 06:03   

Tu macie zdjęcia podłogi gala z 2003 - kombi :

https://plus.google.com/photos/108187468126841164607/albums/5874229645658080385

Także jak widać podłoga jest całkiem inna :


_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-11-2014, 07:40   

No to pozamiatane. Jedno z głowy :?
 
 
kabar 
Forumowicz

Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 234
Skąd: dokąd
Wysłany: 14-11-2014, 08:24   

Niestety, ewidentnie inaczej ukształtowana podłoga i podłużnice. Pewnie da się założyć 4x4 ale po sporej rzeźbie.
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 14-11-2014, 09:53   

kabar napisał/a:
Pewnie da się założyć 4x4 ale po sporej rzeźbie.
da się, niejeden juz to zrobił.
Hugo napisał/a:
No to pozamiatane. Jedno z głowy :?
czemu? Rób VR2, czyli ośke :) Jakbym miał możliwość to bym się o takie coś pokusił :)
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-11-2014, 09:58   

sveno napisał/a:
czemu? Rób VR2, czyli ośke Jakbym miał możliwość to bym się o takie coś pokusił
Taka moc na jedną oś nie da frajdy z jazdy, musiałoby być 4x4.
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 14-11-2014, 10:24   

Hugo napisał/a:
Taka moc na jedną oś nie da frajdy z jazdy
eee tam
https://www.youtube.com/watch?v=8_Fk53y_xWM

chyba, że chcesz mieć auto na tor, wtedy Galant jest i tak kiepską opcją :)
280KM na ośce da radę, zobacz ile jest usportowionych kompaktów z taką mocą. Do sprawnego wyprzedzania na trasie wystarczy :)
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-11-2014, 10:59   

Moze masz rację. Pomyślę nad tym. Kompletny silnik z osprzętem i wiązką ok. 6 000 zł, skrzynia pewnie z 2 000 zł, wymiany olejów w silniku i skrzyni, filtrów, rozrządu itp. Wtedy koszt swapu powinien się zamknąć w kwocie 10 000 zł.
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 14-11-2014, 13:37   

Nie lepiej całego Legnuma kupić?
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.