Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0 V6] Na ciepłym ciężko odpala
Autor Wiadomość
Panbenonium 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 98
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 07-11-2014, 20:07   [3.0 V6] Na ciepłym ciężko odpala

Cześć

Od momentu zakupu mam taki problem: na zimnym silniku auto odpala od strzała. Na rozgrzanym potrafi kręcić z 2 sekundy zanim zaskoczy.

Wie ktoś co może być tego przyczyną ?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-11-2014, 12:43   

Taki objaw daje głowica w pompie wtryskowej. Jak będzie rozgrzany silnik to przed zapaleniem polej pompę wody zimna woda i zobacz czy zapali szybciej.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Panbenonium 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 98
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 08-11-2014, 12:50   

Panie Zbyszku, a jak to będzie to, to jak taką usterkę usunąć ?
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 08-11-2014, 12:57   

Zbyszek, ale on benzynę ma nie dizla.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 10-11-2014, 07:59   

Heilsberg napisał/a:
Zbyszek, ale on benzynę ma nie dizla.

Nie doczytałem.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Panbenonium 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 98
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 14-11-2014, 08:55   

Dzisiaj zamontowałem od Was silniczek krokowy, bo potrafił też po odpaleniu nie trzymać obrotów i po oduszczeniu gazu i wciśnięciu sprzęgła potrafił podczas jazdy zgasnąć (dzwoniłem do Pana w tej sprawie). Póki co po odpaleniu nie gaśnie ale masakrycznie wysoko trzyma obroty, po samym odpaleniu na ok 1200, po chwili zjeżdża do 1000 rpm, a śrubką od regulacji wolnych już mniej nie da rady zejść.

Ps. Jak miałem kiedyś Hondę Prelude, to z tym ciężkim odpalaniem na ciepłym, winny był przekaźnik pompy paliwa. Standardowa usterka w tych autach, wystarczyło sam przekaźnik przelutować na nowo. W misiubisi nawet nie wiem gdzie takie coś jest :|

Pomoże ktoś z tymi wolnymi obrotami ? Jak to ustawić tym TPS'em i gdzie on jest ?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 14-11-2014, 10:09   

Czujnik przepustnicy może ktoś kręcił?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Panbenonium 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 98
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 14-11-2014, 10:37   

No, ale właśnie o to chodzi jak go ustawić :D

Śrubka co ustawia się nią dźwignię od linki przepustnicy już nie dam rady zmniejszyć obrotów, bo w tej chwili już się tylko opiera o tą dźwigienkę, minimalnie. Reset komputera robiłem, obroty są na poziomie 900-1000 co jak na V6 i tak jest za dużo.

A czujnikiem TPS po prostu nie umiem się bawić, dlatego pytam. W manualu polskim i anglojęzycznym nic na ten temat nie znalazłem (korzystałem z wersji ok 330 stronnicowej).
 
 
piotr277 
Forumowicz


Auto: Pajero III V75 6G74
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 172
Skąd: Warszawa-Ursynów
Wysłany: 14-11-2014, 19:05   

Kolego Panbenonium, w service manualu wszystko jest dokładnie opisane. Jeśli tego nie znajdujesz to prawdopodobnie czytasz user manuala a nie service manuala...

Poza tym użyj wyszukiwarki na forum, wpisz TPS i znajdziesz co trzeba.
_________________
PIII LWB (V75) 6G74
PII SWB (V23) 6G72
 
 
Grigori 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 59
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25-11-2014, 23:11   

Śruba nr 07708S powinna być pod czarną zaślepką,
Regulowałem nią obroty bo miałem podobna sytuacje
http://japancars.ru/index...id=1&blk_id=550
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.