Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
benzyna w oleju
Autor Wiadomość
robert78 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 1171
Skąd: Stargard
Wysłany: 11-11-2014, 13:46   benzyna w oleju

czesc mam carisme 1.8GDI i ostatnio zauwazylem problem bezyna dostaje sie do oleju w czym moze byc problem
_________________
Eclipse 4g 07r
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-11-2014, 21:18   

Bardzo krótkie odcinki pokonujesz.
 
 
robert78 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 1171
Skąd: Stargard
Wysłany: 11-11-2014, 21:23   

Zalezy alevw sumie gdzies po pare km w miescie
_________________
Eclipse 4g 07r
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-11-2014, 07:53   

robert78 napisał/a:
w sumie gdzies po pare km w miescie
No to benzyna ma prawo zostawać w oleju, nie zdąży odparować. Zrób dłuższą trasę i sprawdź czy będzie śmierdziało benzyną po odkręceniu korka wlewu oleju.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 12-11-2014, 16:14   

robert78 napisał/a:
mam carisme 1.8GDI i ostatnio zauwazylem problem bezyna dostaje sie do oleju w czym moze byc problem

Paliwo przedostaje się przez pierścienie jest nadmiar i nie spala się całkowicie , więcej pali :?: podobna sytuacja jest w silnikach diesla z filtrem cząstek stałych komputer wtryskuje więcej paliwa żeby filtr się wypalił dobre to jest tylko na trasę w mieście nie sprawdza się w ogóle co za tym idzie zwiększa się poziom oleju za sprawą nie spalonego paliwa
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 12-11-2014, 22:15   

Zrób taki test prymitywny:
- na chodzącym silniku na wolnych obrotach odkręć korek wlewu oleju, lekko przytkaj wlew otwartą dłonią:
1. jak ci od razu zarzyga olejem rękę, to duża lipa...
2. jak sucho, ale wyczujesz wydmuchiwane powietrze na ręce, to też już silnik swoje ma za uszami...
3. a jak nie wyczujesz nic na dłoni, to znaczy, ze pierścienie elegancko trzymają kompresje i tylko cieszyć się dalszą jazdą
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
robert78 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 1171
Skąd: Stargard
Wysłany: 13-11-2014, 19:01   

swinks_UK, dzieki sprobuje a silnik zimny czy juz rozgrzany musi byc

[ Dodano: 13-11-2014, 19:04 ]
milo, ale w czym jest problem jakis czujnik za to odpowiada?
_________________
Eclipse 4g 07r
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 14-11-2014, 15:20   

robert78 napisał/a:
swinks_UK, dzieki sprobuje a silnik zimny czy juz rozgrzany musi byc

Idealnie na ciepłym, bo olej rzadszy
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 14-11-2014, 16:00   

Lepiej już jest sprawdzić ciśnienie sprężania nawet przy niższym ciśnieniu paliwo nie powinno przedostawać się przez pierścienie po prostu za dużo dawkę dostaje i w tym problem czasem pomaga reset ecu odłączenie klemy
Silnik 1.8 GDI
http://moto.pl/Testy/1,126861,2132079.html
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14-11-2014, 22:50   

swinks_UK napisał/a:
Zrób taki test prymitywny:
- na chodzącym silniku na wolnych obrotach odkręć korek wlewu oleju, lekko przytkaj wlew otwartą dłonią:
1. jak ci od razu zarzyga olejem rękę, to duża lipa...
2. jak sucho, ale wyczujesz wydmuchiwane powietrze na ręce, to też już silnik swoje ma za uszami...
3. a jak nie wyczujesz nic na dłoni, to znaczy, ze pierścienie elegancko trzymają kompresje i tylko cieszyć się dalszą jazdą


jeśli masz na myśli tylko ten konkretny silnik to może tak w nim jest. NA przykład u mnie na wolnych obrotach bryzga, silnik w bardzo dobrym stanie, nie dymi, pobór oliwy na poziomie 0,6-0,8 na 10000km, trzyma moc, płynu chłodniczego nie ubywa....Zależy od konstrukcji silnika, usytuowaniu wałków rozrządu itp, nie wiem jak ma się sprawa z 1.8 GDI, tak czy siak powinno bryzgać, świadczy to o odpowiednim ciśnieniu.
 
 
robert78 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 1171
Skąd: Stargard
Wysłany: 15-11-2014, 10:54   


takie jest cisnienie w cylindrach niedawno mierzone
_________________
Eclipse 4g 07r
 
 
 
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 15-11-2014, 12:21   

no to kompresja bardzo ładna :)
 
 
robert78 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 1171
Skąd: Stargard
Wysłany: 15-11-2014, 13:56   

no wlasnie a dlaczego ubywa olej i niby ta benzyna w nim
_________________
Eclipse 4g 07r
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 16-11-2014, 14:30   

Oleju ci ubywa, bo masz GDI. Niemal każdy GDI bierze olej, ok. 1 - 1.5l między wymianami. Taki urok silnika.
Co do benzyny w oleju. Masz pewność że to smród benzyny a nie np. spalin? To drugie to normalny objaw przy gorącym oleju po wysilonej jeździe w silnikach GDI czy turbo.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
robert78 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 1171
Skąd: Stargard
Wysłany: 16-11-2014, 17:42   

u mnie od wymiany do wymiany ok 3l ale wiecej czym blizej kolejnej wymiany
_________________
Eclipse 4g 07r
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.