Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak kontolek napędów załaczania i odłanczania
Autor Wiadomość
lappiotr 
Forumowicz

Auto: Pajero 2,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 54
Skąd: Siedlce
Wysłany: 28-11-2014, 17:43   Brak kontolek napędów załaczania i odłanczania

Witam
Mam od 3 dni L 200 2004 brak w nim popy podciśnieniowej do złączania napędu która mocowana jest do ramy i tu mam pytanie jeśli jest jej brak może być brak także sygnalizacji ( lampek) nie załączone są napędy ( pala się na czerwono) u mnie brak jest takiej sygnalizacji ?
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 28-11-2014, 21:42   

Weź no zrób fotkę tych czerwonych lampek od napędów i miejsca po brakującej pompie vaku bo nie wierzę.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 29-11-2014, 12:45   

Do ramy nie przychodzi żadna pompa. Na belce pod przednim mostem jest puszka do kompresji ciśnienia.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
lappiotr 
Forumowicz

Auto: Pajero 2,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 54
Skąd: Siedlce
Wysłany: 29-11-2014, 19:56   

Lampek to w ogóle nie ma nic się nie świeci czy załączę napęd lub nie na desce rozdzielczej

[ Dodano: 29-11-2014, 20:38 ]
Witam
ponownie załączam zdjęcia brakujących części (jakich nie wiem ) proszę o pomoc co powinienem dokupić i może zdjęcie

1. http://www.fotosik.pl/pok...c605021a8e.html

2. http://www.fotosik.pl/pok...03de4c0de6.html

3. http://www.fotosik.pl/pok...03de4c0de6.html

Pozdrawiam
 
 
GUCIO 
Nowy Forumowicz
gucio

Auto: L200 *02
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2012
Posty: 22
Skąd: Opole
Wysłany: 18-12-2014, 22:37   

Po kolei, do sterowania załączaniem napędu przedniego służy podciśnienie wytwarzane przez serwo.
Podciśnienie sterowane jest przez zaworki pod prawym nadkolem (za filtrem powietrza).
Brakuje ci siłownika mocowanego na przednim moście który odpowiedzialny jest za załączanie i rozłączanie napędu przedniego wału napędowego. Ten "dynks" co wystaje z boku jeżeli jest schowany to napęd wału jest ROZŁĄCZONY czyli możesz pokręcić wałem napędowym swobodnie (oba przednie koła są na drodze). Jeżeli ten "dynks" jest wyciągnięty to masz ZAŁĄCZONY napęd przedniego wału i wtedy nie możesz pokręcić wałem jak auto stoi na drodze.
Więc do puki nie kupisz siłownika to:
-zaślep oba przewody gumowe bo będziesz miał słabsze hamulce (słabsze podciśnienie w serwie) i dostanie się syf do zaworków sterujących a to drogie zabawki
-jeśli chcesz mieć napęd 4x4 to albo wyciągniesz dynksa ale wtedy wał będzie napędzany przez most przedni co zwiększy spalanie i wibracje i do puki nie włączysz na reduktorze 4h lub 4l możesz jeździć po czarnym bo nie masz włączonego napędu z reduktora na przedni wał
-albo za każdym razem wskakujesz pod samochód i "sterujesz" dynksem.
-albo kup siłownik za ok.500 PLN (podróba) i po problemie.

[ Dodano: 18-12-2014, 22:50 ]
Co do fotki 1 jak byś opisał dokąd zmierzają te przewody to szybciej bym pomógł, bo u mnie one nie występują.
Fotki 2 i 3 to te same a ten kabelek to zagadka, żeby zobaczyć do czego jest podłączony to musisz rozebrać środkową konsolę (tom co przykrywa lewarki zmiany biegów i napędów).

[ Dodano: 18-12-2014, 22:53 ]
I jeszcze jedno kontrolka od napędów w L200 jest zielona, i jeśli napędy są ZAŁĄCZONE to świeci stale, jeżeli coś nie tak to miga, a jak rozłączone to nie świeci nic.
Powodzenia!
 
 
lappiotr 
Forumowicz

Auto: Pajero 2,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 54
Skąd: Siedlce
  Wysłany: 05-01-2015, 20:09   

Dzięki za pomoc nie zaglądała tu ostatnio bo była tu totalna cisza związana z moim tematem wiec jako L200 to M Sport 2,6 zacząłem tam szukać i znalazłem ze z przodu brakuje mi siłownika - już kupiłem ale kontrolka zielona (napędów miga ) musze ponoć sprawdzić elektrozawór lub przewody ale już mogę załączysz tylko wszystko metalicznie grzechocze ale przód się załącza na pewno :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.