Brak kontolek napędów załaczania i odłanczania |
Autor |
Wiadomość |
lappiotr
Forumowicz
Auto: Pajero 2,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 54 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 28-11-2014, 17:43 Brak kontolek napędów załaczania i odłanczania
|
|
|
Witam
Mam od 3 dni L 200 2004 brak w nim popy podciśnieniowej do złączania napędu która mocowana jest do ramy i tu mam pytanie jeśli jest jej brak może być brak także sygnalizacji ( lampek) nie załączone są napędy ( pala się na czerwono) u mnie brak jest takiej sygnalizacji ? |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 28-11-2014, 21:42
|
|
|
Weź no zrób fotkę tych czerwonych lampek od napędów i miejsca po brakującej pompie vaku bo nie wierzę. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 29-11-2014, 12:45
|
|
|
Do ramy nie przychodzi żadna pompa. Na belce pod przednim mostem jest puszka do kompresji ciśnienia. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
lappiotr
Forumowicz
Auto: Pajero 2,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 54 Skąd: Siedlce
|
|
|
|
 |
GUCIO
Nowy Forumowicz gucio
Auto: L200 *02
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2012 Posty: 22 Skąd: Opole
|
Wysłany: 18-12-2014, 22:37
|
|
|
Po kolei, do sterowania załączaniem napędu przedniego służy podciśnienie wytwarzane przez serwo.
Podciśnienie sterowane jest przez zaworki pod prawym nadkolem (za filtrem powietrza).
Brakuje ci siłownika mocowanego na przednim moście który odpowiedzialny jest za załączanie i rozłączanie napędu przedniego wału napędowego. Ten "dynks" co wystaje z boku jeżeli jest schowany to napęd wału jest ROZŁĄCZONY czyli możesz pokręcić wałem napędowym swobodnie (oba przednie koła są na drodze). Jeżeli ten "dynks" jest wyciągnięty to masz ZAŁĄCZONY napęd przedniego wału i wtedy nie możesz pokręcić wałem jak auto stoi na drodze.
Więc do puki nie kupisz siłownika to:
-zaślep oba przewody gumowe bo będziesz miał słabsze hamulce (słabsze podciśnienie w serwie) i dostanie się syf do zaworków sterujących a to drogie zabawki
-jeśli chcesz mieć napęd 4x4 to albo wyciągniesz dynksa ale wtedy wał będzie napędzany przez most przedni co zwiększy spalanie i wibracje i do puki nie włączysz na reduktorze 4h lub 4l możesz jeździć po czarnym bo nie masz włączonego napędu z reduktora na przedni wał
-albo za każdym razem wskakujesz pod samochód i "sterujesz" dynksem.
-albo kup siłownik za ok.500 PLN (podróba) i po problemie.
[ Dodano: 18-12-2014, 22:50 ]
Co do fotki 1 jak byś opisał dokąd zmierzają te przewody to szybciej bym pomógł, bo u mnie one nie występują.
Fotki 2 i 3 to te same a ten kabelek to zagadka, żeby zobaczyć do czego jest podłączony to musisz rozebrać środkową konsolę (tom co przykrywa lewarki zmiany biegów i napędów).
[ Dodano: 18-12-2014, 22:53 ]
I jeszcze jedno kontrolka od napędów w L200 jest zielona, i jeśli napędy są ZAŁĄCZONE to świeci stale, jeżeli coś nie tak to miga, a jak rozłączone to nie świeci nic.
Powodzenia! |
|
|
|
 |
lappiotr
Forumowicz
Auto: Pajero 2,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 54 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 05-01-2015, 20:09
|
|
|
Dzięki za pomoc nie zaglądała tu ostatnio bo była tu totalna cisza związana z moim tematem wiec jako L200 to M Sport 2,6 zacząłem tam szukać i znalazłem ze z przodu brakuje mi siłownika - już kupiłem ale kontrolka zielona (napędów miga ) musze ponoć sprawdzić elektrozawór lub przewody ale już mogę załączysz tylko wszystko metalicznie grzechocze ale przód się załącza na pewno |
|
|
|
 |
|