Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3,2 DID brak mocy po wymianie pompy
Autor Wiadomość
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 28-11-2014, 22:00   

Se poczytaj o tym JAS jacy to nie są idealni. Rzekłbym bardzo nie idealni.

http://forum.mitsumaniaki...t=89400&start=0
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
piotrulec 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 01-12-2014, 12:05   

zawiozłem mechanikowi fragment z manuala jak wyregulować podciśnienie, tą śrubą o której pisał zbyszekm2.
Wygląda na to że udało się usunąć usterkę, ale dziś rano zapalił się check i przełącza w tryb awaryjny.
Więc jest lepiej ale nie idealnie .....
Mój mechanik pasuje, więc muszę poszukać innego warsztatu, o JASie słyszałem wiele złego i wole nie korzystać z ich usług.
 
 
KrzysG 
Forumowicz

Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 154
Skąd: Poznan
Wysłany: 01-12-2014, 19:27   

Bedac w okolicach Warszawy, umowilem sie na wizyte w JAS bo auto nie mialo mocy, po podlaczeniu do komputera i jezdzie probnej okazalo sie ze byl problem ze szczelnoscia ukladu dolotowego. Faktycznie maja problem z terminowoscia bo szef ciagle cos zalatwia, ale chlopaki z warsztatu znaja sie na rzeczy. Jesli byc przy naprawie to nie powinno byc problemow.
Co do postu o gwarancji na pompe to dziwi mnie ich postawa, bo to nie oni regeneruja pompe i daja gwarancje.
Dodam ze wczwesniej Proftec z Miedzyrzecza tez usuwal ta usterke i wykonal regeneracje pompy i wtryskiwaczy za blisko 8 tys. zl i nic nie pomogl.
 
 
piotrulec 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 02-12-2014, 12:45   

odebrałem dziś auto od swojego mechanika, nie chciał nawet złotówki za czas jaki zmarnował przy moim aucie, stwierdził jedynie że go to przerosło i nie może znaleźć przyczyny.
Od razu pojechałem do JASa po 10min. teście kompa znaleźli uszkodzony czujnik podciśnienia, umówiłem się na czwartek na wymianę, przy okazji sprawdzili resztę, pompa i jej montaż zrobiony prawidłowo, wszystkie parametry pompy w normie.
Jestem bardzo ciekawy czy to już finał w usuwaniu usterek pajero :wink:
 
 
piotrulec 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 09-12-2014, 08:41   

wczoraj odebrałem auto z JASa kosztowało mnie to 780pln ale wszystko działą , musieli wymienić pamsensor i poprawić podciśnienia po poprzednim mechaniku, zamontowali mi też magnes neodymowy w baku do łapania opiłków i syfu.
Wracając jeszcze do komputera to po odłączeniu aku, na ekranie komputera mogę dokonać wyboru jaki mam silnik są 3 do wyboru dwa benzynowe i jeden diesla.
Ale i tak nie pokazuje zużycia paliwa, może przez zepsuty pływak w baku...
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 09-12-2014, 16:08   

piotrulec napisał/a:
wczoraj odebrałem auto z JASa kosztowało mnie to 780pln ale wszystko działą , musieli wymienić pamsensor i poprawić podciśnienia po poprzednim mechaniku, zamontowali mi też magnes neodymowy w baku do łapania opiłków i syfu.
Wracając jeszcze do komputera to po odłączeniu aku, na ekranie komputera mogę dokonać wyboru jaki mam silnik są 3 do wyboru dwa benzynowe i jeden diesla.
Ale i tak nie pokazuje zużycia paliwa, może przez zepsuty pływak w baku...


No i nie będzie pokazywał zużycia bo tylko w benzynie działa ta funkcja :D
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2014, 16:18   

piotrulec napisał/a:
zamontowali mi też magnes neodymowy w baku do łapania opiłków i syfu.
Owszem łapie, ale nie wszystko a już na pewno nie rdzę w płynie.
Ostatnio był u mnie Forumowicz na oględziny PIII + wymianę filtra paliwa. Po rozcięciu niestety okazało się, że opiłki w miejscu przymocowania (przyłożenia) magnesu sie trzymają, ale na dnie filtra jest rdzawy szlam w którym też są duże kawałki...
Inwestycja w nowy zbiornik (jakikolwiek) jest w Waszym (właścicieli PIII) przypadku mocno wskazana.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Grzegorz76 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3,2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Paź 2014
Posty: 102
Skąd: Ostróda
Wysłany: 09-12-2014, 19:30   

Robiłem testy z opiłkami warstwy ochronnej zbiornika i niestety magnes ich nie przyciąga, te najmniejsze przebijają się nawet przez filtr paliwa.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 10-12-2014, 13:26   

Hubeeert napisał/a:
na dnie filtra jest rdzawy szlam w którym też są duże kawałki...

Potwierdzam - przy którejś wymianie filtra też to zauważyłem, Kawałki były tak duże, że na pewno nie mogły przeniknąć nieuszkodzonego papieru filtrującego. Any idea skąd się tam wzięły?
- Pozdrawiam
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 10-12-2014, 13:35   

Dysponujemy badaniami dlaczego filtr nie zatrzymuje opiłków. Pęd paliwa jest tak duży, że drobne elementy metalowe (ostre) przebiją filtr bibułowy. (a takie są wszystkie filtr).
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 10-12-2014, 19:16   

zbyszekm2 napisał/a:
Dysponujemy badaniami dlaczego filtr nie zatrzymuje opiłków. Pęd paliwa jest tak duży, że drobne elementy metalowe (ostre) przebiją filtr bibułowy. (a takie są wszystkie filtr).

To, co znalazłem w pierwszym, wstępnym filtrze raczej nie wyglądało na opiłki, to były rdzawe grudki i jakieś okruchy czegoś tam... Tylko jeden raz spotkałem się z czymś takim i co ciekawe - na pewno miało to związek z obecnością wody w filtrze.

- Pozdrawiam
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-12-2014, 19:38   

199 kkm.

Przy wymianie filtra: rdzawa woda, kilo rdzy na dnie (w srodku filtra slad po magnesie)
/Dzieki uprzejmosci Mitsumaniaki-Wawa/






_________________
pozdr

Pahiero
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 12-12-2014, 13:40   

bluecd napisał/a:
199 kkm.

Czy należy rozumieć, że dopiero po dwóch stówach, ktoś się zlitował nad autem i uwolnił go od tego filtra.

- Pozdrawiam
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-12-2014, 14:06   

Georg napisał/a:
Czy należy rozumieć, że dopiero po dwóch stówach, ktoś się zlitował nad autem i uwolnił go od tego filtra.

Nie, właściciel dba i wymienia filtr dużo częściej niż by należało, ale i tak obraz jest jak widać na zdjęciach. Zresztą wizyta już umówiona, zbiornik od Zbyszka lada moment dojdzie i będziemy działać :)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-12-2014, 14:11   

Georg napisał/a:
bluecd napisał/a:
199 kkm.

Czy należy rozumieć, że dopiero po dwóch stówach, ktoś się zlitował nad autem i uwolnił go od tego filtra.

- Pozdrawiam



Eee, nieee )))

Filtr zmieniany 2x/rok plus magnes.
ALE w koncy zdecydowalem sie na wymiane zbiornika-po rozcieciu filtra.
/nienawidze tych finansowych strzalow w plecy-jeszcze przed swietami../
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.