3,2 DID brak mocy po wymianie pompy |
Autor |
Wiadomość |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 28-11-2014, 22:00
|
|
|
Se poczytaj o tym JAS jacy to nie są idealni. Rzekłbym bardzo nie idealni.
http://forum.mitsumaniaki...t=89400&start=0 |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
piotrulec
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 10 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 01-12-2014, 12:05
|
|
|
zawiozłem mechanikowi fragment z manuala jak wyregulować podciśnienie, tą śrubą o której pisał zbyszekm2.
Wygląda na to że udało się usunąć usterkę, ale dziś rano zapalił się check i przełącza w tryb awaryjny.
Więc jest lepiej ale nie idealnie .....
Mój mechanik pasuje, więc muszę poszukać innego warsztatu, o JASie słyszałem wiele złego i wole nie korzystać z ich usług. |
|
|
|
 |
KrzysG
Forumowicz
Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 154 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 01-12-2014, 19:27
|
|
|
Bedac w okolicach Warszawy, umowilem sie na wizyte w JAS bo auto nie mialo mocy, po podlaczeniu do komputera i jezdzie probnej okazalo sie ze byl problem ze szczelnoscia ukladu dolotowego. Faktycznie maja problem z terminowoscia bo szef ciagle cos zalatwia, ale chlopaki z warsztatu znaja sie na rzeczy. Jesli byc przy naprawie to nie powinno byc problemow.
Co do postu o gwarancji na pompe to dziwi mnie ich postawa, bo to nie oni regeneruja pompe i daja gwarancje.
Dodam ze wczwesniej Proftec z Miedzyrzecza tez usuwal ta usterke i wykonal regeneracje pompy i wtryskiwaczy za blisko 8 tys. zl i nic nie pomogl. |
|
|
|
 |
piotrulec
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 10 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 02-12-2014, 12:45
|
|
|
odebrałem dziś auto od swojego mechanika, nie chciał nawet złotówki za czas jaki zmarnował przy moim aucie, stwierdził jedynie że go to przerosło i nie może znaleźć przyczyny.
Od razu pojechałem do JASa po 10min. teście kompa znaleźli uszkodzony czujnik podciśnienia, umówiłem się na czwartek na wymianę, przy okazji sprawdzili resztę, pompa i jej montaż zrobiony prawidłowo, wszystkie parametry pompy w normie.
Jestem bardzo ciekawy czy to już finał w usuwaniu usterek pajero |
|
|
|
 |
piotrulec
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 10 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 09-12-2014, 08:41
|
|
|
wczoraj odebrałem auto z JASa kosztowało mnie to 780pln ale wszystko działą , musieli wymienić pamsensor i poprawić podciśnienia po poprzednim mechaniku, zamontowali mi też magnes neodymowy w baku do łapania opiłków i syfu.
Wracając jeszcze do komputera to po odłączeniu aku, na ekranie komputera mogę dokonać wyboru jaki mam silnik są 3 do wyboru dwa benzynowe i jeden diesla.
Ale i tak nie pokazuje zużycia paliwa, może przez zepsuty pływak w baku... |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 09-12-2014, 16:08
|
|
|
piotrulec napisał/a: | wczoraj odebrałem auto z JASa kosztowało mnie to 780pln ale wszystko działą , musieli wymienić pamsensor i poprawić podciśnienia po poprzednim mechaniku, zamontowali mi też magnes neodymowy w baku do łapania opiłków i syfu.
Wracając jeszcze do komputera to po odłączeniu aku, na ekranie komputera mogę dokonać wyboru jaki mam silnik są 3 do wyboru dwa benzynowe i jeden diesla.
Ale i tak nie pokazuje zużycia paliwa, może przez zepsuty pływak w baku... |
No i nie będzie pokazywał zużycia bo tylko w benzynie działa ta funkcja |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-12-2014, 16:18
|
|
|
piotrulec napisał/a: | zamontowali mi też magnes neodymowy w baku do łapania opiłków i syfu. | Owszem łapie, ale nie wszystko a już na pewno nie rdzę w płynie.
Ostatnio był u mnie Forumowicz na oględziny PIII + wymianę filtra paliwa. Po rozcięciu niestety okazało się, że opiłki w miejscu przymocowania (przyłożenia) magnesu sie trzymają, ale na dnie filtra jest rdzawy szlam w którym też są duże kawałki...
Inwestycja w nowy zbiornik (jakikolwiek) jest w Waszym (właścicieli PIII) przypadku mocno wskazana. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Grzegorz76
Forumowicz

Auto: Pajero III 3,2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Paź 2014 Posty: 102 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 09-12-2014, 19:30
|
|
|
Robiłem testy z opiłkami warstwy ochronnej zbiornika i niestety magnes ich nie przyciąga, te najmniejsze przebijają się nawet przez filtr paliwa. |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 10-12-2014, 13:26
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | na dnie filtra jest rdzawy szlam w którym też są duże kawałki... |
Potwierdzam - przy którejś wymianie filtra też to zauważyłem, Kawałki były tak duże, że na pewno nie mogły przeniknąć nieuszkodzonego papieru filtrującego. Any idea skąd się tam wzięły?
- Pozdrawiam |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 10-12-2014, 13:35
|
|
|
Dysponujemy badaniami dlaczego filtr nie zatrzymuje opiłków. Pęd paliwa jest tak duży, że drobne elementy metalowe (ostre) przebiją filtr bibułowy. (a takie są wszystkie filtr). |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 10-12-2014, 19:16
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Dysponujemy badaniami dlaczego filtr nie zatrzymuje opiłków. Pęd paliwa jest tak duży, że drobne elementy metalowe (ostre) przebiją filtr bibułowy. (a takie są wszystkie filtr). |
To, co znalazłem w pierwszym, wstępnym filtrze raczej nie wyglądało na opiłki, to były rdzawe grudki i jakieś okruchy czegoś tam... Tylko jeden raz spotkałem się z czymś takim i co ciekawe - na pewno miało to związek z obecnością wody w filtrze.
- Pozdrawiam |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-12-2014, 19:38
|
|
|
199 kkm.
Przy wymianie filtra: rdzawa woda, kilo rdzy na dnie (w srodku filtra slad po magnesie)
/Dzieki uprzejmosci Mitsumaniaki-Wawa/
 |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 12-12-2014, 13:40
|
|
|
bluecd napisał/a: | 199 kkm. |
Czy należy rozumieć, że dopiero po dwóch stówach, ktoś się zlitował nad autem i uwolnił go od tego filtra.
- Pozdrawiam |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-12-2014, 14:06
|
|
|
Georg napisał/a: | Czy należy rozumieć, że dopiero po dwóch stówach, ktoś się zlitował nad autem i uwolnił go od tego filtra. |
Nie, właściciel dba i wymienia filtr dużo częściej niż by należało, ale i tak obraz jest jak widać na zdjęciach. Zresztą wizyta już umówiona, zbiornik od Zbyszka lada moment dojdzie i będziemy działać |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-12-2014, 14:11
|
|
|
Georg napisał/a: | bluecd napisał/a: | 199 kkm. |
Czy należy rozumieć, że dopiero po dwóch stówach, ktoś się zlitował nad autem i uwolnił go od tego filtra.
- Pozdrawiam |
Eee, nieee )))
Filtr zmieniany 2x/rok plus magnes.
ALE w koncy zdecydowalem sie na wymiane zbiornika-po rozcieciu filtra.
/nienawidze tych finansowych strzalow w plecy-jeszcze przed swietami../ |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
|