| 
		[E3x 88-92] kapitalka czy inny silnik | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 bombello1 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-03-2007, 23:42   [E3x 88-92] kapitalka czy inny silnik
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               1)jak w temacie co lepiej,bo mam okazje kupić taki sam za 1000zł, na liczniku ma niby przejechane 150 tys.(autko na niemieckich tablicach)
 
Mój już miał raz wymieniane pierścienie bo brał litr na 400km, 3 lata było ok i powoli znów zaczyna, no właściwie nie powoli tylko szybko no i koniki też pouciekały.
 
2)czy 4G37 wejdzie za 4g63 ?
 
 
3)mam pytanie co do forum bo dawno mnie nie było(małe problemy)byłem zarejestrowany na forum ale dam se głowe uciąć że to był inny adre "mitsubishiklub.pl"ale tam teraz nic niema-zgłupiałem i zarejestrowałem się od nowa .
 
Pozdrawiam. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 damianrally [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-03-2007, 23:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ja  bym  osobiscie  kupił  inny  silnik  jak piszesz  ze  sporo  koników   uciekło  z  stada   to   bym  kupił  cos  innego  a  ten  silniczek  sprzedał   bo  remont  takiego  silniczka  raczej  ci  sie  nieopłaca | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hubeeert  		  
		 
         Mitsumaniak na urlopie
  
                  Auto: TOYOTA YARIS 4EVER 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-03-2007, 23:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | bombello1 napisał/a: | 	 		  | 3)mam pytanie co do forum bo dawno mnie nie było(małe problemy)byłem zarejestrowany na forum ale dam se głowe uciąć że to był inny adre "mitsubishiklub.pl"ale tam teraz nic niema-zgłupiałem i zarejestrowałem się od nowa .  | 	  
 
 
www.mitsubishiklub.pl - dziala znow na www.mitsubishiklub.fora.pl tyle, ze MitsuManiaki (na forum ktorych jestes) powstaly 2 lata temu. Jestesmy kolejnym klubem Mitsu w Polsce.
 
 
Witaj na forum. | 
             
						
				_________________ 
 
Thomas Jefferson said:
 
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
 
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
 
Just think...
 
 . | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bombello1 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-03-2007, 00:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Do Hubeert -tak ale to co było na starym forum już niema kupe stron tam było a teraz jedna.
 
 
do damianrally-tak tylko niemam pewności że on będzie dobry a kapitalka jakby sięzamkneła w 2tysbez robocizny to może się skusze. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 damianrally [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-03-2007, 00:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               no  własnie    niema  pewnosci  ale  wydac   2  tys     ja  bym  wzioł  ze  sobom  jakiegos  speca  od  silników    i  kupił    uzywany   wkoncu   niebedziesz  ciagle   jezdził  tym  samym galem    predzej  czy  puznie  zmienisz  samochód  chyba  ze  zabardzo  jestes  z  nim  zwiazany  a  silnik    ten  ktury   aktualnie masz  tesz  mozesz  sprzedac ,i  za  niewielkie  pieniadze  mozesz   miec  silniczek  ktury  jeszcze  długo  pociagnie 
 
 
[ Dodano: 20-03-2007, 00:26 ]
 
pozatym  kapitalka  watpie  ze  zamknie  sie  w  2  tys | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bombello1 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-03-2007, 00:43   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | może masz i racje tym bardziej że niewiem czy bym zmieścił się w 2 tys, a to czy długo będe nim jedździł to conajmniej 2 lata ,mam go już 9,jakoś się jeszcze kula.Może potargować się z gościem  na 800zł? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Wook@sH  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-03-2007, 08:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Pytałeś mnie w mailu o koszt generalki, tu Ci odpisze   
 
 
Wiec na początek głowica 16v
 
nowe prowadnice, uszczelniacze, sprawdzanie szczelności,planowanie, nowe(używane)zawory, dwa popychacze nowe, wałki i 14 popychaczy zostało starych - koszt bez robocizny mechanika rozkładającego silnik - 1200zł , +do tego za skłądanie silnika ok500zł
 
 
Dalej był robiony silnik:
 
nowe pierścienie, tulejowane cylindy, panewki nowe, szlif wału, i ogołne czyszczenie silnika- koszt razem z kompletem uszczelek całego silnika 2100zł + do tego koszt złozenia silnika 1000zł
 
 
razem 4800zł - o kutwa     wole nie patrzeć na te liczby :/
 
 
no ale mam teraz auto za 10tyś zł a nie za 5    a jeżdzi sie wygodnie    
 
Największa zaletą jest ze siszej chodzi silnik i równiutko.Oczywiście nie ma tez żadnych problemów z zapalaniem itp. Jedynie dymi ale o tym jest w innym temacie    | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-03-2007, 09:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               4G37 spokojnie mozesz wklozyc do E33
 
ja tez zmienialem silnik (co prawda z 4G37 na 4G37) i od 5 lat jest super - zero brania oleju itp.
 
najwazniejsze to dobrze sprawdzic stan 'nowego' - czyli by byl jeszcze zamontowany w aucie, wtedy sporo rzeczy da sie sprawdzic | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 damianrally [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-03-2007, 15:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | zgadzam  sie  w  100%   jak  masz zamiar  nim  pojezdzic   ze  dwa  latka  to  poco  kapitalka lepiej  dorwac  jakis  wmiare  dobry  uzywany  silniczek | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bartek  		  
		 
         Mitsumaniak friendly admin
  
  
                  Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6989 Skąd: że znowu? (W-wa) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-03-2007, 15:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | damianrally napisał/a: | 	 		  | lepiej dorwac jakis wmiare dobry uzywany silniczek | 	  
 
 
Z tym właśnie szczegółem może być kłopot.... 4g63T - mission impossible, 4g63 DOHC - podobnie, najłatwiej chyba o 4g37 - nie wysilona, prosta konstrukcja..... | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
MITSUMANIAK Bartek
 
 
Outlander III '14
 
Galant 1600 L '82
 
Legnum VR-4 '99
 
Space Star '14
 
Space Wagon '99 V6 - 24    sprzedany   
 
 
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Wook@sH  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-03-2007, 15:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Bartek napisał/a: | 	 		  | Z tym właśnie szczegółem może być kłopot.... 4g63T - mission impossible, 4g63 DOHC - podobnie, najłatwiej chyba o 4g37 - nie wysilona, prosta konstrukcja..... | 	  
 
 
 
wiem jak na poczatku głowic szukałem, dwie znalazłem i obie tak samo do regeneracji a wg zapewnień sprzedającego były dobre i gotowe do założenia. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 andrzej1 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-03-2007, 17:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Zakup dobrego silnika jedynie z samochodu który działa(można ocenić co w nim działa ,a co zaraz padnie,)mamy licznik z przebiegiem może autentycznym. Cena (silnik z osprzętem,czy bez). Używany to także wydatek(rozrząd,balans,olej,świece,filtry)lecz dobra cena czyni cuda. Jeżeli na 2 lata to używany ,jak na lata to remont.Mój remnt 4G63+ własna robocizna - 2800,- (i 5 lat śmiga u 2 właściciela)    
 
Pozdrawiam:) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bombello1 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-03-2007, 22:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dzięki za odzew ,faktycznie lepiej wezme używany (kapitalka za droga) przełoże tylko kompa ze swojego do jego żeby zapalił i posłucham jak cyka za moze coś zbije z 1000zł.
 
Aha jeszcze jedno musze mieć papiery na ten silnik czy jakąś umowe kupna żeby go wstawic do swojego bez problemu?
 
 
Ps. silnik bez:altka, rozrusznika, pompy wspomagania. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 e-gen  		  
		 
         moderator
  
  
                  Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710) 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-03-2007, 22:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               1000 zł to dużo, nawet jak na uzbrojony 4G37;
 
 
BTW
 
 
nie "posłucham" tylko zmierz mu ciśnienie + próba olejowa + popatrz w chłodnicę/zbiorniczek wyrównawczy.
 
 
Powodzenia | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bombello1 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-03-2007, 22:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ciśnienie -miałem taki zamiar,ale po co w chłodnice lub zbiorniczek mam zaglądać?
 
 
Dlaczego mam nie słuchac mam swojego od 9 lat pamiętam jak chodził dawniej a jak teraz 
 
silnik 4G37 i 4G63 poznaje z daleka-niepowtarzalny dźwięk | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |