Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mój pierwszy galant...
Autor Wiadomość
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 25-12-2014, 08:33   

Jak chcesz to mogę Ci swojego sprzedać, bo ja chcę kupić starego GS-a 300 :)
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 25-12-2014, 09:59   

Widzisz, GS300 też mi chodzi po głowie :) Szkoda, że występują tylko w automacie i mają brzydkie wnętrza... Na liście do upolowania mam jeszcze mazdę 929HD, a z przednionapędowych Mitsu Sigmę, Mazdę Xedos/9 i parę innych.
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 25-12-2014, 10:46   

Witek vel Mysza napisał/a:
929HD
Piękne auto.
Witek vel Mysza napisał/a:
Xedos/9
od niego jest ładniejsza Millenia (to niby to samo ale jednak ładniejsza) :p
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
jacekxx 
Forumowicz


Auto: mitsubishi galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 255
Skąd: Tarnawatka
Wysłany: 25-12-2014, 14:33   

Ale millenia to raczej automat.
_________________
Zobacz i oceń mojego gala
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-12-2014, 21:18   

Witek vel Mysza napisał/a:
929HD
Kiedyś moje auto marzeń.
Witek vel Mysza napisał/a:
Szkoda, że występują tylko w automacie i
A to jeszcze są osoby, które kupują auta z manualnymi skrzyniami biegów? :wink:
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 25-12-2014, 21:32   

Hugo napisał/a:
które kupują auta z manualnymi skrzyniami biegów? :wink:
tak!!! Mało tego, przedstawię Ci wyższość manualu nad automatem:
https://www.youtube.com/watch?v=V8dayNyJYvk

Jedyny i niepodważalny plus automatu, to fakt, że można cały czas trzymać rękę na kolanie pasażerki :)
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 26-12-2014, 08:48   

sveno napisał/a:
przedstawię Ci wyższość manualu nad automatem
Haha :)
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-12-2014, 10:18   

sveno napisał/a:
tak!!! Mało tego, przedstawię Ci wyższość manualu nad automatem:
Dobrze, że nie czuję bólu ręki i lewego kolana, po takich przejażdżkach. Każdy kto pojeździ trochę automatem, nigdy już nie wróci do manuala. Co do filmiku, wszystko fajnie, ale w Galu tak skrzynie manualne nie pracują, do tego musisz dodać zapierający się i czasami zgrzytający bieg wsteczny, wrzucanie jedynki na chama przy toczącym się aucie, zgrzytający 2 bieg i "piątka" u pasażera. A gdzie przyjemność z jazdy? :wink:
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-12-2014, 11:48   

Hugo napisał/a:
Każdy kto pojeździ trochę automatem, nigdy już nie wróci do manuala.


Dokładnie nie znam nikogo kto jeździł automatem i narzeka :)
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-12-2014, 18:50   

Ten automat w Galancie może i byłby dobry gdyby miał 5-biegów :P
 
 
John24 
Mitsumaniak


Auto: EA5A 03 M\T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 162
Skąd: Łódź
Wysłany: 26-12-2014, 19:16   

A wiec tak...
Elastycznosc v6 i moment obr sprawia ze galem v6 w manualu tez da sie fajnie jedzic. Biegi 12345 wchodza przy 2000tys obr/min,to sprawia ze nie ma tego wajchowania da sie jechac na wysokim biegu z niewielką predkoscia obrotowa i auto sobie radzi.
Bardzo to lubilem w poprzedniku :wink:
Natomiast V6 w automacie to troche mniej elastycznosci poniewaz nie zapniemy 4 przy 40 50km/h
Porownujac sama jazde bezprzecznie wybieram automat,a oto powody dlaczego:
-Jade tak jak w manualu
Swoboda dobierania przelozen w automacie nawet na trybie drive pozwala na to abym jechal na takim biegu na jakim chce. Zmiana biegu odbywa sie tak jak sobie tego zycze, a nie jak to sie potocznie mowi,ze to automat o tym decyduje kiedy i jak zmienic bieg :D
-Plynna jazda
Nie czuc tak bardzo zmiany biegu jak w manualu,a poza tym jazda mniej meczy moge zrobic wiecej kilometrow i nie wysiadam z auta zmeczony

Porownujac v6 w manualu i automacie roznica w osiagach jest znikoma.
Podsumowujac V6 w manualu fajnie jezdzi natomiast V6 z a/t to cos wiecej.. :)
A co do 5ciu przelozen wcale tego piatego biegu nie brakuje 4 w zupelnosci wystarcza :biggrin:
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-12-2014, 19:52   

John24 napisał/a:

A co do 5ciu przelozen wcale tego piatego biegu nie brakuje 4 w zupelnosci wystarcza :biggrin:


ale każde z 4 przełożeń jest dłuższe a co za tym idzie przyspieszenie musi być gorsze.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-12-2014, 20:55   

Tomii napisał/a:
Ten automat w Galancie może i byłby dobry gdyby miał 5-biegów
Wolę 4 biegi i bezawaryjność :wink:
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-12-2014, 21:51   

Tomii napisał/a:
Ten automat w Galancie może i byłby dobry gdyby miał 5-biegów :P


Jest długi czwarty bieg , bo przy ok 140 mamy dopiero 3000obr/min :wink:
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 26-12-2014, 22:25   

deejay napisał/a:
Tomii napisał/a:
Ten automat w Galancie może i byłby dobry gdyby miał 5-biegów :P


Jest długi czwarty bieg , bo przy ok 140 mamy dopiero 3000obr/min :wink:

To prawda. 4 bieg w ASB ma przełożenie jeszcze mniejsze niż 5 bieg skrzyni manualnej. Nie pamiętam, ale coś w stylu 1:0.6 ma ASB a manual 1:0.7
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.