Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Pływający tył na sniegu
Autor Wiadomość
bike_power 
Nowy Forumowicz

Auto: opel omega
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 07-01-2015, 23:56   

Mi plywal tyl bo mialem zapieczone slizgi prawego tylnego hamulca
 
 
 
Z00m888 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA0 SE 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 9
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-01-2015, 01:03   

butek22 napisał/a:

Do zawieszenia Eibach przychodzą podkładki dystansowe do górnych wahaczy, może u Ciebie ich poprostu nie ma, zakres kata pk tylnego koła to od -0'30" do -1'30"


Jeżeli mówimy o tylnej osi to nie powinno być -1'10'' +- 0'30'' ??
Tak wynika z:
http://forum.mitsumaniaki...szenia&start=15

W manualu natomiast podają -1'00'' +- 0'30''

Czy faktycznie Eibach ma inne KPK na tył?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-01-2015, 08:02   

Z00m888 napisał/a:
Czy faktycznie Eibach ma inne KPK na tył?
To oczywiste, że KPK się zmieni po montażu krótszych sprężyn.
 
 
nurek20 
Forumowicz

Auto: Galant '97 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2013
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-01-2015, 10:35   

Panowie też walczyłem z problemem pływającego tyłu na sniegu u mnie pomogło ustawienie zbieżności na tylnych koła ale wiązało się to odrazu z wymiana dwoch wachaczy oraz zakupu nowych śrub od zbieżności. U mnie problem był na tyle poważny że jadąc po asfalcie i wjeżdżając na lód samochód powyżej 35 kmh wpadał w poślizg i to porządny.

Polecam jeśli ktoś ma podobny problem to może mu się przydać

Wachacz kupiłem na motoneo.pl

śruby zbieżności w intercarsie nr częsci LCC 5201.

Pozdrawiam
_________________
Nurek
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-01-2015, 11:36   

nurek20 napisał/a:
U mnie problem był na tyle poważny że jadąc po asfalcie i wjeżdżając na lód samochód powyżej 35 kmh wpadał w poślizg i to porządny.
Miałem to samo w poprzednim Galancie. Wymieniłem wszystko w tylnym zawieszeniu na nowe (amortyzatory, zestawy naprawcze górnych mocowań amortyzatorów, sprężyny, wahacze wleczone, wszystkie tuleje metalowo-gumowe zwrotnic i pozostałych wahaczy górnych i dolnych, tulejki drążka stabilizatora, łączniki stabilizatora oraz wózek zawieszenia tylnego), ustawiona została geometria (4 kół) i nie było zmian :shock: Z tego co wiem wielu posiadaczy Galantów boryka się z tym problemem, wymieniają i ustawiają wszystko co się da i bez rezultatu. Nawet miałem pytanie od jednego użytkownika Galanta czy powodem może być przekładnia kierownicza. Odpowiedź brzmi nie, ponieważ w swoim wymieniałem i nie było zmian... Myślę, że powodem tego może być również korozja podwozia w tylnej części auta, min. podłużnic.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 08-01-2015, 13:08   

Hugo napisał/a:
Myślę, że powodem tego może być również korozja podwozia w tylnej części auta, min. podłużnic.

Ja mam korozje, skopaną zbieżność i nic mi na 15" nie rzuca tyłem,
z zawieszenia jeszcze nic nie wymieniałem oprócz wywalenia nowoamatówi nowch spręzyn.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-01-2015, 13:44   

Marcino napisał/a:
Ja mam korozje, skopaną zbieżność i nic mi na 15" nie rzuca tyłem,
z zawieszenia jeszcze nic nie wymieniałem oprócz wywalenia nowoamatówi nowch spręzyn
No to już kompletnie nic nie wiem...
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 08-01-2015, 13:53   

Hugo napisał/a:
Marcino napisał/a:
Ja mam korozje, skopaną zbieżność i nic mi na 15" nie rzuca tyłem,
z zawieszenia jeszcze nic nie wymieniałem oprócz wywalenia nowoamatówi nowch spręzyn
No to już kompletnie nic nie wiem...


Kolejna zagadka Galanta :D
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 08-01-2015, 15:25   

Mój przypadek wygląda następująco:

zmienione sprężyny na nowe Eibach

1. miałem problem przy wjeżdzaniu w studzienke - tył uciekał.
Pod obciążeniem bardzo uciekał.
Po wymianie drązków stabilizatora - problem zanikł
2. Jazda po lodzie:
bez obciążenia - ok
z obciążeniem - tył zaczyna tańczyć.

Martwi mnie to, że auto mocno siada przy dwóch osobach z tył. Pytanie co można zrobić żeby tak nie było ?
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 08-01-2015, 15:34   

Pływający tył? Ostatnio dużo świrowałem na śniegu i naprawdę bardzo ciężko zarzucić dupą, mam takie miejsce u siebie gdzie kiedyś jadąc a3 ostro rzuciło mi tyłem i niedawno galantem specjalnie jechałem tak żeby mnie rzuciło i nic :F
_________________

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-01-2015, 18:59   

Sprężyny tylne EIBACH do EA są za miękkie. Polecam czerwone H&R.
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 11-01-2015, 20:43   

Mi tył pływał jak się zapiekł tłoczek od tylnego zacisku hamulcowego i po wjeździe na dostatecznie śliską nawierzchnie no to wiadomo koło się blokowało i tańce dzikie po lodzie.
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
B00mba 
Nowy Forumowicz
B00mba :)


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 12
Skąd: Ostrowiec Św
Wysłany: 17-01-2015, 00:53   

Dołączam do problemu tyłka żyjącego własnym życiem na śliskim. No i jak wjade w studzienke prawym tyłem to tez taki lekki drift samoczynny sie robi :) w przyszłym tygodniu rozbieram wszystko z tyłu i wymieniam. Od amorów ze sprężynami po wahadła. No i zbierzność i kąty.
Dam znac co i jak jak sie nad tym zlituje i ogarne. :)
_________________

 
 
mati_z 
Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 281
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-01-2015, 13:42   

B00mba, i sprawdź czy tłoczki się nie blokują ;)
 
 
19sebo20 
Mitsumaniak
GALANTOOO :)

Auto: Mitsubishi Galant 2.5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 46
Skąd: Bielsk Podl
Wysłany: 03-02-2015, 15:37   

Miałem podobny problem w swoim Galu, przy każdej studzience tył tancował...

Zmieniłem amory zmieniłem spręzyny i nic.... pomogła zmiana dwoch piast był luz na lożyskach....Na studzienkach spokój...

Przyszła zima i przy dwoch osobach z tyłu na lodzie niestety nie da się jechać... auto całe prowadza.... Geometria i zbieżność ustawiona wszystko w normie....

Jestem w trakcie wymiany tarcz, klocków i wszystko czyścimy z rdzy... - ale jakoś nie wydaje mi się żeby było to powodem...

Macie jakieś pomysły ?
_________________
Zapamiętaj, że wszystkiemu winne są głupie przepisy, fatalne drogi, zbyt duża liczba samochodów i korki. Ty sam jesteś zawsze bez winy.:)
BMW e36 - pierwsze auto - sprzedane
Mitsubishi Galant 1997r 2.016V lpg - sprzedany
Mitsubishi Galant 1997r 2.5v6 - sprzedany
Mitsubishi Galant Avance 2002r 2.5v6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.