Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer 4G93T CM5A GSR
Autor Wiadomość
piorunGSR 
Forumowicz


Auto: Lancer GSR
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 234
Skąd: Ełk/Dublin
Wysłany: 12-01-2015, 00:23   Lancer 4G93T CM5A GSR

Witam wszystkich, pora rozpocząć nowy projekt czyli wskrzeszenie do żywych Lancera GSR CM5A 4g93T. Projekt będzie opierał się na przywróceniu tego auta do stanu świetności oraz wzmocnieniu budy i jednostki napędowej tego dupowozidła weekendowego. Projekt zrodził się przypadkiem podczas obalania Finlandii Limonkowej (hahaha), no ale jeśli po pijaku powiedziało się przyłowiowe "A" to po trzeźwemu trzeba powiedzieć "Z".

Baza: 1997 Lancer GSR Jap inport (pusta buda)
Napęd: 4x4
Silnik: 4g93T GSR
Zawieszenie: Seryjne z GSR/MIVEC
Troche foto z rozpoczęcia projektu.

Komora silnika po jego wyjęciu

Rozbiórka komory sinika( przygotowanie do zabezpieczania i malowania) walka z lekką rudą

Elementy do wspawania( ogólnie nie ma tragedi)


miły dodatek oryginalna maska evo4


Wiązka elektrycznych lusterek, wcześniej ucięta, teraz czeka na wlutowanie, przygotowana do akcji

Stabilizator EVO4,+ powerflex poliurterany

Wachacze Cast Iron EVO4,+ powerflex poliuretany

Japońska ciekawostka w sedanie, wycieraczka tylniej szyby

Na pierwszy strzał poszły nadkola przednie

Ruda i wszelakie naloty rudej wyszlifowane i poszedł podkład reaktywny

Potem podkład akrylowy

Cztery warstwy dwóch różnych podkładów właściwych + Relax

Przedni wózek pomalowany

Zapinki magłownicy i stabilizatora pomalowane

Stabilizator przedni od Evo4 pomalowany (niżej leży stary fabryczny , różnica w grubości ogromna)

A tu reszta czekam na spawanie i dalej ogień.....

Nowe zdrowe przednie drzwi pasażera


Przewiewnie + kupa gratów w środku

Stare drzwi z racji tego że uszczelka od szyby była rąbnięta to ruda wyżarła je totalnie

Ktoś już wcześniej próbował to ogarnąć nieudolnie

Spawanko ogarnięte



Czas na szlifowanko oraz krzesanie iskier na przodzie


Podkład reaktywny


Podkład akrylowy

Na deserek EVO 4/5/6 intercooler


Wspawka ogarnięta


Podkładzik akrylowy

Czas na komore silnika i zabawe podkładem reaktywnym, lewa strona w akcji, w sensie od przodu auta

no i prawa też musi być

było jakieś tam matowienie i odtłuszczanie by wszedł podkład akrylowy

W międzyczasie wpadła tylna kanapa EVO4........

Wykminiony przy piwku o kolor komory silnika, Honda Red Flash




Graty zawieszenia od EVO4 pomalowane i gotowe do poskładania

wszystko w poliuretanach POWERFLEX

Amorki od EVO4 zamontowane.......

Na relaxie czas by przymierzyć rozpórkę CUSCO


Takie tam reszta gratów by go chociaż na koła postawić




Tymczasowe rozwiązanie zderzaka

A tu tak z nudów, niech się świeci...






Na deserek... Evo4 zderzak z PIAA przeciwmgielnymi i natryskiem wody na intercooler

pomontowane i pomalowane tak by nie było że się nudzę...



Szybka akcja-reakcja wał i korby gotowe na wysyłke do Polski by dostały nowe życie........

Pomałe rozbrojenie starej Głowicy by uzbroić nową..... tak to jest na kuchennym stole późnym wieczorem

Reinkarnacja Evo3 zacisków, nowy komplet wejdzie, gumeczki, tłoczki i takie tam reszta pierdół...
[/IMG]http://i58.tinypic.com/2d8klfl.jpg[/IMG]
Kolektor dolotowy bleeeeeee nie po mojemu ..... trzeba to ogarnąć...

Efekt końcowy zadowolił mnie jak na razie...


Narazie na Tyle, wał Przyszedł z Polski po pierwszym szlifie .25 , Zestaw panewek King Racing zamówiony w drodze do mnie.......cdn.
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 12-01-2015, 02:04   

Fajnie nareszcie zobaczyc jakies zdjecia z reanimacji GSR-ka.
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2505
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-01-2015, 09:01   

Super :)
Sporo roboty zrobionej i jeszcze sporo do zrobienia :shock:
Czekam na kolejne wpisy :mrgreen:
 
 
custom 
Forumowicz


Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 272
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-01-2015, 09:12   

świetny projekt - powodzenia

Takie pomysły przy wodzie ognistej są najlepsze :D :thumbleft:
_________________

 
 
Heavy1155 
Mitsumaniak
MSS 1.6 Mivec 170bhp

Auto: MSS Mivec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 191
Skąd: Dublin
Wysłany: 12-01-2015, 12:04   

to prawda @custom :)

ten woz byl naprawde bardzo szybki a bedzie jeszcze szybszy i doslownie fabrycznie nowy!
_________________
MSS Mivec 1.6 170bhp
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-01-2015, 21:11   

Dobra robota , miło popatrzeć :) . Powodzenia w odbudowie :wink:
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-01-2015, 00:10   

Będzie grubo :)

ps. jakiej farby reaktywnej używasz?
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 15-01-2015, 08:17   

Robi wrażenie!
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
piorunGSR 
Forumowicz


Auto: Lancer GSR
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 234
Skąd: Ełk/Dublin
Wysłany: 15-01-2015, 13:24   

Bartekkita, Podkład reaktywny Novol.
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-01-2015, 19:18   

Piorun, co robiłeś z rurkami od klimy, że tak świecą? Fajnie to wygląda.
 
 
piorunGSR 
Forumowicz


Auto: Lancer GSR
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 234
Skąd: Ełk/Dublin
Wysłany: 18-01-2015, 19:23   

Hornet, Papier ścierny na mokro 1000, potem 1500 a na koniec pasta do polerowania metalu. Troche jest z tym roboty i paluszki bolą ale warto
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-01-2015, 20:15   

piorunGSR, wysłałem koledze foty i prosił, żebym spytał o lakierowanie komory a mianowicie: czy robiłeś to sam bo wygląda spoko i jaką metodą i czy masz jakieś doświadczenie w tym?

ja mam pytanie o kolektor wymyłeś go tylko czy też dodatkowo jakieś zabiegi?
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
piorunGSR 
Forumowicz


Auto: Lancer GSR
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 234
Skąd: Ełk/Dublin
Wysłany: 19-01-2015, 00:05   

Bartekkita, komora silnika została potraktowana odtłuszczaczem Grime away, wyczyszczona papierem 600 na mokro, na wszystkie miejca nalotu rdzy (wcześniej oczyszczone mechanicznie) nałożony został podkład reaktywny Novol (dwuskładnikowy), matowionko, podkład akrylowy, znowu matowionko , i pryśnięcie kolorem. W tym wypapku poszedł kolor Honda Flash Red Akryl z pokostem. Natryśnięte pistoletem lvhb i kompresorem 50L. zapomniałem dodać że wszystko odtłuszczone odtłuszczaczem sylkonowym. efekt mnie zadowolił na maxa, pierwszy raz komore silnika sam malowałem
 
 
Heavy1155 
Mitsumaniak
MSS 1.6 Mivec 170bhp

Auto: MSS Mivec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 191
Skąd: Dublin
Wysłany: 19-01-2015, 00:08   

Swietna robota. Zadne foto nie odda widoku na zywo.
_________________
MSS Mivec 1.6 170bhp
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 19-01-2015, 00:22   

Tomek, gdzie ten podklad reaktywny kupowales? I po co?
_________________
Jedyne na swiecie 1.3.....turbo.....FTO :)

http://www.fto-ireland.co...14454&start=125
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.