Lancer 4G93T CM5A GSR |
Autor |
Wiadomość |
piorunGSR
Forumowicz

Auto: Lancer GSR
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 234 Skąd: Ełk/Dublin
|
Wysłany: 12-01-2015, 00:23 Lancer 4G93T CM5A GSR
|
|
|
Witam wszystkich, pora rozpocząć nowy projekt czyli wskrzeszenie do żywych Lancera GSR CM5A 4g93T. Projekt będzie opierał się na przywróceniu tego auta do stanu świetności oraz wzmocnieniu budy i jednostki napędowej tego dupowozidła weekendowego. Projekt zrodził się przypadkiem podczas obalania Finlandii Limonkowej (hahaha), no ale jeśli po pijaku powiedziało się przyłowiowe "A" to po trzeźwemu trzeba powiedzieć "Z".
Baza: 1997 Lancer GSR Jap inport (pusta buda)
Napęd: 4x4
Silnik: 4g93T GSR
Zawieszenie: Seryjne z GSR/MIVEC
Troche foto z rozpoczęcia projektu.
Komora silnika po jego wyjęciu
Rozbiórka komory sinika( przygotowanie do zabezpieczania i malowania) walka z lekką rudą
Elementy do wspawania( ogólnie nie ma tragedi)
miły dodatek oryginalna maska evo4
Wiązka elektrycznych lusterek, wcześniej ucięta, teraz czeka na wlutowanie, przygotowana do akcji
Stabilizator EVO4,+ powerflex poliurterany
Wachacze Cast Iron EVO4,+ powerflex poliuretany
Japońska ciekawostka w sedanie, wycieraczka tylniej szyby
Na pierwszy strzał poszły nadkola przednie
Ruda i wszelakie naloty rudej wyszlifowane i poszedł podkład reaktywny
Potem podkład akrylowy
Cztery warstwy dwóch różnych podkładów właściwych + Relax
Przedni wózek pomalowany
Zapinki magłownicy i stabilizatora pomalowane
Stabilizator przedni od Evo4 pomalowany (niżej leży stary fabryczny , różnica w grubości ogromna)
A tu reszta czekam na spawanie i dalej ogień.....
Nowe zdrowe przednie drzwi pasażera
Przewiewnie + kupa gratów w środku
Stare drzwi z racji tego że uszczelka od szyby była rąbnięta to ruda wyżarła je totalnie
Ktoś już wcześniej próbował to ogarnąć nieudolnie
Spawanko ogarnięte
Czas na szlifowanko oraz krzesanie iskier na przodzie
Podkład reaktywny
Podkład akrylowy
Na deserek EVO 4/5/6 intercooler
Wspawka ogarnięta
Podkładzik akrylowy
Czas na komore silnika i zabawe podkładem reaktywnym, lewa strona w akcji, w sensie od przodu auta
no i prawa też musi być
było jakieś tam matowienie i odtłuszczanie by wszedł podkład akrylowy
W międzyczasie wpadła tylna kanapa EVO4........
Wykminiony przy piwku o kolor komory silnika, Honda Red Flash
Graty zawieszenia od EVO4 pomalowane i gotowe do poskładania
wszystko w poliuretanach POWERFLEX
Amorki od EVO4 zamontowane.......
Na relaxie czas by przymierzyć rozpórkę CUSCO
Takie tam reszta gratów by go chociaż na koła postawić
Tymczasowe rozwiązanie zderzaka
A tu tak z nudów, niech się świeci...
Na deserek... Evo4 zderzak z PIAA przeciwmgielnymi i natryskiem wody na intercooler
pomontowane i pomalowane tak by nie było że się nudzę...
Szybka akcja-reakcja wał i korby gotowe na wysyłke do Polski by dostały nowe życie........
Pomałe rozbrojenie starej Głowicy by uzbroić nową..... tak to jest na kuchennym stole późnym wieczorem
Reinkarnacja Evo3 zacisków, nowy komplet wejdzie, gumeczki, tłoczki i takie tam reszta pierdół...
[/IMG]http://i58.tinypic.com/2d8klfl.jpg[/IMG]
Kolektor dolotowy bleeeeeee nie po mojemu ..... trzeba to ogarnąć...
Efekt końcowy zadowolił mnie jak na razie...
Narazie na Tyle, wał Przyszedł z Polski po pierwszym szlifie .25 , Zestaw panewek King Racing zamówiony w drodze do mnie.......cdn. |
|
|
|
 |
brccrx
Forumowicz brccrx
Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015 Posty: 90 Skąd: Z tad i z tamtad......
|
Wysłany: 12-01-2015, 02:04
|
|
|
Fajnie nareszcie zobaczyc jakies zdjecia z reanimacji GSR-ka. |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2505 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-01-2015, 09:01
|
|
|
Super
Sporo roboty zrobionej i jeszcze sporo do zrobienia
Czekam na kolejne wpisy |
|
|
|
 |
custom
Forumowicz

Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 272 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-01-2015, 09:12
|
|
|
świetny projekt - powodzenia
Takie pomysły przy wodzie ognistej są najlepsze |
_________________
 |
|
|
|
 |
Heavy1155
Mitsumaniak MSS 1.6 Mivec 170bhp
Auto: MSS Mivec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 191 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 12-01-2015, 12:04
|
|
|
to prawda @custom
ten woz byl naprawde bardzo szybki a bedzie jeszcze szybszy i doslownie fabrycznie nowy! |
_________________ MSS Mivec 1.6 170bhp
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-01-2015, 21:11
|
|
|
Dobra robota , miło popatrzeć . Powodzenia w odbudowie |
|
|
|
 |
Bartekkita
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 1190 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-01-2015, 00:10
|
|
|
Będzie grubo
ps. jakiej farby reaktywnej używasz? |
_________________ Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???
Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018 |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
|
|
|
 |
piorunGSR
Forumowicz

Auto: Lancer GSR
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 234 Skąd: Ełk/Dublin
|
Wysłany: 15-01-2015, 13:24
|
|
|
Bartekkita, Podkład reaktywny Novol. |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-01-2015, 19:18
|
|
|
Piorun, co robiłeś z rurkami od klimy, że tak świecą? Fajnie to wygląda. |
|
|
|
 |
piorunGSR
Forumowicz

Auto: Lancer GSR
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 234 Skąd: Ełk/Dublin
|
Wysłany: 18-01-2015, 19:23
|
|
|
Hornet, Papier ścierny na mokro 1000, potem 1500 a na koniec pasta do polerowania metalu. Troche jest z tym roboty i paluszki bolą ale warto |
|
|
|
 |
Bartekkita
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 1190 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18-01-2015, 20:15
|
|
|
piorunGSR, wysłałem koledze foty i prosił, żebym spytał o lakierowanie komory a mianowicie: czy robiłeś to sam bo wygląda spoko i jaką metodą i czy masz jakieś doświadczenie w tym?
ja mam pytanie o kolektor wymyłeś go tylko czy też dodatkowo jakieś zabiegi? |
_________________ Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???
Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018 |
|
|
|
 |
piorunGSR
Forumowicz

Auto: Lancer GSR
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 234 Skąd: Ełk/Dublin
|
Wysłany: 19-01-2015, 00:05
|
|
|
Bartekkita, komora silnika została potraktowana odtłuszczaczem Grime away, wyczyszczona papierem 600 na mokro, na wszystkie miejca nalotu rdzy (wcześniej oczyszczone mechanicznie) nałożony został podkład reaktywny Novol (dwuskładnikowy), matowionko, podkład akrylowy, znowu matowionko , i pryśnięcie kolorem. W tym wypapku poszedł kolor Honda Flash Red Akryl z pokostem. Natryśnięte pistoletem lvhb i kompresorem 50L. zapomniałem dodać że wszystko odtłuszczone odtłuszczaczem sylkonowym. efekt mnie zadowolił na maxa, pierwszy raz komore silnika sam malowałem |
|
|
|
 |
Heavy1155
Mitsumaniak MSS 1.6 Mivec 170bhp
Auto: MSS Mivec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 191 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 19-01-2015, 00:08
|
|
|
Swietna robota. Zadne foto nie odda widoku na zywo. |
_________________ MSS Mivec 1.6 170bhp
 |
|
|
|
 |
brccrx
Forumowicz brccrx
Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015 Posty: 90 Skąd: Z tad i z tamtad......
|
|
|
|
 |
|