Zawór EGR |
Autor |
Wiadomość |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 30-01-2015, 10:01
|
|
|
A jak myslicie Panowie ? W mpi niby latwiejszy dostep ale kolektor dolotowy trza sciagac ? Czy czyscil ktos egr w mpi nie sciagajac solotu ?niby widze tego grzyba i jedną srubę, ale zakladam ze na jednej to nie jest przykrecony |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 30-01-2015, 11:01
|
|
|
Jest przykręcony na dwie śrubki. W MPI tak się nie brudzi jak w GDI i jeśli auto ma równe wolne obroty, to raczej nie ma sensu się w to bawić. |
|
|
|
 |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 30-01-2015, 11:57
|
|
|
Wlasnie przeskakuje czasami z 687 na 718.5 obrotu . raczej wszystko inne juz wyeliminowalem , wiec mysle ze to moze byc przyczyna . ewrntualnie zostala do zmiany lambda ktorej to blad wyswietla |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 30-01-2015, 12:23
|
|
|
Napisz jaki dokładnie to błąd bo wcale lambda nie musi być uszkodzona a być może to instalacja LPG go powoduje. |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 30-01-2015, 15:10
|
|
|
dareqq napisał/a: | Wlasnie przeskakuje czasami z 687 na 718.5 obrotu . raczej wszystko inne juz wyeliminowalem , wiec mysle ze to moze byc przyczyna (...) |
Takie skoki obrotów może też powodować ustawiona na "auto", działająca niejako w tle, klimatyzacja. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 30-01-2015, 17:35
|
|
|
U mnie jest manualna klimka |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 30-01-2015, 17:53
|
|
|
dareqq napisał/a: | Doprowadzam go do idealnego porządku , więc jeśli jest to po 170 tyś trza go wyczyscic jak i wszystko inne ( przepustnica, przeplywomierz). (...) |
dareqq napisał/a: | Wlasnie przeskakuje czasami z 687 na 718.5 obrotu . raczej wszystko inne juz wyeliminowalem , wiec mysle ze to moze byc przyczyna . ewrntualnie zostala do zmiany lambda ktorej to blad wyswietla |
Skoro jest błąd sondy Lambda, to może trza by od niej zacząć... |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 30-01-2015, 18:30
|
|
|
No i będę ja wymienial |
|
|
|
 |
kuuuba777
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 1.8 MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2013 Posty: 19 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 06-02-2015, 12:05
|
|
|
dareqq napisał/a: | No i będę ja wymienial |
Nie ma co wymieniać sondy na ślepo! Jeżeli masz te same problemy, które opisałeś w innym wątku (błąd fuel trim bank 1 p0170) to ten sam problem może powodować błędy sondy lambda! Masz evoscana prawda? Sprawdź wartości LTFT i STFT czy oscylują w okolicy 0% czy może są dużo na plusie lub dużo na minusie. Jak zmienia się wartość po nagłym dodaniu gazu? Wykres sondy też powinien reagować. W ten sposób dojdziesz czy masz mieszankę za bogatą czy uboga i w jakich okolicznościach. Nie ma sensu wymieniać części skoro nie ma pewności, że są złe. Trochę pomyślunku i diagnoza nic nie kosztuje;) Jak masz jakieś pytania dokładniejsze to pisz. |
|
|
|
 |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 08-02-2015, 15:07
|
|
|
A jakbym ci podeslal logi z evoscana ? Mam troche tego zapisanego |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 20-12-2016, 07:32
|
|
|
Podepnę się tutaj. Pacjent Pajero Pinin 1.8 MPI. Założone LPG, ale check zaświeca się również podczas jazdy tylko na benzynie. Wyrzuca błąd P0170. Długoterminowe ok 12%, krótkoterminowe -5/+5%. Sonda lambda pracuje również na wolnych. Świece nowe, kable OK, silnik nie przerywa, nie szarpie, żadnych złych objawów. Po wykasowaniu błąd wraca po klikunastu/dziesięciu kilometrach. Jakaś standardowa usterka? |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 20-12-2016, 07:51
|
|
|
Może warto posilić się manualem i sprawdzić elementy, które mogą wpływać na ten błąd.
 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 20-12-2016, 08:42
|
|
|
O widzisz, bardzo fajny schemat. Wszystko wygląda na OK, przyjrzę się przepływce. |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
|