| Grandis 2010 z wawy | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | monidarre   Nowy Forumowicz
 
 Auto: espace
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Lut 2015
 Posty: 1
 Skąd: wawa
 
 | 
            
               |    Wysłany: 07-02-2015, 23:09   Grandis 2010 z wawy |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam Szanowne grono. Zmieniam swojego kanapowca (Grand Espace 2.2) na Grandisa. Jestem po kilku ogledzinach ale jeden egzemplarz zwrocil moja uwage. Prosze o opinie. Autko stoi w komisie [http://otomoto.pl/mitsubishi-grandis-gwarancja-na-365-dni-C35829387.html] . Generalnie nie widze zastrzezen. Sprowadzony w zeszlym roku, bezwypadkowy. Odpalil na zimnym, w miare szybko zlapal obroty jalowe ( nie bylo jeszcze jazdy). Jest zadbany. Wedlug informacji juz w Polsce mial prawy bok przytarty. Tak wiec blotnik, drzwi pierwsze i drugie byly malowane. Byla wymieniana takze chlodnica - glowna, reflektor prawy. Podobno byl tylko szarpany powierzchniowo. Czy wedlug Was, mozna go brac powaznie? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kcn   Mitsumaniak
 Mitsatsubiszi
 
  
 Auto: Grandis 2,4 mivec + LPG
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 04 Sie 2014
 Posty: 183
 Skąd: Błonie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-02-2015, 08:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bryczka ładna tylko musisz wiedzieć że  do grandisa diesla wkladali 2.0 tdi od VW (tzw. Średnio udany silnik, choć  jak widać po forum chłopaki dają  z nim rady) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | patrycjuszek   Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.0 v6  150 ps
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 13 razy
 Dołączył: 03 Cze 2009
 Posty: 556
 Skąd: Wisxnice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-02-2015, 10:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja bym pojechał na serwis lub hamownię ( jest na tej samej ulicy Kreator). Sprawdzić trzeba stopień zapełnienia dpf-a. No i w opisie jest comon rail a to jest silnik na pompowtryskach. Ważne żeby był zalany olejem z normą vw 507. Sprawdź jak wygląda filtr powietrza. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | BTV   Forumowicz
 
 Auto: Space Star 1.6, Grandis 2.4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 22 Wrz 2010
 Posty: 144
 Skąd: Puławy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2015, 02:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Monidarre, puść parkę, skąd taka zmiana?   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hubeeert   Mitsumaniak
 na urlopie
 
 Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 156 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 17695
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2015, 10:24 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | patrycjuszek napisał/a: |  	  | Ja bym pojechał na serwis lub hamownię ( jest na tej samej ulicy Kreator). | 
 Wczoraj był u mnie outlander II 2.0 TDI po "chipie" w Kreatorze...
 Wystąpił objaw pod tytułem - spadek mocy (gwałtowny) powyżej 2,5 tys obrotów. jedyne co chłopcy zrobili to wgrali ori soft i rozłożyli ręce. Po diagnozie MUTem okazało się, że do 2,5 ciśnienie wynosi 1,3 bara powyżej 0,6 a sterowanie kierownicami spalin stoi dębowo, następuje przeładowanie i ECU obcina ciśnienie. Prosta sprawa - demontaż i czyszczenie turbiny, ale to trzeba umieć zdiagnozować a nie tylko wgrać oryginał soft i powiedzieć "nie wiem".
 
 
 Nie ma tam DPFa tylko katalizator...  To jest EURO4 nie 5 albo 6. 	  | patrycjuszek napisał/a: |  	  | Sprawdzić trzeba stopień zapełnienia dpf-a | 
 
 Generalnie do sprawdzenia stan zawieszenia, hamulców i weryfikacja stanu nadwozia. Oprócz tego do sprawdzenia za pomocą MUT3 w celu weryfikacji stanu silnika. Tzw klasyka przy zakupie. Trochę nie chce mi się wierzyć w ten przebieg, ale jak jest udokumentowany w jakiś sensowny sposób to może, może...
 |  
				| _________________ 
 Thomas Jefferson said:
 1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
 2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
 Just think...
 
  . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | patrycjuszek   Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.0 v6  150 ps
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 13 razy
 Dołączył: 03 Cze 2009
 Posty: 556
 Skąd: Wisxnice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2015, 14:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Silnik BWC ma DPF. Byl montowany w Grandisach od 2007 roku. MY2008 -> cyferka 8 w vinie . 
 Napisałem żeby zhamować auto w tej firmie a nie chipować .
 
 DPF-BWC
 
 http://mitsubishi-motors....D310%26page%3D2
 
 
 Nie upieram się że ten Grandis ma silnik BWC. Wnoszę to tylko po podanej mocy w ogłoszeniu. Widziałem nawet kiedyś Grandisa z 2009 roku z silnikiem BSY.
 
 Miałem Grandisa z DPF 4 lata i był z 2007 roku.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | daneczek76   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: VW Sharan 1.9 BTB Special
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 19 Sty 2010
 Posty: 13
 Skąd: Wrocław - Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-02-2015, 12:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ładny zewnętrzne ale tak jak koledzy w przebieg nie za bardzo wieże. Silnik powinien już być OK bo z tego co pamiętam auta do 2008 roku z koncernu VAG miały problem potem było lepiej.
 |  
				| _________________ Sharan Special Sport 1.9 TDI 150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | viporion   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Grandis,civic,EspaceIII
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 19 Lut 2015
 Posty: 25
 Skąd: Ornontiwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-03-2015, 01:13   kupiłem okazyjnie Grandisa |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, jako , że kupiłem okazyjnie Grandsa ( posiadam obecnie jako drugi samochód Espace III ..  Na codzień śmigam Hondą civic Ufo... 
 Może napisze dla innych jakie nuiałem problemy z nim... przy obrotach  około 3 tys... wywalal bład i check... p0299 i p2563  ,  winnym okazał się zaworek N75.. chociasz jak go sprawdzałęm to działął prawidłowo.. tzn  otwierał sie i puszczal podcisnienei na gruchę .. ale mial małą nieszczelnośc na tyle ze nie potrafił takowej gruchy otworzyc do końca...  wszyscy krzyczeli "kierowniczki , kierowniczki" a okazał sie zawroek za 120 zł ( nowy)
 
 jako, że interesuję sie mechaniką to udało się drobnym kosztem naprawić.
 
 
 obecnie brakuje mi kilka pierdółek typu ( narożnik  uszczelki podszybia ( przy szybie na dole - lewy dolny róg)  i pytanie zamawialiście cos w ASO ? jak z cenami ?
 
 a tak pozatym , to wywaliłęm DPF  , dołożyłem przy okazji troche mocy  ( turbinka jest z silnika 170 KM TDI wiec spokojnie można...
 
 obecnie wywalam wyswiedlacz MDS  na góre.. a w miejscu MDS montuje Tablet 7 calowy  NEXUS 7 ... cyzm chce stworzyc centrum multimedialne ...
 
 jak wogole sie sprawuje wam ten samochó jak ze spalaniem ?
 
 moj silnik to BWC ( samochó jest z grudnia 2007
 
 pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |