Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsu wchodzi na obroty i gasnie
Autor Wiadomość
Kamil1987 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 29
Skąd: Małomice
Wysłany: 05-02-2015, 11:11   

No fakt, jeszcze nie sprawdzilem.. ta kostka ma byc wpieta normalnie i spr czy ja wypiac i spr? sorry ale ja z aut zielony to pytam dokładnie :)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-02-2015, 11:34   

W aucie masz gniazdo diagnostyczne do którego podpina się wtyczkę interfejsu diagnostycznego. W tym gnieździe musisz połączyć ze sobą pin o oznaczeniu 1 z pinem o oznaczeniu 4 jakimś kabelkiem czy kawałkiem drucika np. z rozgiętego spinacza do papieru. Po takim zmostkowaniu tych pinów włączasz stacyjkę na zapłon aby zapaliły się kontrolki w liczniku i liczysz mrugnięcia kontrolki silnika. Najlepiej to mruganie nagraj telefonem i link do filmu zamieść na forum. Bez sprawdzenia tych błędów jakakolwiek diagnoza jest bardzo trudna bo takie problemy jak w Twoim aucie mogą być wywołane wieloma usterkami. Nie musi to wcale być ten czujnik a np. przerwa w obwodzie immobilisera lub jeszcze coś zupełnie innego a błąd najprawdopodobniej to wykaże.
 
 
Kamil1987 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 29
Skąd: Małomice
Wysłany: 05-02-2015, 11:53   

Aha, wszystko jasne, dzieki wielkie.. filmik nagram i wstawie...
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 05-02-2015, 15:32   

Kamil1987 napisał/a:
a wieksza pewnosc by dalo jakbym dodal ze zawsze przed zgasnieciem chwile przed zapala mi sie zolta kontrolka check
tak - teraz na 100% :)
 
 
Kamil1987 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 29
Skąd: Małomice
Wysłany: 06-02-2015, 10:58   

Panowie zrobilem tak jak powiliscie pin 1 i 4 polaczylem wlaczylem zaplon i nic kontrolka silnika gasnie a reszta swieci i nic sie nie dzeieje.. nic z tego nie rozumiem juz..
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-02-2015, 20:46   

A na pewno zmostkowałeś właściwe piny? Jeśli nie ma błędów, to po zmostkowaniu kontrolka powinna mrugać jednostajnie a jeśli gaśnie to tak jakbyś nic nie zmostkował. Cyknij może fotkę tego złącza z mostkiem.
 
 
E4GL3ON3 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 10
Skąd: Dobre Miasto
Wysłany: 07-02-2015, 19:20   

hmm ciekawe działa na colt 1.6 glxi , 92 r. ?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-02-2015, 19:59   

W Colcie chyba powinno też działać ale pewności nie mam.
 
 
Kamil1987 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 29
Skąd: Małomice
Wysłany: 07-02-2015, 20:02   

Pojechalem do goscia ktory posiada sprzet do diagnostyki, podlaczyl pod dwa rozne i nie mozna bylo sie polaczyc, nie wiem czemu... i on sam osobiscie stwierdzil ze na takie obiawy stawia na czujnik temp.? jakos mi sie wierzyc nie chce w to.. i co mam teraz zrobic?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-02-2015, 20:38   

Starsze Mitsu jest dość ciężkie do podłączenia pod komputer, najpewniejsze jest wymruganie błędów. Zrób fotkę tego złącza a zaznaczę Ci na niej które piny ze sobą zmostkować.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-02-2015, 21:17   

Cytat:
hmm ciekawe działa na colt 1.6 glxi , 92 r. ?
Działa. Miałem kiedyś dokładnie takiego Colta i sprawdzałem.
 
 
Kamil1987 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 29
Skąd: Małomice
Wysłany: 08-02-2015, 12:14   

dobra wstawie, ale jak tu sie dodaje cokolwiek bo nic nie widze..
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-02-2015, 12:46   

Trzeba zamieścić na jakiejś stronce np. na zapodaj i tu wkleić link ewentualnie wyślij do mnie plecho@wp.pl
 
 
E4GL3ON3 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 10
Skąd: Dobre Miasto
Wysłany: 08-02-2015, 16:10   

Użyj google drive , z linkiem chyba najprościej
 
 
Kamil1987 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 29
Skąd: Małomice
Wysłany: 09-02-2015, 14:37   

plecho1 wyslalem zdjecie na pana email..

[ Dodano: 09-02-2015, 17:54 ]
plecho1 dzieki za info, widocznie tylko komputer mnie ratuje, tylko znowu problemy maja z oczytaniem, nastepnym razem podjade do innego.. jeszcze kolega mi podpowiedzial ze jak mialem wizyte kun to zebym spr kable podcisnieniowe dokladnie bo przez to tez moge miec takie objawy.. moze byc?

[ Dodano: 13-02-2015, 13:54 ]
Witam...

wymieniłem czujke wału i jak narazie wszystko wporzadku..
Dzieki panowie..

[ Dodano: 25-03-2015, 16:34 ]
Witam...

od poczatku, otóz ktoregos dnia rano odpaliłem auto i silnik dziwnie chodzil, bylem u mechanika i okazalo sie ze kolo pasowe na wale korbowym jest uszkodzone+ (uszkodzony pasek i osłona) po wymianie myslalem ze to bylo przyczyna obrotow i zapalania sie kontrolki check ale nie po dwoch dniach zaczela sie palic kontrolka znowu i w czasie jazdy i na postoju i gasł, postanowilem wymienic czujke wału zadna kontrolka sie nie swieci jak narazie ale wydaje mi sie ze ma za malo obrotow 800 -(~ 840) i potrafi zgasnac sinik..

przepusnica ogolnie czysta filtr powietrza rowniez, kable wszystkie cale, swiece nowe, kable nowe (nie NGK)

Co jeszcze może byc?:(
Pomożcie...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.