Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mój pierwszy galant...
Autor Wiadomość
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-12-2014, 22:42   

http://www.mitsuwiki.org/w/Galant_EA0_Getriebe
 
 
mati_z 
Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 281
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-12-2014, 23:33   

KsiadzRobak, aż tak wielkiej różnicy nie ma. 0,712 w A/T i 0,767 w M/T ;)
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 27-12-2014, 10:59   

Hugo, zgrzytająca dwójka i jedynka na chama w toczącym się aucie były na starym oleju. Na nowym się poprawiłó. Na ATFie znikło :)
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27-12-2014, 19:06   

deejay napisał/a:
Tomii napisał/a:
Ten automat w Galancie może i byłby dobry gdyby miał 5-biegów :P


Jest długi czwarty bieg , bo przy ok 140 mamy dopiero 3000obr/min :wink:


to jest akurat dobra opcja :)
A tak w ogóle to jestem zaskoczony że manual w 2,5 ma tylko 5 bieg dłuższy niż manual w 2.0.
Dobra, zaraz będzie dym bo OT się zrobiło ;)
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 27-12-2014, 21:52   

mati_z napisał/a:
KsiadzRobak, aż tak wielkiej różnicy nie ma. 0,712 w A/T i 0,767 w M/T ;)

Faktycznie, ale jednak pamiętałem, że na korzyść ASB.
 
 
szwagierr 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-01-2015, 10:54   

Witajcie.
Przejechałem tym autem już prawie 2tys km i dalej nie wiem dlaczego Mysza się go pozbył ;)
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 19-01-2015, 11:55   

KsiadzRobak napisał/a:
mati_z napisał/a:
KsiadzRobak, aż tak wielkiej różnicy nie ma. 0,712 w A/T i 0,767 w M/T ;)

Faktycznie, ale jednak pamiętałem, że na korzyść ASB.


Jest jeszcze przełożenie końcowe inne w ASB i MT.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 19-01-2015, 18:47   

szwagierr napisał/a:
Witajcie.
Przejechałem tym autem już prawie 2tys km i dalej nie wiem dlaczego Mysza się go pozbył ;)


Ehh, ja też... Myślę, że słowa-klucze to "mieszkanie", "remont" i "przeprowadzka" :) Niech służy! Jeszcze se kupie...
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
szwagierr 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 20-02-2015, 10:40   

Dziś pierwszy raz zapalił się check. Pewnie dlatego że pierwszy raz jechałem nim 170km/h ;)
Moc trochę spadła ale jechał dalej. Po zatrzymaniu się organoleptycznie stwierdziłem że silnik chodzi na 2 gary, co ciekawe nie gasł na wolnych obrotach i dało się nim w miarę sprawnie jechać. Przeprowadziłem szybki serwis (zgasiłem silnik, poruszałem wtyczkami na cewkach, zapaliłem ponownie, check znikł) i pojechałem dalej. Z serwice manuala kojarzy mi się info, że ECU odłącza zasilanie dwóch wtrysków, gdy wykryje brak zapłonu na jednym z cylindrów, podobno niespalona mieszanka lejąca się do katalizatora jest dla niego zabójcza.
Pytanie: czy skoro check zgasł, błędu nie ma, da się odczytać błyskaniem co się działo? Czy ECU ma pamięć błędów i pokaże je wszystkie od ostatniego kasowania?
Pozytywnie zaskakuje spalanie, w trasie da się zejść poniżej 8L/100km bez zbytniego ECO-drivingu (czuć że silnik nie lubi obrotów poniżej 2000). Przy obecnych cenach gazu to taniej niż autobus/pociąg/etc.
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 20-02-2015, 11:11   

szwagierr napisał/a:
Czy ECU ma pamięć błędów
ma
szwagierr napisał/a:
kojarzy mi się info, że ECU odłącza zasilanie dwóch wtrysków
zależy - przy niektórych błędach wtryskuje paliwo na 2 cylindry naraz i zapłon też daje 2x
 
 
szwagierr 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 20-02-2015, 11:19   

Zapłon chyba zawsze daje na 2 cylindry jednocześnie (układ z iskrą stratną), tak wynika ze schematu.
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-02-2015, 12:57   

szwagierr napisał/a:

Pozytywnie zaskakuje spalanie, w trasie da się zejść poniżej 8L/100km bez zbytniego ECO-drivingu (czuć że silnik nie lubi obrotów poniżej 2000). Przy obecnych cenach gazu to taniej niż autobus/pociąg/etc.


jak się postarasz to zejdziesz nawet na 6,3l /100km :) Przy dynamicznej jeździe w trasie bez klimy to max 7,5l/100km (u mnie)
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 20-02-2015, 20:45   

Mi się check zapalał jedynie jak zdejmowalem nogę z gazu (hamowanie silnikiem) z wysokich obrotów, ale ponowne wciśnięcie gazu gasiło lampkę i wszystko wracało do normy na następne kilk(adziesiąt)/set kilometrów.
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 24-03-2015, 19:05   

Panowie i Panie. Dylemat... Hugo ma pięknego sporta, byłby to godny następca dla Mojego Pierwszego Galanta. Ja mam trochę części. Np. 2 kpl kół, nowe dywaniki welurowe zrobione na zamówienie i gotowe przerobione pod 4g63 oryginalne koło pasowe od Hyundaia. Mam też jeszcze trochę pomysłów, doświadczenia i sentymentu do tego auta. Powkręcajcie mi! Chyba, że Hugo sprzedał...
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Paweł84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Maj 2014
Posty: 684
Skąd: Pabianice
Wysłany: 24-03-2015, 20:53   

nadal jest na allegro :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.