Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Legnum VR-4 Type S '97
Autor Wiadomość
xluki 
Mitsumaniak


Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 813
Skąd: Słupsk
Wysłany: 01-03-2015, 12:02   

Gratuluję nabytku. Świetnie się prezentuje ;)
Może kiedyś sobie pozwolę na takie cudeńko.
_________________
02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 
 
mati_z 
Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 281
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-03-2015, 14:22   

Myślę, że gdyby w zwykłym Galu zimą zablokować dolot zimnego powietrza z grilla to też by się szybciej nagrzewał :)
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 01-03-2015, 14:45   

piotrkor1 napisał/a:
swinks_UK, Może ty znasz jakieś tajemne procedury programowania kluczyka?
Ciekawe jak to jest w EVO VII???

Niestety nie znam. Inaczej już bym ci coś podpowiedział.
Co ciekawe, kiedyś w moim ex-vr4 wymieniałem zamki i stacyjkę (bo mi padła), co za tym i kluczyk, i nie potrzebowałem wymieniać ETACSu, bez problemu załapał. Tyle tylko, że w Farcie jako główne badziewie siedział Toad Ai606.
W Evo obecnie mam tańszy Toad Sterling, bardzo niefachowo założony przez jakiś rzeźników, więc jest póki co masakra (kłóci się z fabrycznym modułem), kiedyś muszę to ogarnąć. Jedyne co, to mam wyłączone immo w ecu (w Evo tak jak w Galantach n/a immo było w ecu programowane).
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 01-03-2015, 15:41   

swinks_UK napisał/a:
Niestety nie znam. Inaczej już bym ci coś podpowiedział.

Przetłumaczyłem już sobie chyba wszystkie posty z Waszego forum VR-4 i żadnej procedury oprócz tej już znanej każdemu nie znalazłem.Nawet ta z Australii z skąd nabyłem oryginalny kluczyk jest taka sama.Na forum ktoś od Was pisał że wspomniana procedura nie zaskoczyła ale w końcu po kilkunastu minutach uruchomili kluczyk.Tylko nie napisano jakie odprawili czary.
_________________

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-03-2015, 21:56   

swinks_UK napisał/a:
jako główne badziewie siedział Toad Ai606
Czemu badziewie?
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 03-03-2015, 10:44   

Hugo napisał/a:
Torp12 napisał/a:
Hugo masz już jakiś plan na Leguminę?
Nie mam czasu nawet o nim myśleć.
Torp12 napisał/a:
Czy inna buda?
Inna buda to bez sensu, bo ta jest w świetnym stanie blacharskim, a w budzie ze zwykłego Gala nie zrobisz 4x4.


A mój Legnum to z jakiej budy jest...??
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 03-03-2015, 22:12   

danino88, Napisz jakie jakie numery ma ta podmieniona centralka z V6 i dlaczego ją zmieniłeś?Też padł ci pilot?
_________________

 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 04-03-2015, 22:54   

Piotrze nie będę zaśmiecał tematu, priv :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-03-2015, 22:39   

danino88, w "jamborze" po modelu auta i nawet po podaniu wymiarów przegubów i półosi nie mogą znaleźć żadnych pasujących osłon przegubów. Masz może jakieś pudełka po tych osłonach co montowałeś od nich? Odezwij się tutaj lub na maila: h.nowak@op.pl
 
 
kabar 
Forumowicz

Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 234
Skąd: dokąd
Wysłany: 17-03-2015, 08:27   








Porównanie przegubu V6 i VR4:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-03-2015, 08:55   

Dzięki za fotki kabar, wysłałem im je parę dni temu i stwierdzili, że nie mogą nic dopasować.
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 17-03-2015, 11:24   

Hugo napisał/a:
Dzięki za fotki kabar, wysłałem im je parę dni temu i stwierdzili, że nie mogą nic dopasować.


dziwny masz ten sklep :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-03-2015, 12:49   

danino88 napisał/a:
dziwny masz ten sklep
Przecież Ty mi go poleciłeś...
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 17-03-2015, 17:12   

Zrób tak ja zrobiłem, jak 3 lata temu podczas pobytu w PL mi jakiś drut rozpruł osłonę przegubu. Weź osłonę ze sobą, udaj się do jakiegoś lepszego sklepu moto, pokaż osłonę i dobierz coś na wymiar. Ja wtedy dobrałem osłonę z Forda Fiesty, minimalnie krótsza, ale spokojnie weszła na wymiar kielicha i półoś. Tymczasowe rozwiązanie, ale jakoś dawało radę przez następne 2 lata i 15k mil, aż w końcu nabyłem właściwą osłonę z Camskilla. BTW, ponoć z którejś Hondy są identyczne, nie sprawdzałem.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
kabar 
Forumowicz

Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 234
Skąd: dokąd
Wysłany: 18-03-2015, 08:53   

Ja zamówiłem przez zaprzyjaźnioną hurtownie dwie osłony z Blue Printa ale nie jestem pewien czy będą takie jak powinny. W katalogu Blue Printa nie mają osłon do VR4. Cena niewielka, dwadzieścia parę zł netto ale czas oczekiwania do miesiąca :) :)

Nr kat: ADC48136

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.