Mitsubishi Legnum VR-4 Type S '97 |
Autor |
Wiadomość |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 01-03-2015, 12:02
|
|
|
Gratuluję nabytku. Świetnie się prezentuje
Może kiedyś sobie pozwolę na takie cudeńko. |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
mati_z
Forumowicz
Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 281 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-03-2015, 14:22
|
|
|
Myślę, że gdyby w zwykłym Galu zimą zablokować dolot zimnego powietrza z grilla to też by się szybciej nagrzewał |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 01-03-2015, 14:45
|
|
|
piotrkor1 napisał/a: | swinks_UK, Może ty znasz jakieś tajemne procedury programowania kluczyka?
Ciekawe jak to jest w EVO VII??? |
Niestety nie znam. Inaczej już bym ci coś podpowiedział.
Co ciekawe, kiedyś w moim ex-vr4 wymieniałem zamki i stacyjkę (bo mi padła), co za tym i kluczyk, i nie potrzebowałem wymieniać ETACSu, bez problemu załapał. Tyle tylko, że w Farcie jako główne badziewie siedział Toad Ai606.
W Evo obecnie mam tańszy Toad Sterling, bardzo niefachowo założony przez jakiś rzeźników, więc jest póki co masakra (kłóci się z fabrycznym modułem), kiedyś muszę to ogarnąć. Jedyne co, to mam wyłączone immo w ecu (w Evo tak jak w Galantach n/a immo było w ecu programowane). |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 01-03-2015, 15:41
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Niestety nie znam. Inaczej już bym ci coś podpowiedział. |
Przetłumaczyłem już sobie chyba wszystkie posty z Waszego forum VR-4 i żadnej procedury oprócz tej już znanej każdemu nie znalazłem.Nawet ta z Australii z skąd nabyłem oryginalny kluczyk jest taka sama.Na forum ktoś od Was pisał że wspomniana procedura nie zaskoczyła ale w końcu po kilkunastu minutach uruchomili kluczyk.Tylko nie napisano jakie odprawili czary. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-03-2015, 21:56
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | jako główne badziewie siedział Toad Ai606 | Czemu badziewie? |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 03-03-2015, 10:44
|
|
|
Hugo napisał/a: | Torp12 napisał/a: | Hugo masz już jakiś plan na Leguminę? | Nie mam czasu nawet o nim myśleć. Torp12 napisał/a: | Czy inna buda? | Inna buda to bez sensu, bo ta jest w świetnym stanie blacharskim, a w budzie ze zwykłego Gala nie zrobisz 4x4. |
A mój Legnum to z jakiej budy jest...?? |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 03-03-2015, 22:12
|
|
|
danino88, Napisz jakie jakie numery ma ta podmieniona centralka z V6 i dlaczego ją zmieniłeś?Też padł ci pilot? |
_________________
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 04-03-2015, 22:54
|
|
|
Piotrze nie będę zaśmiecał tematu, priv |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-03-2015, 22:39
|
|
|
danino88, w "jamborze" po modelu auta i nawet po podaniu wymiarów przegubów i półosi nie mogą znaleźć żadnych pasujących osłon przegubów. Masz może jakieś pudełka po tych osłonach co montowałeś od nich? Odezwij się tutaj lub na maila: h.nowak@op.pl |
|
|
|
 |
kabar
Forumowicz
Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 234 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 17-03-2015, 08:27
|
|
|
Porównanie przegubu V6 i VR4:
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-03-2015, 08:55
|
|
|
Dzięki za fotki kabar, wysłałem im je parę dni temu i stwierdzili, że nie mogą nic dopasować. |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 17-03-2015, 11:24
|
|
|
Hugo napisał/a: | Dzięki za fotki kabar, wysłałem im je parę dni temu i stwierdzili, że nie mogą nic dopasować. |
dziwny masz ten sklep |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-03-2015, 12:49
|
|
|
danino88 napisał/a: | dziwny masz ten sklep | Przecież Ty mi go poleciłeś... |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 17-03-2015, 17:12
|
|
|
Zrób tak ja zrobiłem, jak 3 lata temu podczas pobytu w PL mi jakiś drut rozpruł osłonę przegubu. Weź osłonę ze sobą, udaj się do jakiegoś lepszego sklepu moto, pokaż osłonę i dobierz coś na wymiar. Ja wtedy dobrałem osłonę z Forda Fiesty, minimalnie krótsza, ale spokojnie weszła na wymiar kielicha i półoś. Tymczasowe rozwiązanie, ale jakoś dawało radę przez następne 2 lata i 15k mil, aż w końcu nabyłem właściwą osłonę z Camskilla. BTW, ponoć z którejś Hondy są identyczne, nie sprawdzałem. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
kabar
Forumowicz
Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 234 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 18-03-2015, 08:53
|
|
|
Ja zamówiłem przez zaprzyjaźnioną hurtownie dwie osłony z Blue Printa ale nie jestem pewien czy będą takie jak powinny. W katalogu Blue Printa nie mają osłon do VR4. Cena niewielka, dwadzieścia parę zł netto ale czas oczekiwania do miesiąca :)
Nr kat: ADC48136
 |
|
|
|
 |
|