Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8 GDI] Auto gaśnie po rozgrzaniu- POMOCY
Autor Wiadomość
Irena 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 05 Mar 2015
Posty: 2
Skąd: Kamienna Góra
  Wysłany: 05-03-2015, 18:38   [1.8 GDI] Auto gaśnie po rozgrzaniu- POMOCY

Witam Wszystkich. Kupiłam auto, ale nawet nie dojechałam do domu (300 km.) Autko super jechało po autostradzie ok.100 km/h , ale po ~250 ZDECHŁ. Udało się go zapalić dopiero po wystygnięciu silnika. I znowu parę km. i zgasł. ITD. Przeczytałam wszystkie(chyba) posty i nic. Przepustnica (nie na linkę) wyczyszczona, próbowałam ustawiać obroty, ale się nie da, bo auto jak jest zagrzane to gaśnie( zaczynają masakrycznie świrować obroty). Czy to może być pompa wysokiego ciśnienia? Nie zapala sie żadna kontrolka od silnika. Pozdrawiam i czekam na pomysły.
_________________
Irena
 
 
romek atomek 
Forumowicz

Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 333
Skąd: wola justowska / kraków
Wysłany: 05-03-2015, 18:40   

czujnik polozenia wału ? - pompa nie ;) ... poszukaj tematów o objawach kiedy pada ten czujnik - sam nie jestem mechanikiem - jedynie mi coś czasem sie przypomni .. mniej lub bardziej ...
to oglądnij .. https://www.youtube.com/watch?v=LaTEPhB1_C8

[ Dodano: 05-03-2015, 19:10 ]
romek atomek napisał/a:
czujnik polozenia wału ? - pompa nie ;) ... poszukaj tematów o objawach kiedy pada ten czujnik - sam nie jestem mechanikiem - jedynie mi coś czasem sie przypomni .. mniej lub bardziej ...
to oglądnij .. https://www.youtube.com/watch?v=LaTEPhB1_C8


gratuluję zakupu - cierpliwości życzę !!!..
 
 
19 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 2.0 GDi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 52
Skąd: Turek
Wysłany: 05-03-2015, 19:58   

Ja bym dzwonił do byłego właściciela, bo nie chce mi się wierzyć, że tak ni stąd ni zowąd zaczęło auto szwankować...
U mnie po takich objawach była to przepustnica... Po rozgrzaniu silnika obroty zaczęły wariować i przy każdym wciśnięciu sprzęgła czy też hamowaniu silnik gasł... chociaż nie wierzę , że tak raptem od razu przepustnica poszła...
Kontrolka może się nie świecić bo były właściciel mógł wykasować błąd więc zanim się włączy może trochę minąć. Pierwsze co bym zrobił to bym jechał na komputer aby sprawdzić czy były właściciel nie robi Cię w jajo...
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-03-2015, 21:58   

Kontrolka może nie świecić bo żarówki nie ma...
Diagnostyka i jeszcze raz diagnostyka.
Dziś Cari GDI u nas była 2 godziny zanim udało się zdiagnozowac przepustnicę.

Powodzenia.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 05-03-2015, 22:53   

Może być tak, że tłoki puchną i silnik nie ma siły obracać wałem korbowym. jest wtedy kiedy silnik był przegrzany. Ale czy tu taj jest nie wiem. Płyn w układzie chłodzenia jest?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-03-2015, 09:29   

zbyszekm2 napisał/a:
Może być tak, że tłoki puchną i silnik nie ma siły obracać wałem korbowym.

raczej nie w GDI ;)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
emilok 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2W GLS '97 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 145
Skąd: Andrychów
Wysłany: 06-03-2015, 12:31   

A silniczek krokowy? Kiedyś tak miałem w Colcie '94, na zimnym silniku wolne obroty OK, jak się rozgrzał i ssanie się wyłączyło to gasł co kilka sekund.
 
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-03-2015, 20:19   

Z którego roku auto i czy kontrolka silnika zapala się po włączeniu zapłonu. Jeśli się nie zapala, to możliwe, jak sugerowano wcześniej, albo żarówka się spaliła lub ktoś ją wyjął aby zamaskować jakieś problemy. Bez sprawdzenia błędów albo zrobienia pełnej diagnostyki niewiele da się powiedzieć a rodzaj diagnostyki zależy od rocznika..
 
 
Irena 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 05 Mar 2015
Posty: 2
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 06-03-2015, 21:16   

Auto z 1999r. Dziękuję za zainteresowanie tematem. Też myślę, że diagnostyka bedzie konieczna. W mojej miejscowości, niewiem czy kogoś znajdę. Auto na niemieckich tablicach, nie moge się daleko zapuszczać, ale trzeba zaryzykować. Nie chcę go rejestrować bo nie wiem kiedy go naprawię?...
_________________
Irena
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-03-2015, 21:41   

Jeśli autko starsze niż 2001 to sprawdzenie błędów nie wymaga podłączenia pod komputer a jedynie sprawnej kontrolki silnika i od tego należy zacząć. Tu masz opisane jak to zrobić za pomocą spinacza biurowego lub kawałka kabelka http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
poproś jakiegoś faceta, brata lub kolegę a na pewno z pomocą tego opisu temu podoła. Bez takiej minimalnej diagnozy jakakolwiek pomoc jest praktycznie niemożliwa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.