Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czym diagnozować Lancera ?
Autor Wiadomość
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 17-04-2011, 13:05   

jaca71 napisał/a:
mitsu00, Ale Ty tez masz pomerdanego miska ;) Z tego co kiedyś czytałem na forum to właśnie w Twoim Outku komputer zachowywał się inaczej niż u innych :P
Ale nawet jakby w europejczykach działało to tak jak piszesz to cel osiągnięty - brak komunikatu o inspekcji przy każdym uruchamianiu :P
No głupie to bydlę jakieś :finga:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
jmb7 
Forumowicz

Auto: Lancer 2DiD,Grandis 2DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2011, 04:13   

czy korzystając z ELM327 za pomocą np. ScanXL lub PCMscan będę mógł wymusić np. wypalanie filtra DPF w DiD VW?

moze jakis program do VAGa?

poza danymi, kodami usterek i kasowaniem błędów to by się przydało przy VW DiD, aby 'omijać' autoryzowane ASO po gwarancji
_________________
jmb, Lancer'08 2,0DiD + Grandis'06 2,0DiD;
 
 
lordzul 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer SB 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2015
Posty: 19
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 19-03-2015, 11:20   

Odświeżę trochę temat :)
Po możecie polecić "wypasionego" z oprogramowaniem to mojego miśka 1.8 sb z 2008 ??
Trochę mocno zielony w tym jestem i nie chciałbym kupić czegoś co będę mógł tylko na lusterku wieszać :)

Chciałbym mieć dostęp do wszystkich dostępnych rejestrów, modyfikować / zarządzać logami itd. Taki tam full wypasik wpinany do kompa z drugiej strony ;]
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 19-03-2015, 13:32   

lordzul napisał/a:
Chciałbym mieć dostęp do wszystkich dostępnych rejestrów, modyfikować / zarządzać logami itd. Taki tam full wypasik wpinany do kompa z drugiej strony ;]

http://forum.mitsumaniaki...9f52fcb#1382195
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21021
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 19-03-2015, 19:42   

lordzul napisał/a:
Chciałbym mieć dostęp do wszystkich dostępnych rejestrów, modyfikować / zarządzać logami itd. Taki tam full wypasik wpinany do kompa z drugiej strony ;]

Kup sobie oryginalny MUT3, tylko cię ładnie skrobnie po kieszeni :mrgreen: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Mitsu_Gawlo 
Forumowicz


Auto: Lancer Sportback 1.6 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 68
Skąd: Pruszków
  Wysłany: 18-02-2016, 00:12   Programy do diagnostyki, a gwarancja. Czy przydatne?

Chciałbym podpiąć się pod złącze diagnostyczne (OBD II?). Najlepiej ze smartfonem, z programem Torque i z OBD WIFI. Czy ktoś się tym bawił pod kątem oszczędnej jazdy (kontrola spalania)? Czy programik jest przydatny? Mam też Obdwiz, na laptopa -mniej wygodnie. Czy ten program będzie lepszy? Samochód jest nowy - na gwarancji.Czy samochód rejestruje wejścia odczyty i modyfikacje? Czy w serwisie będą się tego czepiać? Czy warunki gwarancji zostaną złamane?
_________________
Samochód marzeń: kup i zrób


 
 
Iluzjonist4 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 09 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 119
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 19-02-2016, 22:04   

W poniedziałek właśnie kupiłem taką złączkę obd II z wifi (koszt ok 130zł). Testów dużo nie robiłem, chwilę się pobawiłem posprawdzałem jakie odczyty z jakich programów. Generalnie ten Torque średni, np. nie zczytuje mi napięcia akumulatora i temperatury jakiejś (nie pamiętam). Odnośnie spalania komputer pokazywał mi bodajże taki sam albo zbliżony, zbyt krótki czas testu, abym mógł potwierdzić. W nd będę wracał z trasy 140KM i mam zamiar całą przejechać z obd i sprawdzić raport. Braki diagnostyczne nadrabiał polski program Piston na androida.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21021
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-02-2016, 06:19   

Iluzjonist4 napisał/a:
Generalnie ten Torque średni

Ale instalowałeś program płatny pro czy bezpłatny :?: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Iluzjonist4 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 09 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 119
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 20-02-2016, 14:57   

Torque PRO
 
 
Mitsu_Gawlo 
Forumowicz


Auto: Lancer Sportback 1.6 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 68
Skąd: Pruszków
  Wysłany: 26-02-2016, 13:47   Profil samochodu w Torque

Też zainstalowałem Torque Pro + płatną wtyczkę Fuel Economy. Testuję, zobaczymy.
Jest parę parametrów do wpisania w profilu samochodu. ustawienia Boost i sprawność wolumetryczna. W ustawieniach Boost każą wpisać domyślnie: -14,7; 0 lub +14,7psi, a sprawność przyjąć na 85%. Wie ktoś coś więcej o tym?
Znalazłem też dodatki dla Mitsubishi MUT for Torque v1 v2, ale tylko dla silników obsługujących protokół ISO 91422-2. Niestety po pierwsze płatne, po drugie chyba nieobsługiwane przez Lancera SB benzyna.
Zainstalowałem interfejs:
OBD2 iCar2 Wi-Fi NANO firmy Vgate. Podobnowersja na rok 2016 z ulepszonym procesorem :lol:
mam nadzieję, że nie zrobi jakiegoś zwarcia i nie rozniesie mi samochodu :axe:
_________________
Samochód marzeń: kup i zrób


 
 
komajaro 
Mitsumaniak

Auto: lancer 1.8 sedan, 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2015
Posty: 46
Skąd: bytom
Wysłany: 04-04-2016, 12:31   Podlaczenie do komputera w ASO - pelen wydruk

Czesc,

jak juz podjade do ASO i wyskocze z forsy (~140) to czy kazde ASO wydaje wyduki ?
Ogolnie chce wszystko co jest na temat silnika, co zostalo zbadane podczas podlaczenia,
zeby uniknac sytuacji, ze mechanik mowi (albo nie zauwazy czegos), ze wszystko jest OK, a po tygodniu okazuje sie inaczej.
Zetknal sie ktos juz z czyms takim ? Jak dzwonilem przed chwila do serwisu, to obsluga przerzucila mnie do mechanika, bo chyba nie wiedziala o czym mowie, a mechanik nie odbieral, bo za pewno pracowal.
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 04-04-2016, 19:28   

komajaro napisał/a:
jak juz podjade do ASO i wyskocze z forsy (~140) to czy kazde ASO wydaje wyduki ?
Jeżeli zażądasz, to powinieneś dostać wydruk. Poza tym głupotą jest płacić za podpięcie tyle kasy. Lepiej zrobić przegląd w serwisie ( około 350 zł) i poprosić o wydruk, ponieważ zawsze podpinają pod MUT III i sprawdzają czy nie ma błędów (przynajmniej w Auto Krak tak robią). :roll:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
komajaro 
Mitsumaniak

Auto: lancer 1.8 sedan, 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2015
Posty: 46
Skąd: bytom
Wysłany: 04-04-2016, 23:07   

A to zadzwonie jutro jeszcze raz i sie dowiem co wchodzi w sklad przegladu, bo mam hamulce do przejrzenia, moze sie zalapie i bedzie taniej, dzieki za sugestie i odpowiedz.
 
 
AndreS93 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VIII Intense 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2017
Posty: 3
Skąd: PL
  Wysłany: 16-11-2017, 17:56   [CY3A 1.8] Jaki interfejs diagnostyczny wybrać?

Witam - jaki interfejs diagnostyczny polecacie do naszego Lancera (silnik 1.8)? Chodzi mi o sprawdzony kabel, najlepszy do tego modelu, za pomocą którego będziemy w stanie zrobić najwięcej. Oczywiście nie pytam o profesjonalne interfejsy dla warsztatów po kilka tysięcy, tylko o takie dla zwykłego użytkownika. Pozdrawiam.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-11-2017, 18:01   

Błędy silnika i parametry jego pracy powinno się dać sprawdzić interfejsem ELM327 najlepiej w wersji bluetooth i jakimś programem pod niego na telefon z androidem. Mi najlepiej pasuje program Torque.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.