V max czy na pewno wynosi tyle tyle co twierdzi producent? |
Autor |
Wiadomość |
Robercik64 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-03-2009, 21:47
|
|
|
mój na GPS pokazuje 205km/h nawet mam jeden mandacik z tego A6 co już się rozbiło na gdanskiej obwodnicy za 197,5km/h , generalnie 200 bez żadnego problemu silnik z "wirusem" 180KM , 400nM , pozdr |
|
|
|
 |
rafaelcx [Usunięty]
|
Wysłany: 15-03-2009, 22:38
|
|
|
Mój 205 na liczniku w/g gps 195 zchipowany w v-tech 175 PS - generalnie chip był pod przyspieszanie a nie pod V- MAX z tego co wiem to można odpowiednio przygotowac program i bedzie nawet 230 kmh |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-03-2009, 22:40
|
|
|
Panowie, zastanawiam się kiedy pojawi się u Was problem ze znikającym płynem chłodzącym |
_________________
 |
|
|
|
 |
Robercik64 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-03-2009, 22:44
|
|
|
wiem o czym myślisz , znam to z kilkunastu lat wcześniej ....tak to jest jak czlowiek za długo benzyną jeździł...pozdr |
|
|
|
 |
jmgmotocykle
Forumowicz marcin78
Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: 16-03-2009, 21:33
|
|
|
zgadza się rafaelcx - wystarczy zmniejszyć moment a podnieś moc i mamy większe v-max - generalnie moment odpowiada za przyspieszenia a moc za prędkość max . jesli mogę zasugerować to odpuście sobie chipy - szkoda silników - lepiej napisać indywidualny program u dobrego tunera którego nie wykryje serwis ,a parametry będą super. jesli ktoś ma wątpliwości niech poczyta jaka jest róznica między chipami(i pochodnymi) a indywidualna mapą pracy silnika i nie załorzy juz żadnej "kostki" ..., pozdrawiam |
_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 17-03-2009, 10:40
|
|
|
jmgmotocykle napisał/a: | lepiej napisać indywidualny program u dobrego tunera którego nie wykryje serwis | wszystko prawda poza końcówką - nie ma niewykrywalnych programów, jest tylko co najwyżej mała chęć wykrycia |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 17-03-2009, 12:21
|
|
|
jmgmotocykle napisał/a: | wystarczy zmniejszyć moment a podnieś moc |
O czym Wy gadacie.... Przecież moc to jest wskaźnik syntetyczny pochodny momentu i obrotów. Innymi słowy zmniejszy moment i zmniejszysz moc automatycznie! Bo mocy się nie mierzy!!! Moc się oblicza z momentu i obrotów. Można oczywiście trochę przesunąć krzywą momentu na wyższe obroty (modyfikując układ dolotowy, wylotowy, turbinę czy rozrząd) i wtedy wzrośnie moc, a moment nie, ale samym programem tego się nie da zrobić. Można podbić po prostu dawki, wyprzedzenie czy doładowanie i wtedy moment wzrośnie w całym zakresie a za tym moc. To tak w skrócie.
Krzychu |
|
|
|
 |
jmgmotocykle
Forumowicz marcin78
Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: 17-03-2009, 15:42
|
|
|
krzychu - z poczatku piszesz że nie można - pózniej że można - zdecyduj się.... jak jest dobry tuner - info dla rezon - to wykasuje z pamieci daty podłaczen z kompem auta urzadzeń zewnętrznych - i dupa - serwis nie wykryje tego - inna sprawa jest jak wyslą centralę do rzeczoznawcy - ale sie z tym nie spotkałem jeszcze.... |
_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 17-03-2009, 16:01
|
|
|
Nie można zmniejszyć momentu tak żeby moc przyrosła tego nie można! Bo to są powiązane parametry o to mi chodzi. A ja w swoim poście pisze dobrze przeczytaj go jeszcze raz.
Krzychu |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 17-03-2009, 17:22
|
|
|
jmgmotocykle napisał/a: | info dla rezon - to wykasuje z pamieci daty podłaczen z kompem auta urzadzeń zewnętrznych | komp sterujący silnikiem jest chyba taki sam jak w stajni VW, a w VW jest coś takiego jak licznik programowań - bardzo ciężki do wykasowania bez śladów |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
rafaelcx [Usunięty]
|
Wysłany: 17-03-2009, 17:34
|
|
|
jmgmotocykle napisał/a: | jesli mogę zasugerować to odpuście sobie chipy - szkoda silników - lepiej napisać indywidualny program u dobrego tunera którego nie wykryje serwis ,a parametry będą super. jesli ktoś ma wątpliwości niech poczyta jaka jest róznica między chipami(i pochodnymi) a indywidualna mapą pracy silnika i nie załorzy juz żadnej "kostki" ..., pozdrawiam |
"kolizja oznaczeń" ja mam program indywidualny ..... |
|
|
|
 |
kubabrzesko
Forumowicz
Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 161 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 19-03-2015, 18:24
|
|
|
Nie chcąc otwierac kolejnego tematu zapytam Panowie tutaj - Jaka jest maksymalna predkosc outlandera 3,0 V6 ??Mój na fabrycznych 18-stkach ciagnie do 210 km/ h i nagle przestaje jakby miał blokadę bo az czuc ze glowa leci do przodu.Wedlug gps predkosc pokazuje idelanie .Czy na rynek amerykański miały jakies blokady predkosci maksymalnej??jest to do sciagniecia??? |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 19-03-2015, 22:57
|
|
|
Do modelu z tym silnikiem producent przewidział opony z indeksem H czyli do 210km/h więc może być jakaś blokada. Do wersji z silnikiem jak ja mam 2.2 opony maja mieć indeks prędkości co najmniej V - czyli do 240km/h. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 20-03-2015, 15:48
|
|
|
kubabrzesko napisał/a: | Nie chcąc otwierac kolejnego tematu zapytam Panowie tutaj - Jaka jest maksymalna predkosc outlandera 3,0 V6 ??Mój na fabrycznych 18-stkach ciagnie do 210 km/ h i nagle przestaje jakby miał blokadę bo az czuc ze glowa leci do przodu.Wedlug gps predkosc pokazuje idelanie .Czy na rynek amerykański miały jakies blokady predkosci maksymalnej??jest to do sciagniecia??? | raczej obstawiam ogranicznik prędkości obrotowej silnika. Mam u siebie to samo |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 20-03-2015, 16:16
|
|
|
Drugi z moich Touaregów 3.2 V6 pochodzi z rynku amerykańskiego i ma blokadę na 130 mil/h. Ma o tym informację w postaci naklejki przy prędkościomierzu, liczba kółku na białym tle z czerwoną obwódką . Taki znak stop. |
|
|
|
 |
|