Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
V max czy na pewno wynosi tyle tyle co twierdzi producent?
Autor Wiadomość
Robercik64
[Usunięty]

  Wysłany: 15-03-2009, 21:47   

:twisted: mój na GPS pokazuje 205km/h nawet mam jeden mandacik z tego A6 co już się rozbiło na gdanskiej obwodnicy za 197,5km/h :evil: , generalnie 200 bez żadnego problemu silnik z "wirusem" 180KM , 400nM , pozdr :lol:
 
 
rafaelcx
[Usunięty]

Wysłany: 15-03-2009, 22:38   

Mój 205 na liczniku w/g gps 195 zchipowany w v-tech 175 PS - generalnie chip był pod przyspieszanie a nie pod V- MAX z tego co wiem to można odpowiednio przygotowac program i bedzie nawet 230 kmh
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-03-2009, 22:40   

Panowie, zastanawiam się kiedy pojawi się u Was problem ze znikającym płynem chłodzącym
_________________

 
 
Robercik64
[Usunięty]

Wysłany: 15-03-2009, 22:44   

:mrgreen: wiem o czym myślisz , znam to z kilkunastu lat wcześniej ....tak to jest jak czlowiek za długo benzyną jeździł...pozdr
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 16-03-2009, 21:33   

zgadza się rafaelcx - wystarczy zmniejszyć moment a podnieś moc i mamy większe v-max - generalnie moment odpowiada za przyspieszenia a moc za prędkość max . jesli mogę zasugerować to odpuście sobie chipy - szkoda silników - lepiej napisać indywidualny program u dobrego tunera którego nie wykryje serwis ,a parametry będą super. jesli ktoś ma wątpliwości niech poczyta jaka jest róznica między chipami(i pochodnymi) a indywidualna mapą pracy silnika i nie załorzy juz żadnej "kostki" ..., pozdrawiam
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 17-03-2009, 10:40   

jmgmotocykle napisał/a:
lepiej napisać indywidualny program u dobrego tunera którego nie wykryje serwis
wszystko prawda poza końcówką - nie ma niewykrywalnych programów, jest tylko co najwyżej mała chęć wykrycia
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-03-2009, 12:21   

jmgmotocykle napisał/a:
wystarczy zmniejszyć moment a podnieś moc


O czym Wy gadacie.... Przecież moc to jest wskaźnik syntetyczny pochodny momentu i obrotów. Innymi słowy zmniejszy moment i zmniejszysz moc automatycznie! Bo mocy się nie mierzy!!! Moc się oblicza z momentu i obrotów. Można oczywiście trochę przesunąć krzywą momentu na wyższe obroty (modyfikując układ dolotowy, wylotowy, turbinę czy rozrząd) i wtedy wzrośnie moc, a moment nie, ale samym programem tego się nie da zrobić. Można podbić po prostu dawki, wyprzedzenie czy doładowanie i wtedy moment wzrośnie w całym zakresie a za tym moc. To tak w skrócie.

Krzychu
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 17-03-2009, 15:42   

krzychu - z poczatku piszesz że nie można - pózniej że można - zdecyduj się.... jak jest dobry tuner - info dla rezon - to wykasuje z pamieci daty podłaczen z kompem auta urzadzeń zewnętrznych - i dupa - serwis nie wykryje tego - inna sprawa jest jak wyslą centralę do rzeczoznawcy - ale sie z tym nie spotkałem jeszcze....
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-03-2009, 16:01   

Nie można zmniejszyć momentu tak żeby moc przyrosła tego nie można! Bo to są powiązane parametry o to mi chodzi. A ja w swoim poście pisze dobrze przeczytaj go jeszcze raz.

Krzychu
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 17-03-2009, 17:22   

jmgmotocykle napisał/a:
info dla rezon - to wykasuje z pamieci daty podłaczen z kompem auta urzadzeń zewnętrznych
komp sterujący silnikiem jest chyba taki sam jak w stajni VW, a w VW jest coś takiego jak licznik programowań - bardzo ciężki do wykasowania bez śladów
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
rafaelcx
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2009, 17:34   

jmgmotocykle napisał/a:
jesli mogę zasugerować to odpuście sobie chipy - szkoda silników - lepiej napisać indywidualny program u dobrego tunera którego nie wykryje serwis ,a parametry będą super. jesli ktoś ma wątpliwości niech poczyta jaka jest róznica między chipami(i pochodnymi) a indywidualna mapą pracy silnika i nie załorzy juz żadnej "kostki" ..., pozdrawiam


"kolizja oznaczeń" ja mam program indywidualny .....
 
 
kubabrzesko 
Forumowicz

Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 161
Skąd: Brzesko
Wysłany: 19-03-2015, 18:24   

Nie chcąc otwierac kolejnego tematu zapytam Panowie tutaj - Jaka jest maksymalna predkosc outlandera 3,0 V6 ??Mój na fabrycznych 18-stkach ciagnie do 210 km/ h i nagle przestaje jakby miał blokadę bo az czuc ze glowa leci do przodu.Wedlug gps predkosc pokazuje idelanie .Czy na rynek amerykański miały jakies blokady predkosci maksymalnej??jest to do sciagniecia???
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 19-03-2015, 22:57   

Do modelu z tym silnikiem producent przewidział opony z indeksem H czyli do 210km/h więc może być jakaś blokada. Do wersji z silnikiem jak ja mam 2.2 opony maja mieć indeks prędkości co najmniej V - czyli do 240km/h.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 20-03-2015, 15:48   

kubabrzesko napisał/a:
Nie chcąc otwierac kolejnego tematu zapytam Panowie tutaj - Jaka jest maksymalna predkosc outlandera 3,0 V6 ??Mój na fabrycznych 18-stkach ciagnie do 210 km/ h i nagle przestaje jakby miał blokadę bo az czuc ze glowa leci do przodu.Wedlug gps predkosc pokazuje idelanie .Czy na rynek amerykański miały jakies blokady predkosci maksymalnej??jest to do sciagniecia???
raczej obstawiam ogranicznik prędkości obrotowej silnika. Mam u siebie to samo
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 20-03-2015, 16:16   

Drugi z moich Touaregów 3.2 V6 pochodzi z rynku amerykańskiego i ma blokadę na 130 mil/h. Ma o tym informację w postaci naklejki przy prędkościomierzu, liczba kółku na białym tle z czerwoną obwódką . Taki znak stop.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.