Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] (zbyt?) wysokie obroty na "luzie"
Autor Wiadomość
konrad1704 
Mitsumaniak


Auto: Colt`95 CA0 1.6 16 V benzyna
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 1002
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 24-03-2007, 23:50   [CA4A 1.6] (zbyt?) wysokie obroty na "luzie"

Witam
mam pytanie jakie powinny byc obroty na "luzie" w colciku z '95 roku 1.6 zaraz po odpaleniu (zimny silnik) i po rozgrzaniu. u mnie na zimnym jest 2 tysiace i na rogrzanym 750-800. myslicie ze to sa odpowiednie wartosci czy sprawa jest do regulacji? jesli regulacja jest konieczna to czy to skomplikowana sprawa?
Dodam ze nie mam gazu, spalanie w granicach 10 l/100 km w miescie.

dzieki
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 25-03-2007, 22:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
apikus 
Mitsumaniak


Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 1923
Skąd: Staniszów
Wysłany: 24-03-2007, 23:55   

Witam,
u mnie w Carismie jest podobnie: zimny silnik ponad 2000 obr/min przy rozgrzanym ok 700 obr/min. Wiec to chyba normalne
pozdrawiam
Andrzej
 
 
konrad1704 
Mitsumaniak


Auto: Colt`95 CA0 1.6 16 V benzyna
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 1002
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25-03-2007, 00:01   

dzieki za szybka odpowiedz. w sumie to sie na tym za bardzo nie znam ale kolega mnie nastraszyl ze to stanowczo za duzo jak na ssanie, i ze powinno byc maks 1300, takze chcialem sie poradzic was (specjalistow)!!!!!

dzieki
pozdrawiam
_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-03-2007, 00:14   

konrad1704 napisał/a:
na zimnym jest 2 tysiace i na rogrzanym 750-800
W moim jest identycznie. Nie ma powodu do niepokoju. Są to wartości, na moje oko, idealne.
 
 
ŁukaszGTi
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2007, 09:47   

:shock: 2000 obr/min :?:
no chyba ze 1.6 tak bardzo sie rozni od 1.8GTi

u mnie na zimo jest gora 1200obr/min (pamietam gdy byly duze mrozy to zimny silnik po odpaleniu mial 1400obr/min) a gdy silnik jest rozgrzany to od 900 do 1100obr

takie wartosci wydaja mi sie dobre

w tej kwesti musi wypowiedziec sie jakis fachen

POZDRAWIAM chłopaki
 
 
Ficu865
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2007, 10:05   

Ja mam1,6 ale 2tys to chyba za dużo... Zresztą niech się fachmen wypowie jak to łukasz powiedział.
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 25-03-2007, 11:54   

powiem tylko ze u mnie na zimnym po odpaleniu na kilka sekund wskakuje na 2000, potem utrzymuje sie na na 1300-1400 a jak sie rozgrzeje 750-800.
_________________
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 25-03-2007, 12:26   

Trzeba wyczyscic przepustnice i wyregulowac wolne obroty i zaplon przy zmasowionym EKU +6 , i zresetowac ECU.
powinny sie ustawic zimny 1500 cieply 700-900
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
mugen
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2007, 12:44   

Wyglada na to ze u Konrada jest wszystko w porzadku
 
 
Ficu865
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2007, 12:54   

pawela napisał/a:
powiem tylko ze u mnie na zimnym po odpaleniu na kilka sekund wskakuje na 2000, potem utrzymuje sie na na 1300-1400 a jak sie rozgrzeje 750-800.


U mnie dokładnie tak samo. Ale zbyt długo na 2tys to zbyt dużo.
 
 
shortybmx
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2007, 13:45   

u mnie jest wariactwo, na zimnym nawet do 3 tys dochodzi , a jak sie rozgrzeje to spada nawet na 500 ... ale u mnei ejst do przeczyszczenia wszystko, i przepustnica i silniczek krokowy, i kondensatory w ECU pewnei tez do wymiany ... niestety brak czasu i musze sie tak męczyć ...
 
 
konrad1704 
Mitsumaniak


Auto: Colt`95 CA0 1.6 16 V benzyna
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 1002
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25-03-2007, 13:51   

widze ze glosy sa podzielone na ten temat, czekamy dalej:)
_________________

 
 
 
ŁukaszGTi
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2007, 14:19   

shortybmx napisal ze pewnie kondensatory w ECU u niego sa do wymiany
jezeli chodzi o ta sprawe to radze kazdemu!!!(kto tego nie robil) to zrobic jak najszybciej bo kondensatory sa jak bomba zegarowa

ja swoje ECU uratowalem chociaz bylo to juz pozno(wypadal zaplon)
spotkalem sie w Olsztynie z dwoma przypadkami(u Galanta i Colta) ze auto juz nie odpalalo!
 
 
Ficu865
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2007, 14:34   

Zrobię mały OT. Po czym można poznać że kondensatory mogą sie niedługo wylać?
 
 
ŁukaszGTi
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2007, 14:55   

http://www.mitsubishi-gra...ighlight=#63954
tutaj jest opisane to jak sie z tym meczylem

kondensatory mysle ze moze moga miec jakis zwiazek z tym co pisze Konrad lecz niekoniecznie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.