[CA4A 1.6] (zbyt?) wysokie obroty na "luzie" |
Autor |
Wiadomość |
konrad1704
Mitsumaniak

Auto: Colt`95 CA0 1.6 16 V benzyna
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 1002 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 24-03-2007, 23:50 [CA4A 1.6] (zbyt?) wysokie obroty na "luzie"
|
|
|
Witam
mam pytanie jakie powinny byc obroty na "luzie" w colciku z '95 roku 1.6 zaraz po odpaleniu (zimny silnik) i po rozgrzaniu. u mnie na zimnym jest 2 tysiace i na rogrzanym 750-800. myslicie ze to sa odpowiednie wartosci czy sprawa jest do regulacji? jesli regulacja jest konieczna to czy to skomplikowana sprawa?
Dodam ze nie mam gazu, spalanie w granicach 10 l/100 km w miescie.
dzieki
pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 25-03-2007, 22:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
apikus
Mitsumaniak

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Sty 2007 Posty: 1923 Skąd: Staniszów
|
Wysłany: 24-03-2007, 23:55
|
|
|
Witam,
u mnie w Carismie jest podobnie: zimny silnik ponad 2000 obr/min przy rozgrzanym ok 700 obr/min. Wiec to chyba normalne
pozdrawiam
Andrzej |
|
|
|
 |
konrad1704
Mitsumaniak

Auto: Colt`95 CA0 1.6 16 V benzyna
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 1002 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 25-03-2007, 00:01
|
|
|
dzieki za szybka odpowiedz. w sumie to sie na tym za bardzo nie znam ale kolega mnie nastraszyl ze to stanowczo za duzo jak na ssanie, i ze powinno byc maks 1300, takze chcialem sie poradzic was (specjalistow)!!!!!
dzieki
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-03-2007, 00:14
|
|
|
konrad1704 napisał/a: | na zimnym jest 2 tysiace i na rogrzanym 750-800 | W moim jest identycznie. Nie ma powodu do niepokoju. Są to wartości, na moje oko, idealne. |
|
|
|
 |
ŁukaszGTi [Usunięty]
|
Wysłany: 25-03-2007, 09:47
|
|
|
2000 obr/min
no chyba ze 1.6 tak bardzo sie rozni od 1.8GTi
u mnie na zimo jest gora 1200obr/min (pamietam gdy byly duze mrozy to zimny silnik po odpaleniu mial 1400obr/min) a gdy silnik jest rozgrzany to od 900 do 1100obr
takie wartosci wydaja mi sie dobre
w tej kwesti musi wypowiedziec sie jakis fachen
POZDRAWIAM chłopaki |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-03-2007, 10:05
|
|
|
Ja mam1,6 ale 2tys to chyba za dużo... Zresztą niech się fachmen wypowie jak to łukasz powiedział. |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-03-2007, 11:54
|
|
|
powiem tylko ze u mnie na zimnym po odpaleniu na kilka sekund wskakuje na 2000, potem utrzymuje sie na na 1300-1400 a jak sie rozgrzeje 750-800. |
_________________
 |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 25-03-2007, 12:26
|
|
|
Trzeba wyczyscic przepustnice i wyregulowac wolne obroty i zaplon przy zmasowionym EKU +6 , i zresetowac ECU.
powinny sie ustawic zimny 1500 cieply 700-900 |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
mugen [Usunięty]
|
Wysłany: 25-03-2007, 12:44
|
|
|
Wyglada na to ze u Konrada jest wszystko w porzadku |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-03-2007, 12:54
|
|
|
pawela napisał/a: | powiem tylko ze u mnie na zimnym po odpaleniu na kilka sekund wskakuje na 2000, potem utrzymuje sie na na 1300-1400 a jak sie rozgrzeje 750-800. |
U mnie dokładnie tak samo. Ale zbyt długo na 2tys to zbyt dużo. |
|
|
|
 |
shortybmx [Usunięty]
|
Wysłany: 25-03-2007, 13:45
|
|
|
u mnie jest wariactwo, na zimnym nawet do 3 tys dochodzi , a jak sie rozgrzeje to spada nawet na 500 ... ale u mnei ejst do przeczyszczenia wszystko, i przepustnica i silniczek krokowy, i kondensatory w ECU pewnei tez do wymiany ... niestety brak czasu i musze sie tak męczyć ... |
|
|
|
 |
konrad1704
Mitsumaniak

Auto: Colt`95 CA0 1.6 16 V benzyna
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 1002 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 25-03-2007, 13:51
|
|
|
widze ze glosy sa podzielone na ten temat, czekamy dalej:) |
_________________
 |
|
|
|
 |
ŁukaszGTi [Usunięty]
|
Wysłany: 25-03-2007, 14:19
|
|
|
shortybmx napisal ze pewnie kondensatory w ECU u niego sa do wymiany
jezeli chodzi o ta sprawe to radze kazdemu!!!(kto tego nie robil) to zrobic jak najszybciej bo kondensatory sa jak bomba zegarowa
ja swoje ECU uratowalem chociaz bylo to juz pozno(wypadal zaplon)
spotkalem sie w Olsztynie z dwoma przypadkami(u Galanta i Colta) ze auto juz nie odpalalo! |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-03-2007, 14:34
|
|
|
Zrobię mały OT. Po czym można poznać że kondensatory mogą sie niedługo wylać? |
|
|
|
 |
ŁukaszGTi [Usunięty]
|
|
|
|
 |
|