Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chcę kupić Pinin'a - awaryjność GDI - SuperSelect (SS4)
Autor Wiadomość
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 01-04-2015, 12:10   

lordgross napisał/a:
2003, z Niemiec, przebieg udokumentowany 66000 km


A ludzie nadal w cuda wierzą. :D
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 01-04-2015, 18:36   

Btw. Jak wrzucic foto na forum ? Pochwale sie moim liftnietym z wieksza oponą
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 01-04-2015, 19:47   

Heilsberg napisał/a:
lordgross napisał/a:
2003, z Niemiec, przebieg udokumentowany 66000 km


A ludzie nadal w cuda wierzą. :D


I takie cuda się zdążają. Ja kupiłem kilka dni temu żonie auto z ori przebiegiem 97800 km z końca 2000 roku, jak poszukasz to i znajdziesz. Mój lexus z 2005 roku ma 52000 mil i też nikt w to nie wierzy a auto od początku w rodzinie więc pewne. Ostatnio go próbowałem sprzedać i właśnie z takimi komentarzami że nie możliwe się spotykałem. Zresztą przebieg 66000 wcale nie oznacza że auto jest niewyjeżdżone, miałem Mercedesa z przebiegiem jak dobrze pamiętam około 360000 i był w lepszym stanie niż mój Pinin z przebiegiem 183000.
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
lordgross 
Forumowicz


Auto: Outlander I gen
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Gru 2014
Posty: 46
Skąd: Gliwice
Wysłany: 02-04-2015, 18:50   

Najpierw oddałem auto do mechanika, bo coś chrupało w lewym kole na zakrętach, okazało się, że łożysko miało baardzo duży luz, nie zdziwiło mnie to, ponieważ wyczytałem NA TYM FORUM, że Pinin tak ma :) przy okazji tego robią się filtry, oleje itd.

Tuż po Świętach Wielkanocnych zamierzam oddać go do konserwacji póki jeszcze tak dobrze wygląda od spodu, o rurze też pamiętam. Fotki na pewno prześlę i zrobię pełniejszą relację, ale to w osobnym wątku, żeby nie śmiecić.

Kończąc - chciałem podziękować ludziom udzielającym się w dziale Pajero Pinin - bez przeczytania wszystkiego co zostało tu napisane byłoby mi trudniej podjąć decyzje o zakupie i nie wiedziałbym o wielu rzeczach na które trzeba zwrócić uwagę kupując.
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 02-04-2015, 21:20   

Swierza krew ;) teraz liczymy , ze Ty zaczniesz sie udzielac , fotografowac , opisywac , majstrowac i moze liftowac. 5.5 cm duzo daje w terenie ;)
 
 
romek atomek 
Forumowicz

Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 333
Skąd: wola justowska / kraków
Wysłany: 08-04-2015, 11:39   

trzymam kciuki .. mi już obroty nie falują. walą o glebę od razu jak staję .. od razu też check engine + spalanie w mieście delikatnie - 12-13 l.. czeka mnie dobranie się do wtryskiwaczy.. podejrzewam że jeden leje .. ale ... jeździ .. też mi po zimie się kontrolka "mryga" od napędów ( ta na środku ) więc podejrzewam znów brak styku na kablach od czujnika .. zawsze "zaś" coś.. ;)

także powodzenia.
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 08-04-2015, 18:41   

By sprawdzic dzialanie wtrysku nie trza sie do nich dobierac. Wystarczy kabel plus evoscan. Wylaczasz po kolei wtryski i widzisz czy podda sie procedurze
 
 
malpik 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 7
Skąd: Ustka
Wysłany: 09-04-2015, 08:31   

Witaj
Pininek fajne autko moja żona była strasznie zadowolona :D
Jak miałem falowanie obrotów to po wymianie koła pasowego to ustąpiło i o dziwo dawało ta awaria znać także na cewce zapłonowej czy jakiejs takiej. Po wymianie koła wszystko ustąpiło i prąd na cewce sie ustabilizował do normy. Koło pasowe latało u mnie równo. Sprawdzisz szybko bo to tylko rzut okiem.
Pozdrawiam
 
 
romek atomek 
Forumowicz

Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 333
Skąd: wola justowska / kraków
Wysłany: 09-04-2015, 09:29   

dareqq napisał/a:
By sprawdzic dzialanie wtrysku nie trza sie do nich dobierac. Wystarczy kabel plus evoscan. Wylaczasz po kolei wtryski i widzisz czy podda sie procedurze


Dareqq - w ten sposób działa .. ale .. kiedy chceckengine się zapala i daję mocny BUT - to go zalewa i wchodzi w taniec "bum, bum bum bum .. " do puki nie odpuszczę - czyli go zalewa..

wskazanie nr 2 - na jałowym ciśnienie spada bardzo na pompie WC.. pompa po regeneracji działała OK może 3 mies. ..

Historia choroby : piasek woda gnój w baku - rura przerdzewiała ... czyszczenia baku wymiana filtra w baku wymiana pompy WC - pochodził 2 dni i zaczął czkać.. nie pojechał .. laweta .. mechanik wyczyścił listwę wtryskową . mówił że koszmarnie zasyfiona .. ( i tu spokój był 3 miesiące ) wyczyściłem przewody paliwowe liquid molly maszyną .. i teraz .. opinia gościa z Mitsu - już emerytowanego, na GDI zęby zjadł ..
1) jeżeli kręci się do odcinki = pompa na 100% OK. ( kręci się . idzie do odcinki )
2) jeżeli wtrysk leje - to właśnie na wolnych obrotach będą problemy z ciśnieniem w obiegu pompy - bo jak mam zachować ciśnienie w obiegu jak wtrskiwacz popusza
3) regulator prawdopodobnie nigdy nie był czyszczony ..

Mówił też o potrzebie zmiany softu we wszystkich 3'ch sterownikach ( tu zonk bo nikt nigdy o tym nie wspominał, aż trafiłem na faceta który po zmianie softu przywrócił auto do życia - sprzedawał w związku z tym pompę WC i przepustnicę .. bo się okazała zbędna )

Od 1000 obrotów jest OK - nie ma szału - coś właśnie jakby za duzo paliwa na jednym garze dostawał.
5) cewki wymienione, fajki też
6) TPS wyregulowany wg serwisówki

jeżeli masz / macie jakieś inne sugestie - chętnie posłucham - z mechanikiem umówiony jestem na przyszły tydzień na czyszczenie listwy wtryskowej / regulatora i ogląd wtryskiwaczy .. Mech jak go posłuchał/ osłuchał jak dudni przy bucie bez podgazowania .. tego "bum bum bum" mówi że go zalewa ewidentnie .. i czuć z kata ze zalewa..

malpik : dzięki za sugestie - sprawdzę... sprawdzałem masy na razie na silniku bo po blacharce jest pinin .. stąd musiałem popoprawiać - ale .. nic to nie dało .. alternator wymieniony - bo fakt jak falował miałem duże spadki wg mnie .. ale po wymianie alternatora nic się nie zmieniło poza tym że prąd jest stabilny ..

Auto generalnie jeździ - ale co dojazd do świateł CHECKENGINE - wtedy wycina elektronike i pali jak smok wawelski.. lekkie podgazowanie - i można jechać normalnie .. check gaśnie - podczas jazdy ze stałą prędkością też go nie ma .. lepiej - jadąc stałą 80km/h spalanie w granicach DO 9l - ale w mieście juz 14,5 obecnie ;) .
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 22-04-2015, 18:01   

lordgross napisał/a:
2003, z Niemiec, przebieg udokumentowany 66000 km


W ADAC-Motorwelt napisały, że wg danych niemieckiej policji, 1/3 tamtejszych aut ma odkręcony licznik.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
lordgross 
Forumowicz


Auto: Outlander I gen
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Gru 2014
Posty: 46
Skąd: Gliwice
Wysłany: 11-05-2015, 16:45   

Czy admin/moderator byłby uprzejmy wyczyścić ten temat z offtopu? Zarówno mojego, tego dotyczącego przebiegów (nie wiem co te posty wnoszą?) oraz technicznego (warto chyba dyskusje techniczne zachować w innym wątku ku potomności?).

Dyskusję nt. przebiegów chętnie przeniosę na PW, powiedzmy, że mam jakieśtam argumenty ku swojej wiedzy nt. aut używanych.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.