Amortyzatory + kąty |
Autor |
Wiadomość |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 28-02-2015, 16:46
|
|
|
Nie sprawdziłem i nie mówię , że to nie one. Jednak to co czuć na drodze, to na pewno trzymają, nie wiem czy jeździłeś kiedyś na niesprawnych amortyzatorach? Uwierz mi , że tego faktu nie da się przeoczyć. |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 28-02-2015, 17:36
|
|
|
Zrobisz jak zechcesz. Jak jeszcze ze 3 lata planujesz jeździć to bym wymienił amorki na nowe.
W innym modelu który posiadamy w rodzinie przy 170kkm wymiana amorków uciszyła zawieszenie z przodu. Auto z 2010 roku. |
|
|
|
 |
jogi_23
Forumowicz
Auto: grandis 2.0 did bsy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 150 Skąd: ełk
|
Wysłany: 06-04-2015, 08:16
|
|
|
Znalazlem przyczyne stukania. Byly winne gumy stabilizatora a zmylilo mni ro ze sa nowe. Teraz podlozylem kawalki gumy z weza pod te ucho i ucichlo. szkoda ze nie ma poliuteranowych do tego auta. |
|
|
|
 |
chorez
Nowy Forumowicz
Auto: Grandis 2,4 Benz/gaz
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 17 Wrz 2015 Posty: 4 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 06-12-2015, 20:04
|
|
|
U mnie nie tak dawno też stukało . Sprawdziłem wszystko ( no prawie wszystko - tak mi się wydawało ) . Okazało się że tak dziwne odgłosy dochodziły z lużnego drązka kierowniczego , a sprawdzono go prostą metodą . Ja siedziałem w środku i trzymałem autko na hamulcu a jeden koleś machał autem na lewo i prawo a drugi w kanale nasłuchiwał skąd dochodzą stuki . Drążek kosztował 190 PLN +120PLN robocizna i ustawienie zbieżności. |
|
|
|
 |
jogi_23
Forumowicz
Auto: grandis 2.0 did bsy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 150 Skąd: ełk
|
Wysłany: 29-03-2016, 06:22
|
|
|
Orientuje sie ktos jak ma byc ustawiona zbieznosc? Ja ustawilem zbieznosc po wymianie tulej i koncowki i niby jest ustawione na zero i kierownica prosto a podczas jazdy nie sciaga tylko kierownica troche w lewo sie przestawia. Cisnienie w oponach takie same a zbieznosc dwa razy sprawdzana. Moze zle zrobiona? |
|
|
|
 |
Grzegorz J
Mitsumaniak

Auto: Grandis 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Mar 2015 Posty: 104 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 29-03-2016, 15:08
|
|
|
Miałem to samo. Jak ustawili mi komputerowo to i tak kierownicą lekko w lewo musiałem skręcać żeby jechać prosto. Nic nie ściąga, idzie auto normalnie. Pojechałem w trasę, i dopiero zaczęło mnie to krzywe trzymanie kierownicy wkurzać. Wróciłem do zakładu, gdzie przeprowadzili lekką "ręczną" korektę ustawienia 😊
Jestem bardzo zadowolony z efektu końcowego. |
|
|
|
 |
|