Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Hamulce
Autor Wiadomość
icet14 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 11
Skąd: Kielce
Wysłany: 25-04-2015, 13:28   [Cari 1.8 GDI] Hamulce

Witam forumowiczów!
Mam następujący problem z hamulcami:
Podczas hamowania pedał wpada w podłogę i na samym dole łapie, gdy chce zahamować od razu ponownie to pedał jest twardy i powoli schodzi na dół ale nie hamuje, muszę odczekać około pół minuty aby hamulec ponownie się "załadował" (nie wiem jak to nazwać) i cały czas to samo, mechanik wymienił cylinderki z tyłu ponieważ twierdził że był wyciek ale dalej to samo, teraz ma być odpowietrzany i wymieniony płyn hamulcowy, co może być jeszcze tego przyczyną? Dodam że jakiś czas jeździłem z brakiem płynu było poniżej "min" i może zassało powietrze?
Na forum znalazłem podobny problem ale Pan napisał że załatwiło sprawę wymiana uszczelniaczy cylinderków "zestaw naprawczy (chyba) lucasa"

Czy serwo i pompa hamulcowa w 1.8 gdi to jedna część? Na allegro tak widnieje. Aczkolwiek serwo ponoć jest sprawne. Nie znam się na tym nic i pytam ponieważ chcę to zrobić jak najszybciej i nie chce być naciągnięty na wymianę wszystkiego co związane z hamulcami.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-04-2015, 19:24   

Zacznij od odpowietrzania hamulcy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-04-2015, 06:53   

Wygląda mi to też na problem z serwem a dokładniej z przewodem po między kolektorem ssącym a serwem tak jakby coś bardzo ograniczało przepływ powietrza przez ten przewód i stąd przez pewien czas po hamowaniu ten twardy pedał.
 
 
icet14 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 11
Skąd: Kielce
Wysłany: 26-04-2015, 10:18   

Płyn został przepuszczony 2 razy oczywiście nowy, odpowietrzony, wymienione cylinderki, a ten przewód wychodzący z serwa też ponoć był właśnie sprawdzany, odnośnie tego przewodu mam pytanie, czy to ma być sam przewód czy ma być na nim dodatkowo jakaś część(cari 99 18.gdi)?
Efekty po wymianie w.w. ręczny ok, pedał nie wpada w podłogę i hamulce dużo lepsze ale dalej po wciśnięciu hamulca raz, za drugim razem muszę odczekać chwilę bo jak hamuje od razu auto leci do przodu a pedał twardy.
Mechanik polecił mi podpięcie auta pod komputer. Według niego to pompa ABS może być uszkodzona lub pokazuje błąd i dlatego hamulce się tak zachowują.
Może znacie jakieś miejsce niedaleko Kielc żeby to sprawdzić?
Za każdą pomoc bardzo dziękuje!
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-04-2015, 11:16   

To mi dalej wygląda na problem z serwem. Na tym przewodzie powinien być jeszcze zaworek zwrotny.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-04-2015, 11:33   

icet14 napisał/a:
fekty po wymianie w.w. ręczny ok, pedał nie wpada w podłogę i hamulce dużo lepsze ale dalej po wciśnięciu hamulca raz, za drugim razem muszę odczekać chwilę bo jak hamuje od razu auto leci do przodu a pedał twardy.
W kolektorze ssącym jest króciec do którego podłaczony jest przewód od wspomagania hamulca, porządnie wymyj ten króciec i poskładaj, sprawdź czy efekt będzie wciąż taki sam
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.