Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Szarpanie silnika po rozgrzaniu 2.5v6
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-09-2013, 08:48   

Saju napisał/a:
Z kim bym nie rozmawiał zawsze twierdził, że tylko platyna i tylko denso za minimum 42zł/szt.
nie pamiętam dokładnie - na pewno są ze 2 tematy, gdzie podawałem model - chyba K20TT od Denso (jeden temat to mój w dziale nasze Miśki a drugi coś o zapłonie w dziale EA)
płaciłem 13 zł/szt i już 10 tkm na nich zrobiłem - różnicy w pracy silnika nie zauważyłem
dla mnie zdjęcie kolektora to 20 minut, więc wymiana świec zwykłych po 40-45 tkm to żaden problem
 
 
Saju 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6 '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 37
Skąd: Świerzawa
Wysłany: 27-09-2013, 05:39   

Zrzuciłem kopułkę i... Rybki można było wpuścić. Kopułka cała zalana. Palec i słupki kopułki tak zaśniedziały, że nawet nie próbowałem tego czyścić. Wrzuciłem swoją starą kopułkę i śmiga jak należy.
Uszczelniłem też dolot no i zamierzony efekt został osiągnięty.
Dzięki za pomoc!
_________________
Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać...
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-09-2013, 22:35   

Saju napisał/a:
Zrzuciłem kopułkę i... Rybki można było wpuścić. Kopułka cała zalana. Palec i słupki kopułki tak zaśniedziały, że nawet nie próbowałem tego czyścić. Wrzuciłem swoją starą kopułkę i śmiga jak należy.

Uszczelniłem też dolot no i zamierzony efekt został osiągnięty.

Dzięki za pomoc!


To tylko masz szczęście ze aparat przeżył ...
 
 
Saju 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6 '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 37
Skąd: Świerzawa
Wysłany: 30-09-2013, 06:17   

Można tak to nazwać. W końcu jest przyjemność z jazdy
_________________
Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać...
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 01-10-2013, 08:53   

deejay napisał/a:
Saju napisał/a:
Zrzuciłem kopułkę i... Rybki można było wpuścić. Kopułka cała zalana. Palec i słupki kopułki tak zaśniedziały, że nawet nie próbowałem tego czyścić. Wrzuciłem swoją starą kopułkę i śmiga jak należy.

Uszczelniłem też dolot no i zamierzony efekt został osiągnięty.

Dzięki za pomoc!


To tylko masz szczęście ze aparat przeżył ...

w Omedze pewnie już by było po aparacie...
 
 
perkuss 
Nowy Forumowicz
perkuss

Auto: Galant 2,5 V6``
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 23
Skąd: Łapy
Wysłany: 09-01-2015, 12:03   V6 GALANT przerywa na ciepłym silniku

Witam wszytskich. Problem tego typu: auto po glownej naprawie silnika zlozone silnik wlozony odpalam no i... po osiagnieciu 90*C nie mniej samochod zaczyna nierowno chodzic tak jakby gubil iskre. W czasie ruszania do 2 tys chodzi jakby na 3 garach ale nagle go przelamuje i idzie jak rakieta, czasem na wolnych potrfi zgasnac. Wczesniej nie bylo takiego problemu. Na zimnym wszystko pracuje idealnie i rowno. Odpala caly czas tak samo czyli prawidlowo. Spalanie w normie. Wyglada to na problem z iskra ale stycznosc z WN byla tylko przy odkreceniu aparatu i odlaczeniu przewodow i odwrotnie. Zaplonu przestawic sienie da bo jedna sruba ma fasolke ale druga juz nie :) wyczyscilem styki i palec bo byly juz biale od nalotu ale nic to nie zmienilo. Wyczyscilem przepustnice rowniez nic. Rozrzad OK. Jakies pomysly?
GAL 2,5 V6 163KM 2000r
 
 
dorianps2 
Forumowicz


Auto: CLS 550 oraz Nissan Maxima 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013
Posty: 112
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-01-2015, 15:31   

A wtryski? Mi samochód po wymianie silnika też wariował, nie palił na wszystkie gary, albo gasł po jakimś czasie i się główkowali czemu się tak dzieje. Po wymianie wtrysków jak ręką odjął.
_________________
Amatorski pokaz mojej srebrnej strzały: https://www.youtube.com/watch?v=s8-LaHM_PT8 388 koni i 530Nm
oraz amatorski pokaz czarnego czołgu: https://www.youtube.com/watch?v=6v1dK8dmkXo 265 koni i 346Nm
 
 
perkuss 
Nowy Forumowicz
perkuss

Auto: Galant 2,5 V6``
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 23
Skąd: Łapy
Wysłany: 09-01-2015, 17:01   

Cicho, naprawione :D znalazlem urzadzenie do mierzenia dlugosci iskry.. patrze a tu lata taka cienka nitka ledwo 3mm wydusila. Zalozylem drugi aparat i jest ok 10mm :) samochod lepiej chodzi na gazowni niz przed, o benzynie nie wspomne, nie chodzil tak nigdy ale nie wiem do tej pory co moglo w aparacie pasc zeby dawal tak slaba iskre. Pozdrawiam;)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-01-2015, 22:24   

perkuss napisał/a:
nie wiem do tej pory co moglo w aparacie pasc zeby dawal tak slaba iskre
Cewka zapłonowa. Częsta przypadłość tego aparatu. Podczas wyjmowania go wystarczy lekko nim gdzieś stuknąć i może go "strzelić".
 
 
Marcin Ferenc 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 2
Skąd: Srebrna Góra
Wysłany: 29-04-2015, 18:17   [EA5A/W 2.5] Szarpanie przerywanie na rozgrzanym silniku.

Witam Koledzy

Mam ogromny problem z glanem 2,5 V6 24v 1997. Auto po rozgrzaniu silnika do normalnej temperatury pracy zaczyna mocno przerywać, wariują obroty, pojawia się problem z odpalaniem. W zakresie obrotów do 3500 - 4000 szarpie, powyżej jest już dobrze. Przy zimnym silniku wszystko jest ok. Do chwili obecnej wymienione zostały: Cały aparat zapłonowy: świece przewody, kopułka, palec, moduł zapłonowy, czujnik położenia wału, sprawdzona lambda....

Proszę o poradę, może ktoś miał podobne akcje???
 
 
fredfm 
Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 181
Skąd: Grybów
Wysłany: 30-04-2015, 08:48   

Aparat wymieniłeś cały?? czy standardowa regeneracja, czyli: kopułka, palec i cewka?? Pytam, bo mi takie objawy dawał uszkodzony moduł zapłonowy....
 
 
dmn1
[Usunięty]

Wysłany: 30-04-2015, 15:09   

U mnie sprawa wygląda nieco inaczej niż u kolegi Marcina.
Galant 2,5 zaczął najpierw przerywać na gazie później też na benzynie (w obydwu przypadkach dopiero po rozgrzaniu). Zregenerowałem wtryski gazu (bez efektu), aparat zapłonowy zregenerowany cały (z moduł, nowa cewka, nowy palec, nabite nowe grafity w kopułce) efekt taki że na benzynie jeździ już dobrze ale na gazie po rozgrzaniu dalej wypada w niższych obrotach zapłon. Kable NGK i świece DENSO platynowe mają ok 40.000 przebiegu. Poradźcie gdzie szukać dalej przyczyny szarpania na gazie.
 
 
Marcin Ferenc 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 2
Skąd: Srebrna Góra
Wysłany: 03-05-2015, 19:44   

fredfm napisał/a:
Aparat wymieniłeś cały?? czy standardowa regeneracja, czyli: kopułka, palec i cewka?? Pytam, bo mi takie objawy dawał uszkodzony moduł zapłonowy....


Moduł zapłonowy też wymieniłem... Lipa jakaś
 
 
mp1602 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 23
Skąd: Polska
Wysłany: 11-08-2017, 12:21   

Witam mam problem od pewnego czasu. Mianowicie po rozgrzaniu trzęsie lekko silnikiem, na obrotomierzu tego nie widac, z wydechu prycha i czuć benzyna nieraz przy odpalaniu nie wchodzi na obroty ma 300 rpm potem skoczy wyżej i się normuje. Nowa kopulka, palec, przewody wn, świece mają 3 tysiące przebiegu, cewka zmieniana na używana jakiś miesiąc temu bo moja padła. W czasie jazdy nic się nie dzieje tylko jak pomału się kula to lekko szarpie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.