 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: mkm 07-03-2010, 13:39 |
Tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe - Lancer CYxA |
Autor |
Wiadomość |
farel
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 71 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 09-04-2015, 20:34
|
|
|
fabryka w Chinach nie oznacza spadku jakości. Jeśli producent części będzie chciał to będzie je produkował jeszcze lepszej jakości. Nie zwalajmy tego na Chiny tylko na producenta.
Tak jak w zabawkach firma fisher price produkcję ma w Chinach a mimo tego jakość jest wciąż najlepsza. |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 09-04-2015, 23:07
|
|
|
.swat. napisał/a: | Niedawno słyszałem w dużym serwisie zajmującym się wymianą klocków i tarcz, że odkąd przeniesiono produkcję do Chin to obecnie Bosch, i co ciekawe Brembo również, to wielka padaka. |
Żle usłyszałeś .
W oryginale powinno być:
"Odkąd kupujemy bezpośrednio z Chin przez "neta" to obecnie (tu wstaw dowolną firmę) to jedna wielka padaka" |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 05-05-2015, 21:57
|
|
|
Czytałem dzisiaj wszystkie 52 strony i stwierdzam ile głów tyle zdań na temat klocków i tarcz.
Czytałem na temat ewentualnego swapu hamulców z Outlandera lub Ralliarta lecz nic nie wyczytałem oprócz tego, że pasuje. W tym temacie zgłębiłem trochę wiedzy i co wiem to przekazuje oczywiscie z wiedzy czysto teoretycznej bo jak bedzie to działało wypowiem się w późniejszym okresie jak już wszystko zamontuje.
Oczywiście rozmawiamy tutaj o przodzie auta.
Wg. szanownego programu Mitsubishi ASA wynika, ze Lancer Sporback pewnie i sedan też, mają części wspólne z Outlanderem II i Ralliartem a są to: piasta, łożyska i osłona hamulców (dla zainteresowanych kolejno numery: 3880A018, 3885A017 i 4605A009), następne rzeczy wspólne są dla Lancera Sportbacka i Ralliarta a mianowicie zwrotnica (numer 3870A011) czyli najważniejsza część do zamontowania jarzma. Pozostałe rzęczy sa już tylko identyczne dla Ralliarta i Outlandera czyli tarcza, jarzmo, zacisk i przewody hamulcowe (numery: 4615A179, MR307282, MR370776, 4650A529 dochodzą tu jeszcze numery drugiej strony ale to już szczegół).
Co potrzeba nam do swapa już poniżej wymieniam:
jarzma, zaciski, przewody hamulcowe, tarcza i klocki oczywiście wszystko na stronę lewą i prawą.
Teraz koszty: ja zakupiłem całe dwie kompletne zwrotnice z jarzmami, zaciskami, tarczami i klockami (nawet czujnik ABS) od Outlandera II za kotę 450 zł z przesyłką za części o przebiegu około 32 tyś.km
W zależności od stanu do swapa wykorzystamy tyle ile się da: ja wziąłem tarcze (główne dane montażowe tarcz są te same), jarzma, zaciski a dokupiłem przewody (są inne mocowania przy wejściu do zacisku niż w Sportbacku, mogłem zostawić te co były ale wolałem kuić nowe) 140 zł za kpl, reparaturkę zacików 44 zł za dwie strony, klocki Brembo (standardowe) za 90 zł kpl (ceny tych zakupów dla mnie ze zniżka ale jak ktoś chce może sprawdzić ile to kosztuje).
Łącznie na to wszystko wydałem 724 zł. nie liczę tutaj lakieru do zacisków, szczotek drucianych i pracy włożonej do wyczyszczenia zacisków. Czyli cały koszt wyszedł o około 100 zł wiekszy niż zakup jednego zacisku np w Intercarsie, i około 200 zł większy niz jedna tarcza w ASO lub jedna tarcza dobrej marki
Oczywiście jezeli ktoś chce może sobie dokupić nowe tarcze i doliczyć sobie koszt rzędu 400-600zł za nowe tarcze w zalezności od marki tarcz np, kpl 2 tarcz Ferodo gładkie kosztuje w Lublinie 466,67zł. bez zniżek.
Co zyskałem: wieksze tarcze - 294 mm, dwutłoczkowe zaciski i mam nadzieje większa skuteczność hamowania i lepsze odprowadzenie ciepła bo tarcze są troszeczkę innej konstrukcji niż w Sportbacku a mianopwicie jest jeszcze odprowadzenie powietrza od strony "dzwona" która zobaczycie ponizej na zdjeciach.
Lancer Sportback
Lancer Ralliart/Outlander II
Jak cały komplet bedzie sie sprawował w codziennej jeździe zobaczymy i zdam relacje.
A co do tyłu to sytuacja juz nie przestawia sie tak wesoło częsci wspólnych Sportback i Ralliart/Outlander nie znalazłem (Ralliart i Outlander wszystko to samo) i trzeba by było wymieniać tylne sanki w całości wraz z piastami zaciskami i tarczami i nie wiem czy nie z zawieszeniem ale ten temat będę teraz zgłębiał i ewentualnie o efektach powiadomię
[ Dodano: 05-05-2015, 22:31 ]
I jeszcze jedno różnica wagi pomiedzy Sportbackiem a Outlanderem a Ralliartem (sportback) wynosi:
masa własna - 166 kg więcej Outlandera, 165 kg więcej Ralliarta
DMC - 170 kg więcej Outlandera, 145 kg więcej Ralliarta |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 05-05-2015, 23:36
|
|
|
Cytat: | Jak cały komplet bedzie sie sprawował w codziennej jeździe zobaczymy i zdam relacje.
| Trzeba to porównać do mojego układu hamulcowego i będzie wszystko jasne. Chętnie też zmierzę się z takim przeciwnikiem w celu wyciągnięcia wniosków na przyszłość. Choć, jak to obiektywnie porównać (opony też mają wpłw na hamowanie)
grzesiopol, Większe tarcze, ale seryjne (gładkie), klocki z dolnej półki, myślisz że to może być jakiś przełom dla lancera
Słaby punkt Ralliarta to też układ hamulcowy. |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-05-2015, 00:15
|
|
|
Na pewno dla mojego jest to przełom w porównaniu z tym co było. Poza tym po co mi inwestować w hamulce typowo do sportu gdy jeżdże zwykłym samochodem na pewno nie za taka kasę. Sorry chyba jednak zainwestowałem do sportu bo ten zestaw jeździ w seryjnym 240 konnym Ralliarcie
Wystarczy zliczyć
SP Performance Drilled Slotted F53-037 - 532,76 zł brutto za szt. x 2 = 1065, 52
Hawk Performance HPS HB435F.622 - 483,78zł (cena po obniżce)
Razem komplet na przód 1549, 30 zł i taka cene mógłbym zapłacić gdybym jeździł Ralliartem a nie zwykłą 143 konną serią. Sorrry, wybacz, izwienicie - nie każdego stać na wywalenie takiej kasy, to jest dwukrotnie więcej niż ja wyłożyłem za coś co nie wiele się przydaje w codziennej jeździe no chyba, że jeździsz jak wariat drogowy. A doliczyć jeszcze twój tył to mógłbym sobie kupić oryginalny używany MMCS i jeszcze by zostało.
Na takich gładkich jeździ na pewno ponad 80 % społeczeństwa i dobrze jest, a klocki leżały na górnej półce tylko po co miałem zakładac do uzywek lepsze jak moze bede jeszcze wymieniał tarcze na powiedzmy "markowe" (co nie oznacza lepsze). gdy trochę znów uzbieram kasy. Zresztą co masz do klocków z niższej półki, pylą bardzo, nie służa do hamowania nie rozumiem wyższości polecanych przez ciebie Hawk-ów nad moimi Brembo.
Wiem że za jakość sie płaci tylko dlaczego tak drogo, pewnie za nazwę bo za kwotę 1500zł. na pewno można dostać cos skutecznego i dobrego na przód i tył.
No nic to ty proponujesz swoje ja wyłożyłem teorię że można zrobić swap z Ralliarta/Outlandera II hamulców przednich i jest OK. Jak to bedzie jeździć, życie zweryfikuje a inni bedą być może czerpać wiedzę ze zdobytego przeze mnie doświadczenia. Da się to zrobić, będzie efekt to dobrze, jak nie to mówi sie trudno.
Aha oprócz porównania cenowego które zrobiłem powyżej możemy porównać hamulce na zlocie jak przyjadę i wtedy będziemy mogli podyskutować przy piwku. Po prostu taka jest moja opinia.
No oczywiście zapomniałem, że najmniejszymi felgami jakie można założyć bedą 16' kółka |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 06-05-2015, 09:54
|
|
|
grzesiopol napisał/a: | Na pewno dla mojego jest to przełom w porównaniu z tym co było. | Dlatego zadałem to pytanie. Cieszy mnie fakt, że jesteś zadowolony. Najważniejsze, że przetarłeś szlaki dla innych. Podziękowania za obszerny opis.
grzesiopol, Chętnie zobaczę zdjęcia z całej operacji, jak masz
grzesiopol napisał/a: | No oczywiście zapomniałem, że najmniejszymi felgami jakie można założyć bedą 16' kółka | To chyba w przypadku modelu [07-XX]Lancer CYxA nie problem.
grzesiopol napisał/a: | nie rozumiem wyższości polecanych przez ciebie Hawk-ów nad moimi Brembo. | To akurat mnie dziwi, ale ile ludzi tyle poglądów.
grzesiopol napisał/a: | możemy porównać hamulce na zlocie jak przyjadę i wtedy będziemy mogli podyskutować przy piwku. | Bardzo chętnie. |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-05-2015, 12:22
|
|
|
tyku napisał/a: | Cieszy mnie fakt, że jesteś zadowolony. | Zadowolony jeszcze nie jestem bo jeszcze nie zakładałem, a zdjęcia zrobię przed i po, będą dostepne tutaj i w moich miskach. Własnie tutaj mi brakowało opisu że ktoś to już zrobił i czy sie udało. Być może w następnym tygodniu uda mi sie wygospodarować czas i zrobić fizycznie ten swap.
tyku napisał/a: | To chyba w przypadku modelu [07-XX]Lancer CYxA nie problem. | problem jest wtedy kiedy ktoś miał np zimówki na 15' a jest wiele osób które tak mają, ja miałem zimówki na 15' ale już je mam do sprzedanie ale posiadam jeszcze na 16' więc tutaj sie nie martwię. Ale masz rację bo chyba jak ktoś kupował w ASO to raczej były 16' a nie 15'.
tyku napisał/a: | To akurat mnie dziwi, ale ile ludzi tyle poglądów. | tu akurat wskazałem i tak chyba jeszcze nie maksymalna kwotę jaka można wydać na klocki i tarcze. Są jeszcze droższe zestawy. Tylko dla mnie mija się z celem zakładanie do serii czegoś co najlepiej by sie sprawowało w wersjach powiedzmy mocniejszych. Można przeciez kupić klocki i za 300 zł. a dołożyć pozostałe pieniążki do np tarcz, nie koniecznie wierconych czy nacinanych. Gładkie lepszych firm są tańsze lub porównywalne z tarczami nacinanymi gorszych firm, dla mnie ważne jest aby hamowało sie lepiej ale nie koniecznie musi to być okupione znacznymi wydatkami gotówki. I jak napisałeś to jest każdego pogląd jakie sobie kupi tarcze i klocki. Na dzień dzisiejszy wygospodarowałem tyle środków że starczyło na to co kupiłem a przecież nigdzie nie pissałem, że kiedyś nie zainwestuje w jakieś lepsze tarcze. W sumie na średniej klasy tarczach i klockach i tym swapie wychodzi sie trochę taniej niż na tym twoim zestawie. Jakbyś chciał robić swap to dolicz sobie jeszcze zakup zacisków i jarzma oraz przewodów a wtedy wyjdzie astronomiczna suma, przynajmniej dla mnie.
tyku napisał/a: | Bardzo chętnie. | jestem za a nawet przeciw
Reasumując: chodziło mi o uzyskanie lepszej skuteczności i lepszego odprowadzenia ciepła. Miałem już doświadczenie z takim zestawem zacisków i tarcz w swoim Space Wagonie (jest cieższy niż Lancer) i wiem że nie miałem kłopotów z zatrzymaniem pojazdu. Ten sam zestaw jest montowany w Galantach tylko rózne sa numery części. Oczywiście tam były tarcze 276 ale zaciski te same dwutłoczkowe i inne jarzmo ale nie zgłębiałem zbytnio tego tematu, tarcza natomiast była tego samego rodzaju jak standardowa w Sportbacku.
[ Dodano: 06-05-2015, 12:37 ]
Wracając do porównania zestawu wskazanego przez ciebie i przez zemnie to nie twierdzę, że twój jest do niczego ale jest pewne ale trzeba ten zestaw zamontować w całości i wtedy będzie najlepsza skuteczność, patrząc i czytają wszystkie posty zauważyłem tendencje do zakupywania przez niektórych zestawów różnych firm nie będe tutaj wymieniał konkretnie. Dla mnie jezeli kupuje tarcze firmy X to powinieniem kupić tez klocki firmy X i to jest prawidłowe myslenie podczas kupowania zestawów lub tylko samych klocków. Powiedzmy sobie jasno jakbym założył wskazany przez ciebie zestaw to czy ten zestaw miałby też taka skuteczność jak zestaw dobrej firmy ale w całości w zestawie tej firmy? Myślę, że raczej nie. Oczywiście nie sprawdzałem czy ten twój zestaw to robi jedna firma ale chyba nie, mogę się mylić więc mnie popraw.
Jest jeszcze jedna dobra metoda kupowania - kupuję tarcze firmy X ale ona nie robi klocków natomiast poleca do swoich wyrobów klocki firmy Y i na odwrót firma Y robi klocki a poleca tarcze X.
[ Dodano: 07-05-2015, 15:50 ]
Natchniony zapytaniem kolegi tyku dodatkowo sprawdziłem: ABS ten sam co w Ralliarcie, pompa hamulcowa ta sama co w Outlanderze II z silnikami 2.4 i 3.0, serwo to samo co w Ralliarcie, ASC o ile znam sie to działa na ABSie więc powinno być to samo. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
MARIO 100
Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 09'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 87 Skąd: kolo sacza nowego
|
Wysłany: 07-05-2015, 19:28
|
|
|
Przy jakim przebiegu(z czystej ciekawosci)zmienialiscie tarcze hamulcowe z przodu,u mnie niebawem stuknie 100 tys.i wypadalo by sie przygotowac do zmiany.Na oko to juz sa niezle doszlifowane i zaczynaja sie delikatne wibracje na kierownicy. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 07-05-2015, 20:49
|
|
|
Każda tarcza ma określoną minimalną grubość, po przekroczeniu której powinny iść do kosza .
Co do przebiegów to wszystko zależy od twardości klocków i temperamentu kierowcy . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
piomic
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8 Intense 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 737 Skąd: wiesz, że ja to ja?
|
Wysłany: 09-05-2015, 23:12
|
|
|
MARIO 100 napisał/a: | Przy jakim przebiegu(z czystej ciekawosci)zmienialiscie tarcze hamulcowe z przodu | Trzeci przegląd, 60Mm. Klocki i tarcze razem poleciały. |
_________________ Pamiętasz co obiecywała? |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 10-05-2015, 11:04
|
|
|
piomic napisał/a: | Trzeci przegląd, 60Mm. Klocki i tarcze razem poleciały. | Miało być 60 tys.km
piomic, Mógłbyś napisać jakie tarcze i klocki kupiłeś na wymianę |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
piomic
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8 Intense 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 737 Skąd: wiesz, że ja to ja?
|
Wysłany: 10-05-2015, 12:08
|
|
|
Tak, tysiąc tysięcy to milion - w matematyce mega, oznaczane M.
Założyli mi coś w serwisie (wstyd się przyznać, nawet nie patrzyłem ale pewnie ori), wytrzymało bez wymiany następne 100 i zaczęło trochę bić w kierownicę. Trochę zeszło z wymianą ale teraz (170Mm) wymieniłem na obu osiach (tył zaczął pykać pod koniec hamowania, tak jakby coś zaczepiało? przeskakiwało? ewidentnie coraz wolniej w miarę hamowania takie cyk cyk cyyk cyyyk cyyyyk cyyyyyyyyk) na tarcze TRW i klocki Bosch |
_________________ Pamiętasz co obiecywała? |
|
|
|
 |
egi
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer Sedan CY2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2015 Posty: 2 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 11-05-2015, 19:16
|
|
|
@dr2ke
Jak sprawuje Ci się zestaw Zimmeramnn 380.2170.20 + EBC Green Stuff EDP21614?
Zastanawiam się nad podobnym zestawem. Z powodu strasznego grzania hamulców po kilku ostrzejszych hamowaniach i spadku ich skuteczności, zastanawiam się nad tarczami ZIMMERMANN 380.2170.52 (tarcze z otworami dla lepszego chłodzenia). Niestety na tył nie ma dostępnych tarcz z otworami, więc zostają zwykłe ZIMMERMANN 380.2110.20. |
|
|
|
 |
dr2ke
Mitsumaniak
Auto: Lancer Sedan 1.8 143 KM '08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2014 Posty: 132 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 11-05-2015, 22:34
|
|
|
egi, zrobione 5000 km i nie mam zastrzeżeń jak narazie. Kiedyś po jakiejś trasie z ciekawości dotknąłem tarcz i były ciepłe, ale to chyba normalne. Ostro raczej nie hamuję chyba, że sytuacja tego wymaga. Staram się hamować silnikiem. Zestaw nie był drogi i jestem zadowolony.
Jednak za dużo w temacie wypowiedzieć się nie mogę gdyż nie mam porównania. Wcześniej miałem tylko oryginalne tarcze, które przy przebiegu 80 000 km nadawały się na złom. Także po założeniu nowych tarcz i klocków hamulce były i są bardzo dobre w moim odczuciu. Tył nadal mam oryginalny. |
_________________ forever young |
|
|
|
 |
Lucas123w
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 977 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 20-05-2015, 17:36
|
|
|
Przyszedł czas na wymianę , najpierw planowałem wymienić tylko klocki z przodu ale decyzja zapadła i wpadają nowe tarcze plus klocki.
Klocki EBC Greestuf DP21614 i tarcze EBC D1727 łączny koszt takiego zestawu 674 zł łącznie z przesyłką.
Jutro montaż, robocizna wymiany plus czyszczenie tytułu 120 zł.
Jeśli stare tarcze wrócą do mnie to zrobię fotkę porównawczą. |
_________________  |
|
|
|
 |
|
|