Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:57
[I 2.0] Po wymianie rozrządu zblokowało - zdjęcia.
Autor Wiadomość
fajah 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander - 2.0, 04
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 128
Skąd: Syberia
Wysłany: 18-05-2015, 19:05   [I 2.0] Po wymianie rozrządu zblokowało - zdjęcia.

Witam,
Dałem swojego outka na zmianę rozrządu i po przejechaniu niecałych 20km zblokowało silnik.
Niby głowica i tłok uszkodzony.
Mechanik bardzo dobry.
Diagnoza padła na wadliwy pasek rozrządu.
Jakie jest wasze zdanie?
Naprawę pokrywa mechanik. Miał ktoś coś podobnego?
Jakiś dokument po całej naprawie by się przydał jakby mi za 10tysKM czy kiedyś coś padło, tylko jaki?
Poniżej wrzucam fotki.





_________________
1998-2007: Lancer GLX 1.3
2007-2014: Galant GLX 2.0
2015-2017: Outlander 2.0
2017-xxxx: Outlander Turbo 2.0
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 18-05-2015, 20:58   

Przykry widok :?
fajah napisał/a:
Jakiś dokument po całej naprawie by się przydał jakby mi za 10tysKM czy kiedyś coś padło, tylko jaki?

FV z wyszczególnionym zakresem napraw i części
fajah napisał/a:
Diagnoza padła na wadliwy pasek rozrządu... Naprawę pokrywa mechanik

Jeśli mechanik pokrywa naprawę to coś sam musiał sknocić przy zakładaniu, bo jeśli produkt jakim był pasek otrzymałeś wadliwy to producent powinien pokryć koszty.
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
woojas25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 124
Skąd: libiąż
Wysłany: 19-05-2015, 12:42   

mam sklep motoryzacyjny od 25 lat, nie ma czegos takiego(przynajmniej nie spotkałem)jak wadliwy pasek rozrzadu, wydaje mi sie ze mechanik cos spierniczył , mozliwe ze zle hydraulika założył
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 19-05-2015, 12:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-05-2015, 12:59   

Ja tu widzę niezły burdel siostry...
I po stanie zewnętrznej strony paska rozrządu sądzę, że zablokowała się jedna z rolek...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 19-05-2015, 14:02   

fajah napisał/a:
Mechanik bardzo dobry.
mam nadzieję, że to nie on robił te czerwone kropki, bo wtedy cytat nie ma sensu
blaszka od czujnika wału nie jest skrzywiona? - mocne skrzywienie ścięłoby czujnik, ale lekkie mogło ciąć pasek;

Hubeeert napisał/a:
po stanie zewnętrznej strony paska rozrządu sądzę, że zablokowała się jedna z rolek...
bardzo możliwe; ale taki stan może także być kwestią dostania się strzępów między pasek a "coś"

pasek jakiej firmy? tak dla porządku
 
 
fajah 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander - 2.0, 04
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 128
Skąd: Syberia
Wysłany: 22-05-2015, 18:16   

pasek firmy continental
pękł tłok i będzie nowy
głowica po regeneracji
kaszanka :/

JESZCZE PYTANKO: czy da się sprawdzić np VAGiem lub jakimś programem czy pasek dobrze chodzi czy tylko mechanicznie ?
_________________
1998-2007: Lancer GLX 1.3
2007-2014: Galant GLX 2.0
2015-2017: Outlander 2.0
2017-xxxx: Outlander Turbo 2.0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.